Czy wszystkie okazje sprzedażowe są równie dobre?

Czy wszystkie okazje sprzedażowe są równie dobre?

Czy wszystkie okazje sprzedażowe są równie dobre? W zeszłym tygodniu rozmawiałem z Mariuszem, początkującym handlowcem w branży finansowej. Po krótkiej rozmowie o niczym, przeszliśmy do konkretów. Mariusz zapytał: Czy wszystkie okazje sprzedażowe są równie dobre, czy...

czytaj dalej
Jak poprawić wskaźnik konwersji sprzedaży?

Jak poprawić wskaźnik konwersji sprzedaży?

Jak poprawić wskaźnik konwersji sprzedaży? Kilka dni temu spotkałem się ze znajomym, który piastuje funkcję menedżera sprzedaży, w lokalnej firmie handlowej. W trakcie spotkania zadał mi pytanie: Jak poprawić wskaźnik konwersji sprzedaży? Nie zadał je od niechcenia,...

czytaj dalej
3 elementy sukcesu w sprzedaży.

3 elementy sukcesu w sprzedaży.

3 elementy sukcesu w sprzedaży. Tymi trzema elementami są: narzędzia i techniki, technologia oraz wdrożenie. Sukces w sprzedaży można osiągnąć łącząc te elementy, pominięcie któregoś z nich prowadzi do sromotnej porażki. 1 element sukcesu w sprzedaży - Narzędzia i...

czytaj dalej
Dlaczego szkolenia nie działają?

Dlaczego szkolenia nie działają?

Dlaczego szkolenia nie działają?   Spotkałem się z przekonaniem, że szkolenia nie działają. Jest w tym sporo racji, jeśli zakłada się, że samo pojawienie się na szkoleniu załatwi sprawę. Uczestnik na szkoleniu nabywa wiedzę, szlifuje umiejętności, poznaje nowe...

czytaj dalej
Historia pewnych negocjacji

Historia pewnych negocjacji

Historia pewnych negocjacji To miał być najważniejszy kontrakt, w dotychczasowej historii firmy. Dlatego postanowiłem zrobić wszystko, aby doszło do jego podpisania. Określiłem, co musimy uzyskać, jakie warunki jesteśmy w stanie spełnić, ile musimy zarobić. Na...

czytaj dalej
Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku? Szkoląc pracowników, z wykorzystaniem odpowiednich programów. Zaprojektowanych do kątem podniesienia efektywności biznesowej firmy. Przeprowadzonych przez trenerów z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Zawierających program działań wdrożeniowych. Zauważ, że efekt 33% jest w przeliczeniu na pracownika, przy efekcie firmy na poziomie 14%. Co stanowi 250% efektywności firm, które nie szkolą pracowników.

czytaj dalej
Luźno o biznesie sezon 2 – odcinek 3

Luźno o biznesie sezon 2 – odcinek 3

Luźno o biznesie sezon 2 - odcinek 3 Zapraszam cię do zobaczenia już trzeciego odcinak serii Luźno o biznesie. W tym odcinku poruszymy tematy związane z awansowaniem pracowników, na wyższe stanowiska. Opowiemy o niebezpieczeństwie, jakie niosą za sobą, konkursy na...

czytaj dalej
Luźno o biznesie sezon 2 odcinek 2

Luźno o biznesie sezon 2 odcinek 2

Luźno o biznesie sezon 2 odcinek 2 Zapraszam do oglądania drugiego odcinaka Luźnych rozmów o biznesie (sezon drugi). Tym razem poruszymy temat znaczenia działu HR w rozwoju firmy. W szczególności w procesie wsparcia rozwoju organizacji. Pod filmem umieszczam tekst...

czytaj dalej
Poradnik dla początkujących trenerów – część 3

Poradnik dla początkujących trenerów – część 3

Poradnik dla początkujących trenerów - część 3 Cześć. Ja nazywam się Maciej Kozubik i jestem coachem i trenerem biznesu. Dzisiaj chciałem ci opowiedzieć o przygotowaniu się do prowadzenia zajęć szkoleniowych online (webinariach), czyli z wykorzystaniem internetu....

czytaj dalej
Poradnik dla początkujących trenerów – część 1

Poradnik dla początkujących trenerów – część 1

Poradnik dla początkujących trenerów - część 1 "Poradnik dla początkujących trenerów" to trzyczęściowa seria materiałów skierowana do trenerów zaczynających swoją karierę zawodową. Cześć, ja nazywam się Maciej Kozubik jestem coachem i trenerem biznesu. Jak zaczynałem...

czytaj dalej
Rekomendacja dwóch książek Roberta Zycha

Rekomendacja dwóch książek Roberta Zycha

Jak podnieść jakość obsługi klienta w zespole, bez dużej inwestycji? Cześć, kilka dni temu klient zadał mi pytanie: co mam zrobić, nie mam budżetu na szkolenia i coaching, a muszę podnieść efektywność obsługi klienta, w swoim zespole? Jedyne co przyszło mi do głowy to...

czytaj dalej
Recenzja książki: Szef w relacji z zespołem.

Recenzja książki: Szef w relacji z zespołem.

Recenzja książki: Szef w relacji z zespołem. Zespół sportowy, czy też biznesowy przechodzi wiele etapów i faz. Kilka błędnych decyzji może doprowadzić do rozpadu, dobrze zapowiadającego się zespołu marzeń (dream team). Czy jest jakiś sposób, aby odnaleźć się w...

czytaj dalej
Recenzja książki: Klient w centrum uwagi

Recenzja książki: Klient w centrum uwagi

Recenzja książki: Klient w centrum uwagi Każdego dnia spotykamy się z obsługą klienta. Jesteśmy z niej zadowoleni, czasem jednak pozostawia wiele do życzenia. Co by się stało, gdyby zebrać dobre praktyki i propozycje ich implementacji w firmie, w jednym miejscu?...

czytaj dalej
Sekrety nieudanych szkoleń

Sekrety nieudanych szkoleń

Sekrety nieudanych szkoleń Sekrety nieudanych szkoleń to temat dzisiejszego tekstu. Często w swojej praktyce szkoleniowej słyszałem, że większość szkoleń nie daje oczekiwanych efektów. Czy zastanawiałeś się, dlaczego tak się dzieje? Co powoduje, że wydane pieniądze i...

czytaj dalej
6 kroków do udanego szkolenia

6 kroków do udanego szkolenia

6 kroków do udanego szkolenia. Czy zastanawiałeś się, co należy zrobić, aby po szkoleniu pracownicy pracowali lepiej i efektywniej? Za chwilę pokażę ci, jak rozwiązać ten problem. Dowiesz się jakie jest 6 kroków do udanego szkolenia. Kiedyś słyszałem jak właściciel...

czytaj dalej
Skuteczna motywacja pracownika to lepsze wyniki w pracy

Skuteczna motywacja pracownika to lepsze wyniki w pracy

Skuteczna motywacja pracownika to lepsze wyniki w pracy Dobrze zmotywowany pracownik to skuteczny pracownik. Na początku chcę utrwalić w twojej świadomości, że motywacja istotnie wpływa na jakość pracy. Wiedza o tym, co jest motywatorem do działania jest kluczem do...

czytaj dalej
Rady trenera: Kto nie ryzykuje – ten nie zyskuje.

Rady trenera: Kto nie ryzykuje – ten nie zyskuje.

Rady trenera: Kto nie ryzykuje - ten nie zyskuje. Podejmowanie ryzyka we wszystkich obszarach życia jest naturalne. W przypadku negocjacji handlowych jest bardzo często miejscem gry każdej ze stron. Jak mówi tytuł tego tekstu: „Kto nie ryzykuje ten nie zyskuje". Z...

czytaj dalej
Dlaczego ludzie potrzebują coachingu?

Dlaczego ludzie potrzebują coachingu?

Dlaczego ludzie potrzebują coachingu? Zdarza się, że mamy do czynienia ze skutecznym osiąganiem porażki, a przecież nie o to chodzi. Celem w coachingu jest przekuwanie strategii porażki, na strategię sukcesu, dlatego też w procesie coach nie zajmuje się treścią, a...

czytaj dalej
Dlaczego szkolenia i coaching są ważne?

Dlaczego szkolenia i coaching są ważne?

Dlaczego szkolenia i coaching są ważne? W obliczu niezwykle szybkich zmian i przeobrażeń znaczenia nabiera pojęcie "organizacji uczącej się", czyli takiej, która posiada umiejętność zdobywania nowej wiedzy oraz modyfikowania swoich działań w odpowiedzi na potrzeby i...

czytaj dalej
Pokochać sprzedaż: SELL, czyli sprzedaż

Pokochać sprzedaż: SELL, czyli sprzedaż

Pokochać sprzedaż: SELL, czyli sprzedaż Handlowcy są siłą napędową świata biznesu. Zawód sprzedawcy przynosi sporo satysfakcji i szacunku, choć jest trudny i wymaga profesjonalizmu. Jego brak prowadzi do utraty szacunku w oczach klientów, a w konsekwencji do stresu...

czytaj dalej
Pokochać sprzedaż: Fundamenty sukcesu

Pokochać sprzedaż: Fundamenty sukcesu

Pokochać sprzedaż: Fundamenty sukcesu Aby wznieść jakąkolwiek budowlę, musi powstać fundament, na którym zostanie ona postawiona. W sprzedaży również należy postępować w sposób przemyślany. Jak stworzyć mocne fundamenty sukcesu w sprzedaży, jak się do tego zabrać, od...

czytaj dalej
Pokochać sprzedaż: Pierwszy kontakt, pierwsze wrażenie

Pokochać sprzedaż: Pierwszy kontakt, pierwsze wrażenie

Pokochać sprzedaż: Pierwszy kontakt, pierwsze wrażenie Sprzedaż towarzyszy każdej osobie na świecie. Mimo że większość nie zdaje sobie z tego sprawy, to wszyscy jesteśmy handlowcami. Każdy człowiek i każde przedsięwzięcie biznesowe związane jest ze sprzedażą. Choć...

czytaj dalej
Wartości. Podstawa efektywnego procesu coachingowego.

Wartości. Podstawa efektywnego procesu coachingowego.

Wartości. Podstawa efektywnego procesu coachingowego. „Wartości to przedmioty i przekonania, determinujące względnie podobne przeżycia psychiczne i działania jednostek. W rozumieniu kulturowym wartości to powszechnie pożądane w społeczeństwie przedmioty o symbolicznym...

czytaj dalej
Historia pewnych negocjacji

Historia pewnych negocjacji

Historia pewnych negocjacji To miał być najważniejszy kontrakt w dotychczasowej historii firmy. Dlatego postanowiłem zrobić wszystko aby doszło do jego podpisania. Określiłem co musimy uzyskać, jakie warunki jesteśmy w stanie spełnić, ile musimy zarobić. Na spotkanie...

czytaj dalej
Efektywny cel i skuteczne działanie

Efektywny cel i skuteczne działanie

Efektywny cel i skuteczne działanie Zapraszam cię do skupienia się na skutecznym formułowaniu celów. Dlaczego? Źle sformułowany cel przyniesie więcej strat niż pożytku. Będzie źródłem frustracji, złości, zamiast powodem do dumy, zalążkiem szczęścia i radości. Nie...

czytaj dalej
Cel-owość coachingu

Cel-owość coachingu

Cel-owość coachingu W życiu każdej osoby pojawiają się okazje i możliwości, jednak tylko nieliczni są na tyle czujni, aby je zauważyć i na tyle zdeterminowani, aby je wykorzystać. Czym się różnią obie grupy? Zwykle jest to – a może aż- cel! Bez niego trudno się...

czytaj dalej
Motywacja źródłem do bycia człowiekiem sukcesu

Motywacja źródłem do bycia człowiekiem sukcesu

Motywacja źródłem do bycia człowiekiem sukcesu Janusz ma kłopoty z rannym wstawanie, brak mu motywacji, ciągle czuje się zmęczony, rozkojarzony, często zapomina o ważnych sprawach. Czuje się rozdrażniony. Stał się zamkniętą osobą. Ciągle towarzyszy mu stres, stracił...

czytaj dalej
Jak budować cele życiowe?

Jak budować cele życiowe?

Jak budować cele życiowe? Jasno określone cele życiowe są ścieżką do doskonałości. Na początku musisz określić, czego naprawdę oczekujesz od życia. Alicja w Krainie Czarów zapytała Kota z Cheshire „Czy możesz mi powiedzieć, którędy mam stąd iść?" Kot odparł, że jak...

czytaj dalej
Co to jest cykl sprzedaży i dlaczego jest taki ważny?

Co to jest cykl sprzedaży i dlaczego jest taki ważny?

Co to jest cykl sprzedaży i dlaczego jest taki ważny? Zawód sprzedawca jest jednym z niewielu, którego ocenę efektywności można oprzeć o mierzalny wynik. Dzięki temu łatwo sprawdzić czy określone działania okraszone są sukcesem, czy łzami rozpaczy. Sam wielokrotnie...

czytaj dalej
Dla kogo jest coaching i po co?

Dla kogo jest coaching i po co?

Dla kogo jest coaching i po co? Dla każdego, kto chce dokonać zmiany w swoim życiu i jest gotowy wyjść z miejsca, w którym jest nieszczęśliwy, sfrustrowany, a chce być usatysfakcjonowany i radosny. Warto się zastanowić, jakie atrybuty powinien posiadać klient....

czytaj dalej
Co odróżnia coaching od innych form wspomagania rozwoju?

Co odróżnia coaching od innych form wspomagania rozwoju?

Co odróżnia coaching od innych form wspomagania rozwoju? Life Coaching jest procesem, w którym coach działa z indywidualną osobą, celem tego działania jest poprawa efektywności lub przezwyciężenie czynników hamujących rozwój. Dzięki coachingowi klienci wyznaczają...

czytaj dalej
Wstęp do skutecznej motywacji

Wstęp do skutecznej motywacji

Wstęp do skutecznej motywacji Motywacja była, jest i będzie istotnym elementem wpływającym na efektywność działań każdego człowieka, a tym bardziej na efektywnie działającego przedsiębiorcę. W literaturze jest sporo definicji motywacji, od bardzo skomplikowanych,...

czytaj dalej
Rady trenera – W czym tkwi siła handlowca?

Rady trenera – W czym tkwi siła handlowca?

Rady trenera: W czym tkwi siła handlowca? Jeżeli masz sporo doświadczenia w sprzedaży, może nie zdajesz sobie sprawy ale wyrzekłeś się wiele razy czystego zysku. Zostawiłeś na stole negocjacyjnym gotówkę, która sama pchała ci się do portfela. Dlaczego tak uważam? W...

czytaj dalej
Rady trenera – Konkurencja siłą w sprzedaży

Rady trenera – Konkurencja siłą w sprzedaży

Rady trenera i techniki sprzedaży – Konkurencja siłą w sprzedaży Konkurencja jest jednym z wielu elementów występujących na rynku. Nie da się o niej zapomnieć, nawet jak to się stanie klienci przypomną ci o tym. Stosując odpowiednie techniki sprzedaży łatwiej ci...

czytaj dalej
Przedsiębiorczość to podstawa

Przedsiębiorczość to podstawa

Przedsiębiorczość to podstawa Przedsiębiorczość to postawa i sposób postrzegania świata wynikający z kombinacji przyzwyczajeń i umiejętności. Mimo że wielu osobom przedsiębiorczość kojarzy się z prowadzeniem własnego interesu, to w moim rozumieniu tak być nie musi. ...

czytaj dalej
Rady trenera: Etykieta w biznesie – Letni dress code

Rady trenera: Etykieta w biznesie – Letni dress code

Rady trenera: Etykieta w biznesie - Letni dress code Nadszedł czas kiedy pogoda zachęca do zrzucenia marynarki i założenia koszuli z krótkim rękawem. Nie zawsze sytuacja w jakiej się znajdujemy umożliwiają takie zachowanie – zwłaszcza gdy musimy odbyć spotkanie z...

czytaj dalej
Rady trenera – Techniki sprzedaży: Pytania w sprzedaży

Rady trenera – Techniki sprzedaży: Pytania w sprzedaży

Rady trenera - Techniki sprzedaży: Pytania w sprzedaży Umiejętność zadawania pytań oraz ich właściwe wykorzystanie może decydować o powodzeniu lub porażce w procesie sprzedaży. Za chwilę przedstawię ci, kilka rodzajów pytań oraz sposobów ich wykorzystania. Zadawanie...

czytaj dalej
Cel coachingu w sporcie.

Cel coachingu w sporcie.

Cel coachingu w sporcie. Częsty niepokój pojawia się gdy dobrze przygotowany fizycznie zawodnik zawodzi podczas ważnych zawodów. Wtedy padają słowa: "spalił się" lub "trema", "prawdopodobnie nie trafił z formą". Gdzie jest problem? Przygotowanie fizyczne i psychiczne...

czytaj dalej
Jeździectwo pasja i zawód, czyli coaching w sporcie.

Jeździectwo pasja i zawód, czyli coaching w sporcie.

Jeździectwo pasja i zawód, czyli coaching w sporcie. Rozmowa jest zjawiskiem towarzyszącym ludzkości od wieków. Dyskusja rozpoczyna i kończy wojny, umożliwia budowanie relacji, dzięki niej wyrażamy swoją osobowość. Często mobilizuje nas do działania. Coaching to...

czytaj dalej
Projektowanie siebie jako przedsiębiorcy

Projektowanie siebie jako przedsiębiorcy

Projektowanie siebie jako przedsiębiorcy Przygotowanie do budowy skutecznie działającej firmy przypomina stawianie domu. Aby powstał, należy najpierw przygotować plany architektoniczne obrazujące wymarzoną rzeczywistość przyszłego mieszkańca. Następnie powstają...

czytaj dalej
Zatrudnij coacha i osiągnij sukces

Zatrudnij coacha i osiągnij sukces

Zatrudnij coacha i osiągnij sukces Z angielskiego coach to trener, choć nie tylko. Coach to także autobus i przewóz, coaching w znaczeniu profesji to przejazd, przemieszczanie się, jednak rozumiany jako przemieszczanie. Coaching w znaczeniu rozwoju osobistego i...

czytaj dalej
Dlaczego coaching staje się tak popularny?

Dlaczego coaching staje się tak popularny?

Dlaczego coaching staje się tak popularny? Thomas Leonard, założyciel Coach University, podkreślał, że coaching stał się tak popularny z kilku powodów: Po pierwsze, wielu ludzi jest już zmęczona myśleniem „powinienem" lub „muszę" zrobić. Oni są gotowi dokonać zmiany....

czytaj dalej
Jak działa coaching?

Jak działa coaching?

Jak działa coaching? Coaching działa najlepiej, gdy spotkania z coachem są regularne. W zależności od intensywności procesu, osobiście proponuję jedno do dwóch spotkań miesięcznie, choć zdarzają się odstępstwa od tej reguły. W celu utrzymania ostrości celu i...

czytaj dalej
Rodzaje coachingu

Rodzaje coachingu

Rodzaje coachingu Coaching jest narzędziem poprawiającym efektywność w życiu osobistym i zawodowym, wpływa na skuteczność biznesu. W zależności od obszarów zainteresowań można wyliczyć kilka specjalizacji coachingowych. Zaraz przedstawię ci listę obszarów, w których...

czytaj dalej
Business coaching i consulting

Business coaching i consulting

Business coaching i consulting Coaching organizacji (business coaching) skierowany jest do właścicieli firm oraz kadry zarządzającej. Przebiega on na wielu wymiarach, w szczególności w obszarach rozwojowych wskazywanych przez Klienta. Współpraca w biznes coachingu...

czytaj dalej
Coaching i mentoring

Coaching i mentoring

Coaching i mentoring Coaching jest interaktywnym procesem, który pomaga pojedynczym osobom lub organizacjom w przyspieszeniu tempa rozwoju i polepszeniu efektów działania. Coachowie pracują z klientami w obszarów związanych z biznesem, rozwojem kariery, finansami,...

czytaj dalej
Profesjonalny coaching, a psychoterapia.

Profesjonalny coaching, a psychoterapia.

Profesjonalny coaching, a psychoterapia. Coraz więcej osób słyszało słowo coaching, jednak nie do końca rozumie jego znaczenie. Polskie media publikowały, już wiele artykułów prasowych, na jego temat. W internecie również można znaleźć sporo materiałów. W mojej...

czytaj dalej
Rady trenera – Techniki sprzedaży: Próbne zamknięcie

Rady trenera – Techniki sprzedaży: Próbne zamknięcie

Rady trenera - Techniki sprzedaży: zamknięcie próbne Umiejętne korzystanie z technik sprzedaży może decydować o powodzeniu działania przedstawiciela handlowego. Wielu specjalistów do spraw sprzedaży patrzy na cały proces z perspektywy słowa „nie" wypowiedzianego przez...

czytaj dalej
Rady trenera – Techniki sprzedaży: SELL czyli sprzedaż

Rady trenera – Techniki sprzedaży: SELL czyli sprzedaż

Rady trenera - Techniki sprzedaży: SELL czyli sprzedaż Handlowcy są siłą napędową świata biznesu. Zawód sprzedawcy przynosi sporo satysfakcji i szacunku, choć jest trudny i wymaga profesjonalizmu. Brak profesjonalizmu prowadzi do utraty szacunku w oczach klientów, a w...

czytaj dalej
Szósty zmysł w biznesie

Szósty zmysł w biznesie

Szósty zmysł w biznesie William Shakespeare w Hamlecie napisał: „najważniejsze, byś zawsze był wierny samemu sobie". Wierność odnosi się również do działania zgodnie z własnym sumieniem i przekonaniami, ale również z podświadomością. Przypomnij sobie, ile razy w życiu...

czytaj dalej
Coaching w biznesie, a inne formy osiągania sukcesu

Coaching w biznesie, a inne formy osiągania sukcesu

Coaching w biznesie, a inne formy osiągania sukcesu. Zgodnie z definicją, coaching jest procesem doskonalenia, prowadzonym przy wsparciu coacha. Bardzo często polega na korygowaniu nieskutecznych zachowań. Polega na obserwacji osoby coachowanej w trakcie wykonywanej...

czytaj dalej
Jak znaleźć skutecznego Coacha i Trenera Biznesu?

Jak znaleźć skutecznego Coacha i Trenera Biznesu?

Jak znaleźć skutecznego Coacha i Trenera Biznesu? Wszyscy najlepsi specjaliści przypisują znaczną wagę w rozwoju kariery zawodowej i biznesu napotkanym na swojej drodze Trenerom i Coachom. Przekonałem się jako młody Coach i Trener Biznesu, że profesjonalizm musi iść w...

czytaj dalej
Coaching Biznesowy – fakty i mity

Coaching Biznesowy – fakty i mity

Coaching Biznesowy – fakty i mity Śmiało można powiedzieć, że istnieje wiele stereotypów na temat Coachingu Biznesowego. Ponadto, niektóre z nich są bliższe mitom niż rzeczywistości. W tym artykule pokażę ci pewne spojrzenie na to, co jest najważniejsze, obalając mity...

czytaj dalej
Wizytówka. Etykieta w biznesie.

Wizytówka. Etykieta w biznesie.

Wizytówka. Etykieta w biznesie. Kontakty osobiste w biznesie to podstawa. Jednym z pierwszych elementów materialnych, jakie pojawiają się po obu stronach kontaktu, jest wizytówka. Zgodnie z aktualną etykietą biznesu - informacje, jakie powinny znaleźć się na...

czytaj dalej
Strategia motywacji – OD czy DO?

Strategia motywacji – OD czy DO?

Strategia motywacji - OD czy DO? Z moblizacją do działania może mieć problem każdy z nas. Wydawałoby się, że wizja bogactwa, drogich samochodów, spełnionych marzeń, osiągniętych celów powinna wystarczyć, ale nie jest to recepta na sukces dla wszystkich. Znani na...

czytaj dalej
Rozwój osobisty gwarancją sukcesu.

Rozwój osobisty gwarancją sukcesu.

Rozwój osobisty gwarancją sukcesu. Stwórz motywujący cel, działaj efektywnie, stań się człowiekiem sukcesu. Te trzy elementy są gwarancją osobistej i zawodowej pomyślności. Ile razy zastanawiałeś się, jak to jest być człowiekiem sukcesu. Co zrobili inni, że są...

czytaj dalej
Motywacja, siłą sukcesu!

Motywacja, siłą sukcesu!

Motywacja, siłą sukcesu! Niezależnie ile masz lat, jaki wykonujesz zawód, zdarzają się chwile, w których masz trudności z mobilizacją się do działania. Wydawałoby się, że wizja bogactwa, drogich samochodów, spełnionych marzeń, osiągniętych celów powinna wystarczyć do...

czytaj dalej
Coaching? Po co i dla kogo?

Coaching? Po co i dla kogo?

Coaching? Po co i dla kogo? Dla każdego, kto chce dokonać zmiany w swoim życiu i jest gotowy wyjść z miejsca, w którym jest nieszczęśliwy, sfrustrowany, a chce być usatysfakcjonowany i radosny. Warto się zastanowić, jakie atrybuty powinien posiadać klient. Zdolność do...

czytaj dalej