trener sprzedaży, trener biznesu, coach sprzedaży, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenia z negocjacji, indywidualny trening sprzedaży, kurs ze sprzedaży, coaching handlowców, coaching sprzedawców, pozyskiwanie klinetów, prospecting, warsztat dla handlowców, warsztat dla sprzedawców, standardy sprzedaży, Maciej Kozubik

Profesjonalna Obsługa Klienta

2 dni szkoleniowe (16 godziny)

Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta” wzbogaci twoją wiedzę w zakresie skutecznej obsługi klienta. Nauczysz się jak generować pozytywne doświadczenia, w kontakcie z Tobą, Twoją firmą i produktem (usługą). Poznasz potrzeby jakie chce zaspokoić klient i nauczysz się jak robić to lepiej od konkurencji. Zrozumiesz jak ważna jest lojalność klienta i nauczysz się wzmacniać relacje z nim. Dowiesz się dlaczego, klienci odchodzą i co możesz zrobić, aby to zmienić. Poznasz sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, w tym jak przyjmować reklamację. Nauczysz się sposobów radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

Dla kogo jest szkolenie "Profesjonalna Obsługa Klienta"?

Niniejsze szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, osobom na stanowiskach handlowych i marketingowych, pracownikom obsługi klienta, menadżerom i dyrektorom sprzedaży (aby ujednolicić posiadaną wiedzę) oraz wszystkim zainteresowanym tematyką sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta oraz prospectingu (pracownicy działów HR, studenci, przyszli przedsiębiorcy itp.).

Forma realizacji

Jako szkolenie zamknięte (dla pracowników jednej firmy) i otwarte dla osób z różnych firm.

Profesjonalna Obsługa Klienta

Jakie cele realizuje szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta”?

Z

Głównym celem szkolenia jest podwyższenie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta. Poprawa tych umiejętności ma bezpośredni wpływ na lojalność klientów, co w konsekwencji wpływa na wzrost efektywności biznesowej prowadzonej firmy (więcej klientów, wyższe zyski).

Z

Poprawa jakości obsługi klienta, jako wymierny efekt wdrażania nabytych umiejętności (wzrost wskaźników biznesowych). Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta” zrealizuje cele poprzez rozwój i trening umiejętności w następujących obszarach: koncentracja na działaniach utrzymaniowych posiadanych klientów i zmierzających do zwiększenia poziomu sprzedaży (w przyszłości), profilowania klienta, co ma na celu lepsze dostosowanie zachowań pracownika do oczekiwań klienta, a w konsekwencji wzrost lojalności i rentowności działań, umiejętnego rozmawiania z klientem, aby czuł się swobodnie i komfortowo, także w sytuacjach trudnych i efektywnego rozwiązywania problemów klienta.

Z

Zamiana zachowań na bardziej pożądane, czyli takie, które podnoszą efektywność biznesową uczestnika szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta”, dzięki Planowi Działań Wdrożeniowych.

Profesjonalna Obsługa Klienta

Jaki program będzie realizowany podczas szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta”?

Z

Poznanie zasad profesjonalnej obsługi klienta, stosowanych przez światowe marki.

Z

Naukę generowania pozytywnych doświadczeń klienta w kontakcie z pracownikiem, produktem (usługą) i marką.

Z

Poznanie błędów w komunikacji z „trudnym” klientem.

Z

Naukę sposobów przyjmowania reklamacji.

Z

Zadania indywidualne i grupowe związane z obsługa klienta.

Z

Profilowanie klienta pod kątem profesjonalnej obsługi klienta.

Z

Identyfikację potrzeb związanych z profesjonalną obsługa klienta.

Z

Naukę dobrych praktyk w sytuacji trudnej (np. windykacji).

Z

Gry warsztatowe związane z obsługą klienta.

Z

Plan Działań Wdrożeniowych.

Profesjonalna Obsługa Klienta

Co zyska firma i pracownik z udziału w szkoleniu „Profesjonalna Obsługa Klienta”?

Z

Akcent jest kładziony na efektywność biznesową szkolenia, szkolenie “Profesjonalna Obsługa Klienta” ma przynieść wymierne korzyści, a nie być tylko spotkaniem towarzyskim.

Z

Materiały przedszkoleniowe pomagające uczestnikom przygotować się do zajęć.

Z

Umożliwienie Uczestnikom określenia obszarów wykorzystania treści szkoleniowych i wynikających z tego korzyści dla organizacji (Plan Działań Wdrożeniowych).

Z

Poszerzą wiedzę odnośnie profesjonalnej obsługi klienta.

Z

Poznają typowe błędy w obsłudze klienta.

Z

Nastąpi wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego (w związku wykorzystaniem nabytych kompetencji).

Z

Nastąpi zwiększenie motywacji zespołu sprzedażowego, w wyniku poznania skutecznych wzorców zachowań.

Z

Nabycie umiejętności stosowania narzędzi pozwalających zarówno skuteczniej budować relację z klientem, jak i ułatwiających budowanie relacji prywatnych.

Z

Wzrost zaangażowania pracowników dzięki usystematyzowaniu działań oraz udziałowi w atrakcyjnym szkoleniu.

Z

Pojawi się większa skuteczność sprzedażowa, poprzez optymalizację procesu obsługi klienta – wymierne rezultaty finansowe (niższe koszty, wyższe wpływy, lepsze wykorzystanie zasobów, możliwa maksymalizacja przychodów).

Z

Szkolenie będzie realizować cele w odniesieniu do oczekiwanych zmiany zachowań w pracy i rezultatów biznesowych.

Z

Nastąpi wzrost wskaźników biznesowych dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego (w związku wykorzystaniem nabytych kompetencji).

Z

Możliwość połączenia szkolenia na sali i na stanowisku pracy (On Job Training), z wykorzystaniem stworzonego Planu Działań Wdrożeniowych.

Z

Nauczą się, jak profesjonalnie obsługiwać klienta, również w sytuacjach trudnych (np. nieuzasadnionej reklamacji, czy windykacji).

Z

Poznają zasady profesjonalnej obsługi klienta, stosowane przez światowe marki.

Z

Nastąpi wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów).

Z

Ulegną zmniejszeniu koszty pozyskania i utrzymanie klienta.

Z

Pojawi się możliwość przejęcia klienta związanego dotychczas z konkurencją.

Profesjonalna Obsługa Klienta

Co absolwent szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta” będzie wiedział?

Z

Czym są i jak stosować zasady profesjonalnej obsługi klienta.

Z

Co robić w sytuacjach trudnych i kryzysowych.

Z

Jak wykorzystać profile osobowościowe w profesjonalnej obsłudze klienta.

Z

Jak dbać o lojalność klienta.

Z

Czego unikać w obsłudze klienta.

Z

Dlaczego profesjonalna obsługa klienta jest taka ważna.

Z

Dlaczego nie należy bać się reklamacji i jak ją wykorzystać do poprawy obsługi klienta.

Z

Jak generować pozytywne doświadczenia klienta w kontakcie z pracownikiem, produktem (usługą) i marką.

Z

Jak zastosować dobre praktyki w kontakcie z „trudnym” klientem.

Profesjonalna Obsługa Klienta

Co absolwent szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta” będzie umiał?

Z

Zastosować poznane profile klienta w sytuacjach związanych z obsługi klienta.

Z

W sposób swobodny utrzymywać relację z klientem prowadzącą do kolejnych zakupów.

Z

Prowadzić rozmowę w sytuacjach trudnych (reklamacja, windykacja).

Z

Wykorzystać w pracy poznane zasady profesjonalnej obsługi klienta.

Z

Generować pozytywne doświadczenia u klienta w kontakcie z produktem (usługą), pracownikiem i marką.

Profesjonalna Obsługa Klienta

Jakim metodami będzie prowadzone szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta”?

Z

Szkolenie w przeważającej części jest prowadzone w sposób warsztatowy i interaktywny. Większość szkolenia to aktywna praca uczestników, pozostała część, to miniprelekcje trenera prowadzącego. W trakcie szkolenia wykorzystywane są gry i ćwiczenia, aby wytworzyć przestrzeń do nauki przez doświadczenie.

Z

Możliwe do zastosowania w trakcie szkolenia elementy aktywizujące uczestników:

  • miniwykłady i prezentacje,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • dyskusje,
  • gry szkoleniowe,
  • case study,
  • coaching minisesje,
  • superwizje indywidualne i grupowe,
  • praktyki.

Profesjonalna Obsługa Klienta

Jak będzie wyglądać ewaluacja szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta”?

Z

Prowadzący zajęcia na zakończeniu każdego dnia szkolenia dokona krótkiego podsumowania – poprosi o sugestie dotyczące wszystkich aspektów usługi. Ewaluacja obejmować będzie obszary wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.

Z

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy i uczestniczki wypełnią kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, wyniki zostaną zebrane i poddane analizie, na ich podstawie zostanie opracowany raport poszkoleniowy.

Z

Na końcu szkolenia każdy z uczestników zostanie zaproszony do ćwiczenia mającego przenieść doświadczenia ze szkolenia do pracy zawodowej – Plan Działań Wdrożeniowych. Istniej możliwość pomocy we wprowadzeniu Planu Działań Wdrożeniowych przy zastosowaniu coachingu, mentoringu, asysty trenera na stanowisku pracy absolwenta szkolenia.

Profesjonalna Obsługa Klienta

Opinie klientów

quote

Pragniemy udzielić referencji Panu Maciejowi Kozubikowi, który przeprowadził dla naszej firmy Fundacji Rozwoju Lokalnego szkolenia sprzedażowe z zakresu: Prospectingu, Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży oraz Negocjacji w okresie od listopada 2017 roku do czerwca 2018 przeszkalając tym samym 44 osoby podczas 146 godzin szkoleniowych.

Pan Maciej Kozubik wykonywał powierzone mu zadania należycie i sumiennie, wykazał się dużą wiedzą, zaangażowaniem oraz doświadczeniem zawodowym, co znacząco podniosło poziom prowadzonych szkoleń.

Fundacja Rozwoju Lokalnego Jaworzno

Sara Gruszka

Fundacja Rozwoju Lokalnego

quote

Maciej Kozubik jest trenerem współpracującym z Fabryką Kreatywności od lutego 2012 roku. Prowadzi szkolenia z zakresu negocjacji, mediacji, rozwoju osobistego, coachingu oraz technik sprzedaży i narzędzi handlowych dla klientów biznesowych i urzędników państwowych. Szkolenia prowadzi w sposób dynamiczny, potrafi kierować uwagą uczestników oraz wzbudzać ich ciekawość. Posiada duży zasób wiedzy merytorycznej oraz szeroki wachlarz ćwiczeń angażujących do działania. Z powodzeniem współpracuje z drugim trenerem. W ankietach ewaluacyjnych jest wysoko oceniany za znajomość tematu, osobowość i prezencję.

Jolanat Łysakowska

Jolanta Łysakowska

Fabryka Kreatywności

Profesjonalna Obsługa Klienta

Umów spotkanie w sprawie szkolenia „Profesjonalna Obsługa Klienta”!

Z

Ile osób należy przeszkolić?

Z

Jakie odbyli już szkolenia (nie tylko sprzedażowe)?

Z

Co istotnego zadecydowało, że należy przeprowadzić szkolenie "Profesjonalna Obsługa Klienta"?

Z

Jakie mają doświadczenie zawodowe?

Z

Planowany termin szkolenia i jego lokalizacja?

Używamy plików cookie, aby personalizować treści i reklamy, udostępniać funkcje mediów społecznościowych i analizować ruch na naszej stronie. Udostępniamy również informacje o Twoim korzystaniu z naszej strony naszym partnerom w mediach społecznościowych, reklamie i analityce. View more
Cookies settings
Zgadzam się
Rezygnuję
Polityka prywatności
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

POLITYKA PRYWATNOŚCI od 25-05-2018

I. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych użytkowników korzystających ze strony maciejkozubik.pl (klauzula informacyjna)

1. Kto jest Administratorem twoich danych osobowych?

Grupa Kozubik i Partnerzy Maciej Kozubik z siedzibą w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Wróbla 9b/17, NIP: 643-146-14-47, REGON: 277522519, prowadząca serwis pod adresem: maciejkozubik.pl.

2. Jak skontaktować się z Administratorem danych osobowych?

Z administratorem danych można kontaktować się za pośrednictwem adresu email: kontakt@maciejkozubik.pl, lub pisemnie na następujący adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Wróbla 9b/17, telefonicznie +48 504 908 360.

3. Jaki jest cel przetwarzania Twoich danych osobowych?

Za Twoją dobrowolną zgodą dane mogą być przetwarzane do celów analitycznych (pliki cookies), wykorzystuję również Google Analytics. Ponadto Twoje dane będą przetwarzane do celu realizacji usług strony maciejkozubik.pl Twoje dane mogą być także przetwarzane w celu dopasowania treści witryn internetowych maciejkozubik.pl do Twoich zainteresowań. Kontaktów służbowych (uzasadniony interes) i działań marketingowych.

4. Przez jaki okres będą przechowywane Twoje dane osobowe?

Dane będą przetwarzane w celach analitycznych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie. W odniesieniu do usług strony internetowej maciejkozubik.pl Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, czasami, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji tego typu celów.

5. Jaka jest podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych?

Dane osobowe użytkowników serwisu, usług świadczonych w domenie https://maciejkozubik.pl oraz usług świadczonych w ramach nawiązanego kontaktu czy zawartych umów przetwarzane są zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; tj. Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z 27 kwietnia 2016 roku (dalej zwanym Rozporządzeniem) oraz Ustawą o ochronie danych osobowych z 10 maja 2018 roku oraz Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest Twoja dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych, w tym na cele analityczne (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). W odniesieniu do usług maciejkozubik.pl, Twoje dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO (jest to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą). Jeżeli chodzi o wykrywanie botów, nadużyć i pomiary statystyczne, udoskonalenie usługi i kontakty służbowe, Twoje dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (uzasadniony interes administratora danych osobowych). Uzasadnionym interesem administratora jest dopasowanie treści usług zlokalizowanych na stronach maciejkozubik.pl do Twoich potrzeb i oczekiwań, zapewnienie bezpieczeństwa tych usług (np. stosując protokół ssl), a także ich ciągłe ulepszanie.

6. Wymóg podania danych

Podanie danych w celu realizacji usług witryny maciejkozubik.pl jest niezbędne do świadczenia tych usług (np. komentowanie artykułów na blogu, szkolenia online, kursy online). W razie niepodania tych danych usługa nie będzie mogła być świadczona. Przetwarzanie danych w pozostałych celach wykrywania botów i nadużyć w usługach maciejkozubik.pl, pomiarów statystycznych, analitycznych i udoskonalenia usług witryny maciejkozubik.pl jest niezbędne w celu zapewnienia wysokiej jakości usług maciejkozubik.pl. Niezebranie Twoich danych osobowych w tych celach może uniemożliwić poprawne świadczenie usług.

Komentarze

Kiedy odwiedzający witrynę zostawiasz komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu oraz dane które podasz dobrowolnie. Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.

Media

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.

Formularz kontaktowy

Informacje przesłane za ich pośrednictwem są przechowywane na potrzeby obsługi klienta lub marketingu (jeśli tego będzie dotyczyć przesłana informacja).

7. Do jakich odbiorców przekazywane będą Twoje dane osobowe?

Twoje dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, dostawcom usług księgowych – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Twoje dane mogą być również przygotowane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa.

8. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.

9. Jakie są Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?

przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych: • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych, • prawo żądania sprostowania danych • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach), • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, • prawo do ograniczenia przetwarzania danych. Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw: • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych. Jeżeli Twoje dane przetwarzane są w oparciu o uzasadniony interes administratora danych, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej.

II. Ogólne informacje dotyczące przetwarzania danych Użytkowników przez Grupa Kozubik i Partnerzy Maciej Kozubik

1. Administratorem danych jest Grupa Kozubik i Partnerzy Maciej Kozubik z siedzibą w Siemianowicach Śląskich (41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Hermana Wróbla 9b/17) NIP 643-146-14-47, REGON 277522519 2. Z administratorem danych można kontaktować się za pośrednictwem adresu email: kontakt(at)maciejkozubik.pl (zamiast (at) wstaw @), telefonicznie +48 504 908 360 lub pisemnie na następujący adres: Grupa Kozubik i Partnerzy Maciej Kozubik, 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Hermana Wróbla 9b/17 3. Dane osobowe mogą być zbierane przez Administratora w następujących celach: a. świadczenia usług / wykonania umowy przez Administratora np.: strony maciejkozubik.pl - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO; b. przesyłania zamówionych informacji handlowych, w tym newslettera na podstawie zgody - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO; c. zapewnienia kontaktu z Administratorem za pośrednictwem formularza kontaktowego – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; d. księgowo-podatkowych– art. 6 ust. 1 lit. c) RODO; e. dochodzenia roszczeń w zw. z zawartymi umowami z Użytkownikami - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; f. wykrywania botów i nadużyć w usługach, pomiarów statystycznych, analitycznych i udoskonalenia usług - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. 4. Administrator zbiera dane osobowe wyłącznie w zakresie niezbędnym dla realizacji celów, do których są zbierane. 5. Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie przez czas niezbędny dla realizacji zamierzonych celów. 6. Użytkownikom przysługują następujące prawa, z których mogą skorzystać (w tym celu należy się skontaktować z Administratorem – dane kontaktowe powyżej): a. Prawo dostępu do danych; b. Prawo do sprostowania danych; c. Prawo do usunięcia danych; d. Prawo do ograniczenia przetwarzania; e. Prawo do przenoszenia danych (o ile do przetwarzania dochodzi na podstawie zgody lub w celu zawarcia umowy); f. Prawo sprzeciwu (o ile dane przetwarzane są na podstawie uzasadnionego interesu administratora); g. Prawo do cofnięcia zgody, o ile przetwarzanie następuje na podstawie zgody; h. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. 7. Dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora m.in. dostawcom usług IT, dostawcom usług księgowych – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Dane mogą być również przekazane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania w razie zgłoszenia przez organ żądania na odpowiedniej podstawie prawnej (np. dla potrzeb toczącego się postępowania karnego). 8. Dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. 9. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. 10. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w klauzulach informacyjnych przekazywanych Użytkownikom w momencie zbierania od nich danych osobowych dla określonych celów.

III. Postanowienia końcowe polityki prywatności

1. Korzystając ze strony internetowej maciejkozubik.pl, wyrażasz zgodę na postanowienia zawarte w niniejszej Polityce Prywatności 2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności, z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie wpłyną na to, że maciejkozubik.pl nigdy nie udostępni danych Użytkowników osobom trzecim.  

POLITYKA PRYWATNOŚCI maciejkozubik.pl do 25-05-2018

I. Postanowienia ogólne polityki prywatności

Postanowienia poniższe stanowią politykę prywatności (dalej: „Polityka Prywatności”), która określa informacje dotyczące zbierania danych, w tym danych osobowych użytkowników usług(i) świadczonej przez Grupa Kozubik i Partnerzy Maciej Kozubik z siedzibą w Siemianowicach Śląskich przy ul. Wróbla 9b/17 , o numerze NIP: 643-146-14-47 , oraz sposób ich przetwarzania.

II. Dane osobowe

maciejkozubik.pl dokłada wszelkich starań, aby prowadzony serwis https://maciejkozubik.pl ułatwiał każdemu użytkownikowi przeglądanie strony i składanie zamówień. Dlatego w trosce o bezpieczeństwo i wygodę zakupów informujemy, że poruszając się po stronie wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez sklep plików cookies oraz innych podanych dobrowolnie danych osobowych. Dane, o które będziesz proszony w formularzach zamówień, są niezbędne do działania serwisu lub realizacji usługi. Podanie danych jest dobrowolne. Niepodanie wymaganych danych zablokuje czynność, którą te dane dotyczyły.

III. Rodzaje i cel wykorzystania danych

Jawne Dane Osobowe

Dane osobowe podane na serwisach należących do maciejkozubik.pl przy okazji wysyłania komentarzy, opinii itp. są dostępne dla wszystkich odwiedzających strony zawierające te dane. maciejkozubik.pl nie ma możliwości zabezpieczenia Was przed osobami prywatnymi lub firmami, które te dane wykorzystają do przesłania Wam nieokreślonych informacji. Dlatego dane te, nie podlegają „Polityce Prywatności”.

Cookies (Ciasteczka)

maciejkozubik.pl zbiera automatycznie dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego. Cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do wykonania danej operacji, np. w postaci uwierzytelnienia, zbierania danych statystycznych lub zapisania danych w formularzach kontaktu lub zamówienia.

Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla jego użytkownika i jego danych. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarki) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Jednakże w ustawieniach przeglądarki można dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies, w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną ich obsługę w ustawieniach przeglądarki bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu końcowym użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania przeglądarki. Usługa lub jej poszczególne funkcjonalności mogą jednak bez plików cookies nie działać poprawnie.

Subskrypcja bezpłatnych newsletterów

Zaprenumerowanie elektronicznych i bezpłatnych newsletterów należących do maciejkozubik.pl wymaga podania w odpowiednim formularzu swojego adresu e-mail i innych danych, np. imię itp. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej serwisów.

Wiadomości

maciejkozubik.pl zastrzega sobie prawo do wysyłania wiadomości, osobom, których dane kontaktowe posiada i które zgodziły się na przetwarzanie podanych danych w formularzach, zgodnie z Polityką Prywatności. Pod pojęciem wiadomości maciejkozubik.pl rozumie informacje odnoszące się bezpośrednio do jego serwisów, usług i produktów (np. zmiany, wewnętrzne promocje), niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.) oraz informacje komercyjne (mailingi, promocje, reklamy, inne materiały marketingowe). Podmioty zlecające komercyjne mailingi nie mają wglądu w dane kontaktowe osób znajdujących się na listach adresowych maciejkozubik.pl

Inne formularze

Formularze, okna pop-up i inne formy znajdujące się gościnnie na serwisach należących do maciejkozubik.pl i dotyczące usług, produktów, serwisów nieobsługiwanych przez maciejkozubik.pl nie podlegają „Polityce Prywatności”.

IV. Uprawnienia użytkowników w zakresie danych osobowych

maciejkozubik.pl zapewnia użytkownikom przekazującym dane osobowe realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.), w tym również prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

Użytkownik ma prawo w każdym czasie do usunięcia swoich danych osobowych poprzez kontakt mailowy na adres kontakt@maciejkozubik.pl

maciejkozubik.pl stosuje środki techniczne i organizacyjne, których celem jest jak najlepsze zabezpieczenie gromadzonych danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem lub niewłaściwym wykorzystywaniem przez osoby nieuprawnione.

polityka prywatności Maciej Kozubik

polityka prywatności Maciej Kozubik

V. Zmiany polityki prywatności

maciejkozubik.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdego użytkownika serwisu należącego do maciejkozubik.pl obowiązuje aktualna „Polityką Prywatności”. O zmianach Polityki Prywatności, maciejkozubik.pl będzie informować na stronach serwisu.

VI. Dodatkowe informacje polityki prywatności

W przypadku pytań lub wątpliwości, co do Polityki Prywatności maciejkozubik.pl prosi o kontakt na adres e-mail podany na stronach serwisu kontakt@maciejkozubik.pl

Save settings
Cookies settings