Jak newsletter wykorzystać do pozyskiwania klientów?

Jak newsletter wykorzystać do pozyskiwania klientów?

Jak newsletter wykorzystać do pozyskiwania klientów? Czas czytania: 5 minuty Z tego artykułu dowiesz się:  Czym jest newsletter?  Jakimi zasadami należy się kierować przy pozyskiwaniu klientów poprzez newsletter?  Jakie są zalety i wady oraz koszty wykorzystania...

Jak e-mail marketing może pomóc pozyskiwać klientów?

Jak e-mail marketing może pomóc pozyskiwać klientów?

Jak e-mail marketing może pomóc pozyskiwać klientów? Czas czytania: 8 minut Ten tekst pomoże zrozumieć: Czym jest e-mail marketing? Dlaczego klient musi wyrazić zgodę na e-mail marketing? Jakie są plusy korzystania e-mail marketingu? Jakie są minusy korzystania e-mail...

Czy wszystkie okazje sprzedażowe są równie dobre?

Czy wszystkie okazje sprzedażowe są równie dobre?

Czy wszystkie okazje sprzedażowe są równie dobre? W zeszłym tygodniu rozmawiałem z Mariuszem, początkującym handlowcem w branży finansowej. Po krótkiej rozmowie o niczym, przeszliśmy do konkretów. Mariusz zapytał: Czy wszystkie okazje sprzedażowe są równie dobre, czy...

Jak poprawić wskaźnik konwersji sprzedaży?

Jak poprawić wskaźnik konwersji sprzedaży?

Jak poprawić wskaźnik konwersji sprzedaży? Kilka dni temu spotkałem się ze znajomym, który piastuje funkcję menedżera sprzedaży, w lokalnej firmie handlowej. W trakcie spotkania zadał mi pytanie: Jak poprawić wskaźnik konwersji sprzedaży? Nie zadał je od niechcenia,...

3 elementy sukcesu w sprzedaży.

3 elementy sukcesu w sprzedaży.

3 elementy sukcesu w sprzedaży. Tymi trzema elementami są: narzędzia i techniki, technologia oraz wdrożenie. Sukces w sprzedaży można osiągnąć łącząc te elementy, pominięcie któregoś z nich prowadzi do sromotnej porażki. 1 element sukcesu w sprzedaży - Narzędzia i...

Dlaczego szkolenia nie działają?

Dlaczego szkolenia nie działają?

Dlaczego szkolenia nie działają?   Spotkałem się z przekonaniem, że szkolenia nie działają. Jest w tym sporo racji, jeśli zakłada się, że samo pojawienie się na szkoleniu załatwi sprawę. Uczestnik na szkoleniu nabywa wiedzę, szlifuje umiejętności, poznaje nowe...

Historia pewnych negocjacji

Historia pewnych negocjacji

Historia pewnych negocjacji To miał być najważniejszy kontrakt, w dotychczasowej historii firmy. Dlatego postanowiłem zrobić wszystko, aby doszło do jego podpisania. Określiłem, co musimy uzyskać, jakie warunki jesteśmy w stanie spełnić, ile musimy zarobić. Na...

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku? Szkoląc pracowników, z wykorzystaniem odpowiednich programów. Zaprojektowanych do kątem podniesienia efektywności biznesowej firmy. Przeprowadzonych przez trenerów z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Zawierających program działań wdrożeniowych. Zauważ, że efekt 33% jest w przeliczeniu na pracownika, przy efekcie firmy na poziomie 14%. Co stanowi 250% efektywności firm, które nie szkolą pracowników.

Your SEO optimized title