Coaching małego biznesu inaczej Small Business Coaching

Cel coachingu małego biznesu:

Coaching małego biznesu (Small Business Coaching) kierowany jest do przedsiębiorców, właścicieli małych firm. Proces coachingowy ma pomoc klientowi (coachee) w zbudowaniu stabilnej i silnej firmy oraz zdrowych relacji rodzinnych i zrównoważonego trybu życia.

Small Business Coaching

Efektywność procesu coachingowego małego biznesu (Small Business Coaching) wiąże się z następującymi kwestiami:

Z

Nie ma uniwersalnej metody. Każdy człowiek i biznes jest inny, a w czasie sesji coachingowej potrzebuje indywidualnego podejścia. Tak też działam.

Z

Przeformułowanie problemu na cel. Od tego zaczniemy.

Z

Skuteczność biznesowa, to nie przypadek, ale konsekwencja realizowanej strategii, którą pomogę zbudować.

Z

Skupienie się na myślach i uczuciach, przekonaniach i działaniach. Mam w tym spore doświadczenie.

Z

Dlatego też, w trakcie sesji coachingowej pomagam w rozwiązywaniu problemów lub realizacji celów biznesowych, a tworzone plany mają charakter indywidualny, przepełniony motywacją do realizacji.

Small Business Coaching

Czy Twoja sprawa kwalifikuje się na coaching małego biznesu (Small Business Coaching)? Klienci najczęściej przychodzą do mnie kierując się:

Z

Pragnieniem poprawy funkcjonowania swojej firmy, podniesieniem efektywności własnej w obszarze sprzedaży i marketingu, zarządzania i przywództwa. Ale również polepszenia relacji (prywatnych i zawodowych) oraz zrównoważenia trybu życia (balansu między pracą i życiem prywatnym). Coaching ułatwi Ci spojrzeć na Twoją firmę z innej perspektywy.

Z

Kłócisz się pracownikami, dostawcami i odbiorcami, trudno Ci znaleźć nić porozumienia? Nie potrafisz stworzyć i wdrożyć planów rozwoju firmy, nie wierzysz, że jej rozwój jest możliwy? Strach przed zmianą sposobu dotychczasowego prowadzenia firmy paraliżuje Twoje działania? Żyjesz z dnia na dzień i zastanawiasz się nad zamknięciem działalności? W trakcie coachingu pomogę Ci znaleźć właściwą drogę.

Z

Chcesz w ciągu roku podnieść efektywność swojego biznesu o 33%? Może pragniesz skuteczniej sprzedawać i negocjować umowy z kontrahentami? Masz marzenia rozwoju firmy, ale nie masz odwagi, aby je urzeczywistnić? Pragniesz aktywnie prowadzić działania networkingowe, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Ułatwię Ci to.

Nie da się wymienić wszystkich możliwych obszarów coachingu. W zdefiniowaniu Twoich potrzeb pomoże konsultacja z mną. Zanim zdecydujesz się na coaching, dowiesz się, czy jest on najefektywniejszym narzędziem w Twojej sytuacji.

Small Business Coaching

Co zwykle osiągają Klienci z dzięki coachingowi małego biznesu?

Z

Rozwiązali problemy w kontaktach międzyludzkich (dostawcami i odbiorcami, pracownikami i rodziną).

Z

Nastąpiła poprawa procesów, w które zaangażowana jest organizacja (zmiana klienta docelowego, sposobów realizacji zleceń, przepływów pieniężnych).

Z

Rozwinęli umiejętności przywódcze i handlowe.

Z

Zwiększenie osobistego wpływu na rozwój firmy (praca nad rozwojem firmy, a nie w firmie – jak dotychczas).

Z

Umiejętność rozwiązywania problemów poprzez poprawę analitycznego myślenia.

Z

Zwiększyli kompetencje w obszarze rozwiązywania konfliktów.

Z

Wiedzę o swojej osobowości (wykorzystując test behawioralny DISC D3), marzeniach i pragnieniach, o tym co jest barierą dla tych marzeń.

Z

Poprawili umiejętności delegowania zadań.

Z

Rozwiązali problemy w obszarze planowania i organizacji pracy (koncentracja na działaniach przynoszących największe efekty, a nie na najbardziej angażujących, segmentacja klientów).

Small Business Coaching

Jak wygląda coaching małego biznesu (Small Business Coaching)?

Z

Coachingowo pracuję w metodologii CoachWise (bardzo skuteczna metoda coachingu, dobrze sprawdzająca się w coachingu małego biznesu) dodatkowo korzystam z innych metod rozwojowych (szkolenie, mentoring, trenieng, warsztat). Sposób pracy uzależniony jest od potrzeb danego klienta.

Z

Spotykam się z klientem coachingowym (coachee) w zależności od potrzeb, ale nie częściej niż raz w tygodniu. Częstotliwość sesji uzależniona jest od intensywności pracy coachee (klienta coachingowego) oraz jego potrzeb. Sesja nie powinna przekroczyć 90 minut.

Z

Coaching wymaga inwestycji czasowej. Moi klienci inwestują w coaching od 2 do 8 godzin miesięcznie (w sesje coachingowe) i drugie tyle na dodatkową pracę między spotkaniami (zadania do indywidualnej pracy). To niewiele w porównaniu z tym, ile zyskasz będąc bardziej skutecznym w swoim biznesie.

Small Business Coaching

Forma realizacji coachingu małego biznesu (Small Business Coaching)?

Z

Sesje są realizowane w formie spotkania 1 na 1. Może to być spotkanie osobiste (w firmie klienta, gabinecie coachingowym), za pośrednictwem komunikatorów internetowych (np. Skype) lub telefonu.

Small Business Coaching

Biogram Macieja Kozubika

Z

Ukończyłem dwie uczelnie wyższe (Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego - dzisiaj Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Jestem absolwentem Akademii Coacha i Akademii Trenerów Biznesu, ukończyłem międzynarodowy kurs CoachWise Essentials Program™ i Team Coach (ICF Continuing Coach Education). Pracowałem w korporacjach i od lat jestem przedsiębiorcą.

Z

Co przemawia za tym, aby mnie wybrać jako swojego coacha?

Dobra znajomość problematyki biznesowej. Znajomość wyznań z jakimi spotykają się właściciele małych firm. Rozumienie procesów związanych z zarządzaniem i przywództwem, marketingiem i sprzedażą. Umiejętności komunikacyjne umożliwiające skuteczną komunikację z przedsiębiorcą. Wysokie umiejętności coachingowe. Znajomość procesów rozwoju i uczenia się dorosłych.

Z

Maciej Kozubik w liczbach:

  • Uprawnienia konsultanta DISC D3.
  • 4 dyplomy studiów wyższych.
  • 2 ukończone uczelnie.
  • 5 certyfikatów potwierdzających kompetencje coachingowe.
  • 24 certyfikaty potwierdzające kompetencje trenerskie i biznesowe.
  • Ponad 2.400 godzin doświadczenia coachingowego i trenerskiego.
  • Ponad 8.000 przeszkolonych osób (na sali szkoleniowej i za pośrednictwem internetu).
  • Ponad 10.000 odbytych spotkań sprzedażowych.
Z

Jeżeli chcesz ze mną porozmawiać, poznać mnie, zadać pytania - zapraszam do kontaktu telefonicznego: 504 908 360. Spotykam się z osobami, które są pewne, że chcą ze mną współpracować, w związku z tym nie prowadzę bezpłatnych sesji coachingowych.