page contents
Referencje za szkolenie “Motywacja w praktyce”.

Referencje za szkolenie “Motywacja w praktyce”.

Referencje za szkolenie “Motywacja w praktyce”.

Z przyjemnością rekomenduje Pana Macieja Kozubika z firmy Grupa Kozubik i Partnerzy jako godnego polecenia partnera biznesowego (coacha i trenera biznesu).

Pan Maciej poprowadził w dniu 21-09-2018 szkolenie zatytułowane „Motywacja w praktyce”. Szkolenie było realizowane dla naszego partnera biznesowego z branży automotiv i objęło 11 osobową grupę projekt menedżerów i inżynierów.

Zakres szkolenia obejmował następujące zagadnienia:

  • Elementy motywacji błyskawicznej
  • Skuteczna komunikacja z pracownikiem (członkiem zespołu)
  • Budowanie motywacji i zaangażowanie pracownika (członka zespołu)
  • Proces demotywacji
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Komunikację międzypokoleniową
  • Plan Działań Wdrożeniowych

Pan Maciej Kozubik realizował także wparcie poszkoleniowe: szkolenie uzupełniające w formie webinarium oraz indywidualną opiekę trenerską, dla każdego uczestnika szkolenia, przez okres 30 dni.

Zarówno zakres tematyczny, jak i przydatność zawodowa szkolenia została ocenione przez uczestników i zamawiającego bardzo wysoko.

W naszej opinii Pan Maciej Kozubik z firmy Grupa Kozubik i Partnerzy gwarantuje wysoką efektywność i jakość usług szkoleniowych. Standard oferty stoi na najwyższym poziomie, a baza wiedzy, jaką dysponuje budzi podziw.

Poza tym, współpraca z nim była niezwykle komfortowa. Wykazał się wnikliwością na etapie badania potrzeb rozwojowych uczestników, profesjonalnie dostosował zagadnienia i przebieg zajęć do oczekiwań klienta i elastycznie reagował zarówno podczas przygotowań, jak i samego szkolenia.

Dzięki odpowiedniemu podejściu Firmy Pana Macieja Kozubika, kontrahent czuje się potraktowany z właściwą atencją i zaangażowaniem. Możemy zapewnić, że Firma uczciwie szacuje potrzeby klienta i dopasowuje do niej swoją ofertę. Polecamy współpracę z Firmą Grupa Kozubik i Partnerz.

W imieniu Konsorcjum GrowTeam

Dorota Wiśniewska

 

Autor wpisu: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Recenzja książki: Everest lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie.

Recenzja książki: Everest lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie.

Recenzja książki: Everest lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie.

Kilka tygodni temu otrzymałem do recenzji książkę: „Everest lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie.” autorstwa Anny Sarnackiej-Smith. Lekturę pozycji ma już za sobą, jednak czas na napisanie recenzji pojawił się dopiero teraz.

Pozycja ta ma 262 strony tekstu, podzielonego na cztery części, które uzupełniają się logicznie i są wspierane ćwiczeniami, do których zapraszany jest czytelnik. Pierwsza część, to dziewięć inspirujących wywiadów, nie motywacyjnych „machań marynarką”, ale obrazy liderów, z krwi i kości. Jednego z nich poznałem osobiście kilka lat temu i cenię za otwartość, wiedzę i doświadczenie. Przeszedł drogę od handlowca, nieokrzesanego studenta do prezesa, międzynarodowej firmy. Każda z historii uczy i warto wyciągnąć wnioski związane z procesem budowania efektywnego zespołu oraz stawania się i bycia szefem.

Wartości, styl pracy, a może jednak postawa?

Jeśli planujesz budować własny zespół lub robisz to, na wyczucie, to zrozumiesz jak ważne są: wartości, styl pracy, czy też twoja postawa względem członków zespołu. Z mojego doświadczenia wynika, że w wielu firmach nie ma żadnych standardów budowania zespołów, co przekłada się na różne wyniki. Czasem pozytywne, w większości jednak, znacznie odbiegające od akceptowanych standardów. Ta książka, może stać się źródłem inspiracji i krokiem w budowanie zespołu marzeń.

Jeśli w trakcie czytania pierwszej części książki: „Everest lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie.” pojawią się pytania, to z dużym prawdopodobieństwem, odpowiedzi znajdziesz na kolejnych stronach. Dlatego zachęcam cię do notowania ich marginesach – łatwiej będzie ci je odnaleźć.

Budzenie lidera, strefa komfortu, a postawa ofiary.

Druga część zatytułowana: „Obudź w sobie lidera” zaczyna podrozdział: „Przywództwo buduj na wartościach”, z którego czytelnik dowiaduje się jak ważne są wartości, jak je odkryć w sobie, jaką rolę odgrywają w biznesie. W dalszej części poznaje znaczenie emocji i wychodzenia ze strefy komfortu, czyli odkrywania nowych możliwości, miejsc które chcemy unikać, sytuacje, jakich nie chcemy przeżywać. Tam jednak jest to, czego oczekujesz. Nie dojdziesz do swojego Everestu szukając drogi na skróty, a nawet jak Ci się uda, to nie będzie to efekt trwały.

Na kolejnych stronach autorka zachęca do poznania swoich silnych stron, które są lepszym atutem niż obszary rozwojowe (słabe strony). Minął już czas gdy należy czekać, aż ktoś cię odkryje. Teraz musisz dać się odkryć, pokazując się z najlepszej z możliwych stron.

W kolejnych podrozdziałach poznasz znaczenie asertywności, to że błędy są naturalnym elementem procesu rozwoju. Drugą część zamyka podrozdział o stawaniu się wojownikiem i unikaniu syndromu ofiary. Postawa „ofiary” charakteryzuje się szukaniem winnych i koncentrowaniu się na przeciwnościach. Zamiast na braniu odpowiedzialności za zadania i zespół. Łatwiej szukać winnych, niż rozwiązań. Łatwiej jest być „ofiarą” niż „wojownikiem”. Pamiętaj, że postawy lidera – wojownika oczekuje od Ciebie cały zespół. Oni chcą podążać z Tobą do celu, gdy mogą na Ciebie liczyć, ale tylko wtedy gdy jesteś wartościowym liderem i kompetentnym szefem.

Nie ma złych …, są tylko źli liderzy!

Trzecia część o tytule: „Poczuj siłę zespołu”. Jak zacząłem czytać ten rozdział to przypomniało mi się powiedzenie usłyszane w wojsku: „nie ma złych żołnierzy, są tylko źli dowódcy”. W tej części dowiesz się na jakich zasadach (bardzo prostych) budować zespół. Jak istotną rolę odgrywają: wyznaczone cele, szacunek, różnorodność osobowości oraz skuteczna komunikacja.

Przeszkody zmień na możliwości

Czwarta część: „Obudź w sobie lidera w roli szefa” pomoże w kształtowaniu siebie w roli lidera. Autorka dzieli się z czytelnikiem praktycznymi radami, jak dać się poznać członkom zespołu, w trzech prostych krokach. Na kolejnych stronach dowiesz się jak delegować zadania, aby zostały wykonane. Jak udzielać informacji zwrotnych (tych pozytywnych i negatywnych), aby dawały zamierzony efekt. Kolejne podrozdziały przekonują, że zespół należy budować na potencjale, czyli na właściwych osobach, co nie znaczy, że wyłącznie na takich, jak ty. Dalej poruszana jest kwestia zmian, oporu przed nimi, strategiach ich wprowadzenia i komunikacji z tym związanej.

Książkę zamyka podrozdział zachęcający do działania, aby nie zmarnować swojej szansy, a cytat Nicka Vujicic’a „przeszkody zamień na możliwości”, jest trafnym podsumowaniem. Nie czekaj wykonaj pierwszy krok, nawet najmniejszy. Będzie to i tak więcej niż większość osób marzących o byciu liderem, którzy nie robią nic lub czekają na lepszą okazję.

Czy “Everest Lidera” warto przeczytać?

Książkę „Everest lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie”, mogę polecić wszystkim planującym zostać szefem zespołu, a na pewno początkującym liderom. Książka jest napisana prostym i logicznym językiem. Prezentowane przykłady wzmacniają przekaz. Nawet doświadczony szef może znaleźć coś wartościowego. Znajduje się w niej sporo ćwiczeń, które zachęcam zrobić od razu. W książce jest miejsce do ich wykonania. Jeśli uznasz, że potrzebujesz więcej, nie krępuj się pisz po marginesach lud doklej kartę, bo gdzie, jak nie w tej książce będziesz szukać notatek jej dotyczących?

Na koniec dziękuję autorce za udostępniony egzemplarz książki „Everest lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie.” i mam nadzieję, że uda nam się spotkać na szkoleniu z narzędzia badającego kompetencje D3, na które wybieram się tej jesieni.

Autor wpisu: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Czy zastanawiasz się, jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku? Badania wykazały, że jest to możliwe przy wykorzystaniu szkoleń, rozwijających pracowników firmy. Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jakie są efekty biznesowe prowadzenia szkoleń?
  • Jak rozwija się firma, gdy nie szkoli pracowników?

Na początek trochę wyników badań nad efektywnością szkoleń:

  • 14% wzrost zysku ze sprzedaży, w 1143 firmach, które zrealizowały dobrze zaprojektowany i przeprowadzony proces szkoleniowy,
  • tylko 4% wzrost, w 24 tysiącu firm, które nie szkoliły pracowników,
  • 33% wzrost zysku, w odniesieniu do pojedynczego przeszkolonego pracownika (tylko 11% wzrost w grupie nie szkolonej).

Jaki można wyciągnąć z tego wniosek?

Wydatki na szkolenie stanowią bardzo dobrą inwestycję, która może przynieść konkretne wyniki finansowe. Oczywiście powiązane jest to z dobrze zaprojektowanym procesem edukacyjnym, przeprowadzonym szkoleniem i programem wdrożeniowym.

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Niski wzrost firmy (4%) to efekt rozwijającej się gospodarki. Można powiedzieć, że nie kształcąc pracowników firma będzie się rozwijać minimalnie.

Jeśli założymy, że firma ma zysk na poziomie 1 miliona PLN to szkoląc pracowników, w kolejnym roku może założyć dodatkowe 140.000 PLN gdy będzie szkolić pracowników lub tylko 40.000 PLN gdy tego zaniecha.

Przy koszcie dnia szkoleniowego oferowanego przez Macieja Kozubika od 2.997 PLN to czysty zysk lub 659 PLN za osobę w szkoleniu otwartym.

Mając na uwadze, że koszty szkoleń stanowią istotny udział w budżecie firmy, jest to około 8% kosztów pracy. Należy te pieniądze wydawać z należytą starannością i podporządkować ich wydatkowanie oczekiwanym wynikom biznesowym. Warto odpowiedzieć sobie na pytanie jakie wskaźniki biznesowe mają ulec poprawie w związku z przeprowadzonym szkoleniem?

Odpowiadając na pytanie w tytule: Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku? Szkoląc pracowników, z wykorzystaniem odpowiednich programów. Zaprojektowanych pod kątem podniesienia efektywności biznesowej firmy. Przeprowadzonych przez trenerów z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Zawierających program działań wdrożeniowych. Zauważ, że efekt 33% jest w przeliczeniu na pracownika, przy efekcie firmy na poziomie 14%. Co stanowi 250% efektywności firm, które nie szkolą pracowników.

Dane statystyczne pochodzą z książki: Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji. Maria Łaguna w: Psychologia zarządzania w organizacji. Pod redakcją Anna Maria Zawadzka, PWN, Warszawa 2010.

Znalazłeś w tekście: „Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Autor: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Co warto wiedzieć o zwrocie z inwestycji w coaching na poziomie 700%?

Co warto wiedzieć o zwrocie z inwestycji w coaching na poziomie 700%?

Co warto wiedzieć o zwrocie z inwestycji w coaching na poziomie 700%?

Czy zastanawiałeś się nad fenomenem coachingu, który może dać 700% zwrotu z inwestycji? Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jakie efekty daje coaching?
  • W jakich obszarach najczęściej stosuje się coaching w firmach?
  • Obszarach wpływu coachingu na wyniki organizacji?

Na wstępie należy odpowiedzieć sobie na pytanie: czym jest coaching?

Czym jest coaching? Coaching to skuteczna metoda rozwoju ludzi w pewnych obszarach, u podstawy której znajdują się pytania, a nie jak się często wydaje sugestie i rady.  Celem w coachingu jest przekuwanie strategii porażki, na strategię sukcesu, dlatego też w procesie coach nie zajmuje się treścią, a właśnie tą strategią. Coach jest specjalistą procesu coachingowego, a nie tematyki jakiej dotyczy coaching. Tu ekspertem jest klient.

Jakie efekty daje coaching?

Według badań przeprowadzonych przez Association Resource Centre Inc i PricewaterhuseCooper LLP (PwC) zwrot z inwestycji w coaching prezentuje się następująco:

  • 86% pytanych organizacji ma dodatni zwrot z inwestycji
  • 19% respondentów wskazała na 50-krotny zwrot z inwestycji (ROI na poziomie 5000%)
  • 28% organizacji zauważyło zwrot większy niż 1000% ale niższy niż 5000%
  • Mediana (wartość środkowa) to 700%

Mediana na poziomie 700% wskazuje, że takiego poziomu zwrotu inwestycji w coaching może oczekiwać firma inwestując w swoich pracowników.

Związek obszarów wpływu coachingu na wyniki organizacji.

Na wyniki finansowe oraz na kulturę organizacji ma wpływ coaching co pokazują, wspomniane wyżej badania ARC Inc oraz PwC z roku 2009. Prezentuje się to w następujący sposób:

  • 33% wpływ na ogólną poprawę
  • Lepsza poprawa pracy zespołowej na poziomie 13%
  • Poprawa komunikacji o 9%
  • Lepsze wyniki/poprawa umiejętności w 7%
  • W 6% wzmocnienie umiejętności przywódczych

Wnioski z badania można wyciągnąć następujące:

  • Wykorzystanie coachingu miało wpływ na korzyści finansowe
  • Coaching wpłynął na poprawę komunikacji
  • Coachingowe wzmocnienie umiejętności przywódczych wpłynęło na wzrost efektywności i jakość pracy

„Mediana firm w obszarze coachingu: biznes, executive i przywództwo jest jeszcze wyższe, na poziomie 1150%. Badanie ukazujące wysoki poziom zadowolenia uczestników coachingu (coachee), na pytanie, czy powtórzyliby to doświadczenie, 96% z nich odpowiedziało twierdząco.” (Joanna Flanegan, ROI z coachingu w organizacji – co sprawiło, że coaching przynosi lepsze rezultaty niż najlepsze szkolenie?)

Dlatego skorzystaj z oferty coachingowej skierowanej do przedsiębiorców i menadżerów. Pamiętaj, że coaching jest wykorzystywany do wzmocnienia efektów szkolenia, w szczególności realizowanych przez Grupę Kozubik i Partnerzy.

Opracowanie na podstawie raportu: ROI z coachingu w organizacji – co sprawiło, że coaching przynosi lepsze rezultaty niż najlepsze szkolenie? Joanna Flanegan oraz PwC Global Consumer Awareness Study International Coach Federaton (2010), Association Resource Centre Inc., PricewaterhuseCooper LLP (PwC), ICF Global Coaching Client Study (2009).

Znalazłeś w tekście: „Co warto wiedzieć o zwrocie z inwestycji w coaching (ROI) na poziomie 700%?” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Autor: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Luźno o biznesie sezon 2 – odcinek 3

Luźno o biznesie sezon 2 – odcinek 3

Luźno o biznesie sezon 2 – odcinek 3

Zapraszam cię do zobaczenia już trzeciego odcinak serii Luźno o biznesie. W tym odcinku poruszymy tematy związane z awansowaniem pracowników, na wyższe stanowiska. Opowiemy o niebezpieczeństwie, jakie niosą za sobą, konkursy na wyższe stanowiska. W szczególności takie nie poparte przygotowaniem szkoleniowym przyszłego menadżera. Wspomnimy o niebezpieczeństwie wynikający z brak tak zwanej “Bazy wiedzy”. Przypomnimy, jak należy posługiwać się CRM (z angielskiego: customer relationship management ). CRM to systemem informatycznym, wspomagającym procedury zarządzania kontaktami z klientami.  Na koniec dowiecie się, dlaczego każda wizyta, u klienta, kosztuje 400 PLN.

Zaczynamy!

Gdy firma awansuje handlowca, na stanowisko kierownicze, może to prowadzić do sytuacji, w której traci dobrego sprzedawcę i zyskuje miernego managera. Którego po miesiącu zwalnia, za brak efektów. Rozwiązaniem jest jasna ścieżka kariery. Bo awans powinien być procesem, a nie odbywać się z dnia na dzień. Bez przygotowania i wypełnienia luki kompetencyjnej, którą warto niwelować, przed wyborem pracownika na wyższe stanowisko.

Co dalej?

Można pracownikowi powierzyć obowiązki tożsame z danym stanowiskiem, będzie przykładowo handlowcem pełniącym obowiązki kierownika sprzedaży, w trakcie jego nieobecności. Może zostać mentorem nowoprzyjętych pracowników, trenerem lub coachem wewnętrznym.

Co sądzisz o konkursie na stanowiska managerskie?

Lepszym rozwiązaniem jest program managerski – odpowiada Agnieszka Głód, w którym pracownik podnosi kompetencje, ale również realizuje dotychczasowe zadania. Program ma wyznaczone jasne zasady i kryteria. Warto zadbać również o alternatywne rozwiązania dla tych co nie osiągnęli określonego poziomu, a są wartościowymi pracownikami.


Znalazłeś w publikacji „Luźno o biznesie sezon 2 – odcinek 3” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Prowadzący: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami, w ramach firmy szkoleniowej Grupa Kozubik i Partnerzy.

 

Pierwszy odcinek drugiego sezonu Luźnych rozmów o biznesie

Pierwszy odcinek drugiego sezonu Luźnych rozmów o biznesie

Pierwszy odcinek drugiego sezonu “Luźnych rozmów o biznesie”.

Luźno o biznesie sezon 2 odcinek 1 – to seria rozmów o merytorycznym przesłaniu, którego fundamentem jest szeroko rozumiany biznes. W tej serii gościem jest Agnieszka Głód – partner w Grupie Kozubik i Partnerzy. Manager, trener i coach z wieloletnim doświadczeniem.

Co mówi Agnieszka na początku jest fundamentem pracy skutecznego HR Business Partnera. Zasadą, którą wyznaje i która potem sprawdza się we współpracy z Klientami to dostarczanie rozwiązań dopasowanych do strategii i kultury organizacyjnej firmy, które doprowadzą do poprawy efektywności i zyskowności firmy. Swoją pracę traktuje jako pasję, a praca z drugim człowiekiem jest ukierunkowana na efektywność i przynosi jej ogromną satysfakcję.

W tym odcinku?

W tym odcinku możesz poznać efekt szkolenia podczas, którego był tworzony profil idealnego kandydata na stanowisko handlowe. Wynik może okazać się zaskakujący. Uczestnicy szkolenia uznali, że postawa jest ważniejsza niż umiejętności. Dlaczego tak się stało? Bo doświadczenie można nabyć, wiedzę nauczyć ale uczciwość musisz mieć w sobie.

Kolejnym poruszanym tematem jest dostosowanie się firmy i rekrutera do profilu poszukiwanego kandydata do pracy. Po części wynika to z rynku pracownika, z którym mamy do czynienia.

Super Gwiazdy Sprzedaży – jak rekrutować?

Poznasz model rekrutacji Super Gwiazd Sprzedaży. Który polega na specyficznym teście umiejętności sprzedażowych.

Agnieszka podzieli się z widzami doświadczeniem rekrutacyjnym (pojawią się również wskazówki dla początkujących rekruterów). Dowiecie się dlaczego warto wyjść poza ramy rekrutacji? Poznacie konsekwencje prowadzenia rekrutacji, przez osoby, bez odpowiedniego doświadczenia. Oraz jak reagują na to kandydaci, w szczególności będący ekspertami, w swoich dziedzinach.

Case study – dwa przykłady.

Zobaczycie dwa studia przypadków rekrutacyjnych. Po pierwsze jak półroczne doświadczenie rekrutera psuje rekrutację (ale cała historia kończy się dobrze). Po drugie rekrutacja na stanowisko dyrektorskie. Z czego dowiecie się o konsekwencjach oceniania po pozorach.

Pierwszy odcinek drugiego sezonu Luźnych rozmów o biznesie można zobaczyć poniżej.

Prezentacja Agnieszki Głód. Trenera, coacha i partnera w Grupie Kozubik i Partnerzy.

Prowadzi sesje coachingowe oraz szkolenia, treningi i warsztaty z zakresu szeroko rozumianych kompetencji miękkich. Pracując dla firm i instytucji skupia się na takiej tematyce jak budowanie i zarządzanie zespołem, motywowanie pracowników, radzenie sobie z trudnymi zachowaniami klienta,  czy wreszcie zarządzanie sobą oraz zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.

Agnieszka Głód - GRKP

Agnieszka Głód – Grupa Kozubik i Partnerzy

Od 15 lat realizuje wiele projektów współpracując z firmami z zakresu badania funkcji i audytów personalnych, budowania systemów kompetencyjnych i ocen pracowniczych, poprawie efektywności pracy  oraz rozwoju najwyższej kadry menadżerskiej. Posiada szeroką wiedzę nie tylko z zakresu HR-u ale również biznesową, która pomaga jej w  pracy z wymagającymi klientami.

Zasadą, którą wyznaje i która potem sprawdza się we współpracy z Klientami to dostarczanie rozwiązań dopasowanych do strategii i kultury organizacyjnej firmy, które doprowadzą do poprawy efektywności i zyskowności firmy.  Swoją pracę traktuje jako pasję, a praca z drugim człowiekiem jest ukierunkowana na efektywność i przynosi jej ogromną satysfakcję.

Znalazłeś w filmie: „Luźno o biznesie sezon 2 odcinek 1” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Prowadzący: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.