Akademia Menedżera – Poziom Praktyk
Akademia Menedżera — Poziom Praktyk
Im lepsza kadra kierownicza, tym większy potencjał ma firma. Dlatego też warto inwestować w rozwój pracowników, a w szczególności w kadrę zarządzającą. Skuteczny menedżer wie, jak być liderem zespołu, jak wyznaczać zadania i motywować do ich wykonania, ma autorytet u podwładnych i przełożonych, potrafi rozwiązywać problemy i dziękować za dobrze wykonaną pracę.
Nikt nie rodzi się menedżerem, ale się nim staje. Aby skutecznie wykonywać swoje zadania, potrzebny jest fundament wiedzy i umiejętności, które daje szkolenie „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”.
Ile muszę zainwestować, aby wziąć udział w szkoleniu „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”?
Cena szkolenia „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk” zależy od formy realizacji warsztatu:
- Szkolenie online: 4.000 PLN brutto zw. VAT (2-3 spotkań po 3-4 godziny każde).
- Szkolenie stacjonarne: 8.000 PLN zw. VAT za dwa dni (16 godzin).
Dla kogo jest szkolenie „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”?
Niniejsze szkolenie dedykowane jest osobom, które odpowiadają za efektywność innych pracowników, czyli.
- Początkującym menedżerom.
- Osobom przygotowującym się do roli menedżera (pracownika dozoru).
- Osobom zajmującym się wdrażaniem pracowników.
- Menedżerom (pracownikom dozoru), bez wcześniejszego przygotowania do pełnienia swojej funkcji.
- Pracownikom działu HR.
- Właścicielom firm.
Dla kogo udział szkoleniu „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk” będzie stratą czasu?
- Ekspertów, którzy zjedli zęby na zarządzaniu.
- Menedżerów, którzy wydają rozkazy, nieliczący się z pracownikami, manipulujący i oszukujący.
- Osób oczekujących wyników bez pracy własnej, zaangażowania i wdrożenia.
- Osób oczekujących obietnic bez pokrycia, magicznych i nieetycznych sztuczek, gwarantujących spektakularny efekt.
- Osób, które od wielu lat działają tak samo i oczekujących, że sam udział w szkoleniu, bez zmiany zachowania i wdrożenia, nagle poprawi ich wyniki.
Jakie cele realizuje „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”?
- Głównym celem szkolenia „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk” jest przygotowanie uczestnika do pełnienia funkcji efektywnego kierownika (menedżera, pracownika dozoru) w organizacji.
- Rozwój organizacji, jako wymierny efekt wdrażania nabytych umiejętności (wzrost wskaźników biznesowych). Szkolenie „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk” zrealizuje cele poprzez rozwój i trening umiejętności budowania autorytetu, przydzielania i egzekwowania zadań, efektywnej komunikacji (z przełożonym i podwładnymi), budowania motywacji i zaangażowania pracowników, radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, w tym z konfliktami.
- Rozwój każdej organizacji związany jest z podnoszeniem kwalifikacji osób w niej zatrudnionych, w szczególności kadry menedżerskiej. Dlatego prowadzący kładzie nacisk na praktyczną stronę zajęć.
- Zamiana zachowań na bardziej pożądane, czyli takie, które podnoszą efektywność biznesową uczestnika szkolenia „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”, dzięki realizacji Planu Działań Wdrożeniowych.
Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”?
- Pomoże Ci rozwinąć się kompetencje wymagane na stanowisku kierowniczym (menedżerskim, pracownika dozoru).
- Nauczysz się dobrych praktyk przewodzenia i zarządzania w małym zespole, sprawdzonych na rynku.
- Poznasz narzędzia, które stosują skuteczni liderzy oraz dowiesz się jak je wykorzystać w swojej codzienności zawodowej.
- Wszystko to w formie praktycznego warsztatu opartego o powtarzalne i sprawdzone narzędzia.
Jaka jest forma szkolenia „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”?
- Warsztat stacjonarny, realizowany w formie 2-dniowego intensywnego warsztatu (z możliwością podzielenia na dwie jednodniowe sesje).
- Warsztat online, realizowany w jako 2 lub 3 sesje 3, 4-godzinnych, bardzo intensywnych, między którymi uczestnik realizuje zadania dodatkowe (badawcze i wdrożeniowe). Jest też możliwość realizacji w formie indywidualnych spotkań.
Jaki program będzie realizowany podczas szkolenia „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”?
- Wstęp do przywództwa.
- Budowanie autorytetu i zaufania.
- Skuteczna komunikacja z przełożonym i podwładnymi.
- Budowanie motywacji i zaangażowania pracowników.
- Wydawanie poleceń i delegowanie zadań.
- Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi.
- Plan Działań Wdrożeniowych.
Co może zyskać firma i pracownik z udziału w szkoleniu „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”?
- Akcent jest kładziony na efektywność biznesową szkolenia, szkolenie ma przynieść wymierne korzyści, a nie być tylko spotkaniem towarzyskim.
- Optymalne wykorzystanie kompetencji pracowników, już zatrudnionych w firmie.
- Może nastąpić wzrost wskaźników biznesowych, dzięki większej efektywności uczestnika szkolenia (w związku z wykorzystaniem nabytych kompetencji).
- Może nastąpić wzrost zaangażowania pracowników, dzięki usystematyzowaniu wiedzy i działań oraz udziałowi w atrakcyjnym szkoleniu.
- Może nastąpić wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (pracownicy jako grupa profesjonalistów).
- Możliwy wzrost odpowiedzialności za powierzone zadania.
- Wzrost kompetencji menedżerskich (wiedzy, umiejętności i postaw).
- Istnieje możliwość pomocy we wprowadzeniu Planu Działań Wdrożeniowych przy zastosowaniu coachingu, mentoringu, asysty trenera na stanowisku pracy absolwenta szkolenia.
- Szkolenie będzie realizować cele w odniesieniu do oczekiwanych zmian zachowań w pracy i rezultatów biznesowych.
- Możliwa poprawa motywacji pracowników i wzrost zaangażowania, w wyniku poznania skutecznych wzorców zachowań efektywnych liderów.
- Zmniejszenie kosztów pozyskania menedżera poprzez podniesienie kwalifikacji pracowników firmy.
- Świadomość uczestnika szkolenia, w szczególności swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju.
- Poprawa atmosfery i kultury organizacji.
- Na końcu szkolenia każdy z uczestników zostanie zaproszony do ćwiczenia mającego przenieść doświadczenia ze szkolenia do pracy zawodowej – Plan Działań Wdrożeniowych.
Co absolwent „Akademii Menedżera – Poziom Praktyk” będzie wiedział?
- Czym jest przywództwo.
- Jak budować autorytet i zaufanie wśród podwładnych i współpracowników.
- Jakie są najczęstsze błędy popełnianie w trakcie budowania autorytetu.
- Jakie są zasady rozmowy z podwładnymi.
- Jak delegować zadania.
- Jak wydawać polecenia.
- Jak komunikować się z przełożonym.
- Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych (np. odmowa wykonania polecenia, wypadek w pracy, plotka, komunikowanie podwładnym decyzji, z którą się nie zgadza, jak komunikować informacje, z którymi się nie zgadzasz).
- Jak stać się liderem, z którym będą podążać podwładni.
- Jak przygotowywać się do spotkań.
- Jak prowadzić spotkania.
- Jakie są mity dotyczące motywacji.
- Jak budować motywację pracowników.
- Jak rozpoznać demotywację wśród pracowników.
- Jak radzić sobie z konfliktami.
- Jak udzielać pozytywnej (pochwały) i negatywnej (upomnienia) informacji zwrotnej.
- Co zrobić, aby wiedzę ze szkolenia wdrożyć do swojej codzienności zawodowej.
Co absolwent „Akademii Menedżera – Poziom Praktyk” będzie umiał?
- Budować postawę efektywnego lidera.
- Budować swoją wiarygodność.
- Stworzyć skuteczne exposé szefa/lidera.
- Sprawnie komunikować się z pracownikami i przełożonym.
- Wydawać polecenia, tak aby zostały zrozumiane i wykonane.
- Delegować zadania.
- Dać pochwałę, czyli pozytywną informację zwrotną.
- Upomnieć, czyli dać negatywną informację zwrotną.
- Radzić sobie z sytuacjami trudnymi, w tym z konfliktami i plotkami.
- Wybrać strategię do łagodzenia konfliktów.
- Motywować i budować zaangażowanie pracowników.
- Radzić sobie z demotywacją.
- Prowadzić spotkania z pracownikami, które będą przynosić efekty, a nie będą stratą czasu.
- Stosować narzędzie zarządzania relacjami i zadaniami w zespole i organizacji.
- Wykorzystywać poznane wzorce w codziennej pracy, dzięki Planowi Działań Wdrożeniowych.
Jakim metodami będzie prowadzone szkolenie „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”?
Szkolenie „Akademia Menedżera — Poziom Praktyk” w przeważającej części jest prowadzone w sposób warsztatowy i interaktywny. Większość szkolenia to aktywna praca uczestników pozostała część, to miniprelekcje trenera prowadzącego. W trakcie szkolenia wykorzystywane są gry i ćwiczenia, aby wytworzyć przestrzeń do nauki przez doświadczenie.
Możliwe do zastosowania w trakcie szkolenia elementy aktywizujące uczestników:
- Miniwykłady i prezentacje.
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
- Dyskusje.
- Gry szkoleniowe.
- Case study.
- Coaching — minisesje.
- Superwizje indywidualne i grupowe.
- Praktyki.
Jak będzie wyglądać ewaluacja „Akademii Menedżera – Poziom Praktyk”?
- Prowadzący zajęcia na zakończeniu każdego dnia szkolenia dokona krótkiego podsumowania – poprosi o sugestie dotyczące wszystkich aspektów usługi. Ewaluacja obejmować będzie obszary wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
- Po zakończeniu szkolenia uczestnicy i uczestniczki wypełnią kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej, wyniki zostaną zebrane i poddane analizie, na ich podstawie zostanie opracowany raport po szkoleniowy (na życzenie zamawiającego).
- Na końcu szkolenia każdy z uczestników zostanie zaproszony do ćwiczenia mającego przenieść doświadczenia ze szkolenia „Akademii Menedżera – Poziom Praktyk” do pracy zawodowej – Plan Działań Wdrożeniowych. Istnieje możliwość pomocy we wprowadzeniu Planu Działań Wdrożeniowych przy zastosowaniu coachingu, mentoringu, asysty trenera na stanowisku pracy absolwenta szkolenia.
Jak przygotować się do rozmowy o szczegółach szkolenia „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”?
Zastanów się nad odpowiedziami na następujące pytania:
- Ile osób należy przeszkolić?
- Jakie mają doświadczenie zawodowe?
- Jakie zadania zawodowe dzisiaj realizują, a jakie mają w przyszłości?
- Co istotnego zadecydowało, że należy przeprowadzić „Akademię Menedżera — Poziom Praktyk”?
- Kiedy i gdzie oraz w jakiej formie ma odbyć się szkolenie „Akademia Menedżera – Poziom Praktyk”?
Ułatwi nam to rozmowę. Dodatkowo zaproszę Cię oraz uczestników do udziału w analizie potrzeb szkoleniowych, bo zależy mi na tym, aby szkolenie realizowało cele rozwojowe firmy oraz uczestników szkolenia „Akademia Menedżera — Poziom Praktyk”.
Kto prowadzi szkolenie „Akademia Menedżera — Poziom Praktyk”?
Maciej Kozubik — Trener biznesu i sprzedaży, dyplomowany coach i mentor, ekonomista. W liczbach przedstawia się to następująco:
- 4 dyplomy studiów wyższych.
- 2 ukończone uczelnie.
- 5 certyfikatów potwierdzających kompetencje coachingowe.
- 25 certyfikatów potwierdzające kompetencje trenerskie i biznesowe.
- Doświadczenia trenerskiego (trener biznesu i sprzedaży) zdobywane od 2011 roku.
- Doświadczenia coachingowego (coach indywidualny i grupowy) zdobywane od 2010 roku.
- Ponad 13 lat w biznesie i 4 lata na stanowisku kierowniczym.
- Ponad 8.000 przeszkolonych osób (na sali szkoleniowej i za pośrednictwem Internetu).
- Ponad 10.000 odbytych spotkań sprzedażowych.