Coaching dla sprzedawców (handlowców)

Cel coachingu dla sprzedawców:

Coaching dla sprzedawców jest kierowany do aktywnych handlowców (sprzedawców) i właścicieli małych firm, odpowiedzialnych za osobistą sprzedaż. Proces coachingowy ma pomóc klientowi (coachee) w zbudowaniu stabilnego i silnego procesu sprzedaży oraz wewnętrznej motywacji do codziennych zadań sprzedażowych. To przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży.

 

Coaching dla sprzedawców

Efektywność procesu coachingowego sprzedawców wiąże się z następującymi kwestiami:

Z

Nie ma uniwersalnej metody. Każdy człowiek jest inny i w czasie sesji coachingu dla sprzedawców potrzebuje indywidualnego podejścia.

Z

Przeformułowanie problemu na cel. Od tego zaczniemy.

Z

Skuteczność sprzedażowa, to nie przypadek, ale konsekwencja realizowanej strategii, którą pomogę Ci zbudować.

Z

Skupienie się na myślach i uczuciach, przekonaniach i działaniach. Mam w tym spore doświadczenie.

Z

Dlatego też, w trakcie sesji coachingowej dla sprzedawców pomagam w rozwiązywaniu problemów lub realizacji celów sprzedażowych, a tworzone plany mają charakter indywidualny, przepełniony motywacją do realizacji.

Coaching dla sprzedawców

Czy Twoja sprawa kwalifikuje się na coaching sprzedawców?
Klienci najczęściej przychodzą do mnie kierując się:

Z

Pragnieniem poprawy umiejętności sprzedażowych (np. poszukiwania klientów, technik sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji, budowy procesu sprzedażowego itp.) i marketingu (np. budowa mapy podróży klienta, tworzenie marki firmy, marki osobistej) zarządzania sobą w czasie. Ale również polepszenia relacji (prywatnych i zawodowych) oraz zrównoważenia trybu życia (balansu między pracą i życiem prywatnym). Coaching ułatwi Ci spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy.

Z

Kłócisz się z pracownikami, dostawcami i odbiorcami, trudno Ci znaleźć nić porozumienia? Nie potrafisz stworzyć i wdrożyć planów sprzedażowych i marketingowych, nie wierzysz, że ich rozwój jest możliwy? Strach przed zmianą sposobu dotychczasowego procesu sprzedaży paraliżuje Twoje działania? Żyjesz z dnia na dzień i zastanawiasz się nad zmianą zawodu? W trakcie coachingu pomogę Ci znaleźć właściwą drogę.

Z

Pragniesz skuteczniej sprzedawać i negocjować umowy z kontrahentami? Chcesz być mistrzem sprzedaży, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Masz marzenia rozwoju firmy, ale nie masz odwagi, aby je urzeczywistnić? Pragniesz aktywnie prowadzić działania networkingowe, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Ułatwię Ci to.

Nie da się wymienić wszystkich możliwych obszarów coachingu dla sprzedawców. W zdefiniowaniu Twoich potrzeb pomoże konsultacja ze mną. Zanim zdecydujesz się na coaching dla sprzedawców, dowiesz się, czy jest on najefektywniejszym narzędziem w Twojej sytuacji.

Coaching dla sprzedawców

Co zwykle osiągają Klienci z dzięki coachingowi dla sprzedawców?

Z

Poprawę efektywności sprzedażowej u nowych i bieżących klientów.

Z

Umiejętność skutecznej realizacji celów i wyboru efektywnych narzędzi, które wspierają proces sprzedaży i obsługi klienta (np. stworzenie wzorców maili).

Z

Poprawienie umiejętności w pozyskiwaniu nowych klientów.

Z

Zaprojektowali „Mapę podróży klienta”.

Z

Zbudowali, w oczach klientów, faktyczny autorytet oparty o zasady, kompetencje i wartości.

Z

Poprawił się ich poziom zadowolenia z wykonywanej pracy.

Z

Stworzyli markę osobistą (handlowca) i/lub firmy.

Z

Rozwiązali problemy w kontaktach międzyludzkich (mniejsza ilość sytuacji konfliktowych).

Z

Wiedzę o swojej osobowości (wykorzystując test behawioralny DISC D3), marzeniach i pragnieniach, o tym co jest barierą dla tych marzeń.

Z

Rozwiązanie problemów w obszarze planowania i organizacji pracy.

Z

Zwiększenie kompetencji w obszarze obsługi klienta.

Z

Zwiększyli pewności siebie i motywację do pracy na stanowisku handlowca.

Z

Rozwiązywanie problemów poprzez poprawę analitycznego myślenia.

Coaching dla sprzedawców

Jak wygląda coaching dla sprzedawców?

Z

Coachingowo pracuję w metodologii CoachWise (bardzo skuteczna metoda coachingu, dobrze sprawdzająca się w coachingu dla sprzedawców) dodatkowo korzystam z innych metod rozwojowych (szkolenie, mentoring, trenieng, warsztat). Istnieje możliwość wsparcia procesu poprzez wykorzystanie narzędzia behawioralnego DISC Sales). Sposób pracy uzależniony jest od potrzeb danego klienta.

Z

Spotykam się z klientem coachingowym (coachee) w zależności od potrzeb, ale nie częściej niż raz w tygodniu. Częstotliwość sesji coachingu dla sprzedawców uzależniona jest od intensywności pracy coachee (klienta coachingowego) oraz jego potrzeb. Sesja nie powinna przekroczyć 90 minut.

Z

Coaching dla sprzedawców wymaga inwestycji czasowej. Moi klienci inwestują w coaching od 2 do 8 godzin miesięcznie (w sesje coachingowe) i drugie tyle na dodatkową pracę między spotkaniami (zadania do indywidualnej pracy). To niewiele w porównaniu z tym, ile zyskasz będąc bardziej skutecznym w swoich działaniach.

Coaching dla sprzedawców

Forma realizacji coachingu dla sprzedawców?

Z

Sesje coachingu dla sprzedawców są realizowane w formie spotkania 1 na 1. Może to być spotkanie osobiste (w firmie klienta, jego mieszkaniu, gabinecie coachingowym), za pośrednictwem komunikatorów internetowych (np. Skype) lub telefonu.

Coaching dla sprzedawców

Biogram Macieja Kozubika

Z

Ukończyłem dwie uczelnie wyższe (Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego - dzisiaj Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Jestem absolwentem Akademii Coacha i Akademii Trenerów Biznesu, ukończyłem międzynarodowy kurs CoachWise Essentials Program™ i Team Coach (ICF Continuing Coach Education). Pracowałem w korporacjach i od lat jestem przedsiębiorcą.

Z

Co przemawia za tym, aby mnie wybrać jako swojego coacha?

Dobra znajomość problematyki sprzedażowej, biznesowej i menedżerskiej. Znajomość wyznań z jakimi spotykają się handlowcy i przedsiębiorcy oraz menedżerowie. Rozumienie procesów związanych z sprzedażą i marketingiem, zarządzaniem i przywództwem. Umiejętności komunikacyjne umożliwiające skuteczną komunikację z handlowcem lub przedsiębiorcą, czy menedżerem. Wysokie umiejętności coachingowe. Znajomość procesów rozwoju i uczenia się dorosłych.

Z

Maciej Kozubik w liczbach:

  • Uprawnienia konsultanta DISC D3.
  • 4 dyplomy studiów wyższych.
  • 2 ukończone uczelnie.
  • 5 certyfikatów potwierdzających kompetencje coachingowe.
  • 24 certyfikaty potwierdzające kompetencje trenerskie i biznesowe.
  • Ponad 2.400 godzin doświadczenia coachingowego i trenerskiego.
  • Ponad 8.000 przeszkolonych osób (na sali szkoleniowej i za pośrednictwem internetu).
  • Ponad 10.000 odbytych spotkań sprzedażowych.
Z

Jeżeli chcesz ze mną porozmawiać, poznać mnie, zadać pytania - zapraszam do kontaktu telefonicznego: 504 908 360. Spotykam się z osobami, które są pewne, że chcą ze mną współpracować, w związku z tym nie prowadzę bezpłatnych sesji coachingowych.