trener sprzedaży, trener biznesu, coach sprzedaży, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenia z negocjacji, indywidualny trening sprzedaży, kurs ze sprzedaży, coaching handlowców, coaching sprzedawców, pozyskiwanie klinetów, prospecting, warsztat dla handlowców, warsztat dla sprzedawców, standardy sprzedaży, Maciej Kozubik

Pozyskiwanie klientów – szkolenie online

  1. Szkolenie „Pozyskiwanie klientów” pomoże Ci w dotarciu do klientów zainteresowanych twoją ofertą, mających pieniądze, które chętnie wydadzą na twoje produkty i usługi.
  2. Dowiesz się jak przekonania pomagają lub przeszkadzają w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży.
  3. Przygotujesz strategię docierania do firm lub osób „pragnących” twoich produktów lub usług.
  4. Zaplanujesz działania, które włączysz do swojej codzienności sprzedażowej, dzięki Planowi Działań Wdrożeniowych.
  5. Poznasz dobre praktyki związane ze stroną WWW, komunikacji mailowej, telefonicznej i osobistej.
  6. Nauczysz się skutecznych technik pozyskiwania klientów opartych na sprawdzonych wzorcach psychologicznych i przesłankach ekonomicznych.
  7. Dowiesz się jak rozmawiać na spotkaniach biznesowych, aby ludzie chcieli robić z tobą interesy.
Prospecting Maciej Kozubik

Cena: 837,20 PLN Brutto (zw. VAT)

zamiast 1495 PLN

za 5 spotkań i wdrożenie.

 

Forma szkolenia?

  • Warsztat praktyczny, z elementami wprowadzenia teoretycznego, w formie wykładu.
  • Indywidualne spotkanie z trenerem (Google Meet).
  • Spotkania online 5 razy po 60 minut intensywnego warsztatu, w odstępach tygodniowych.
  • Praca własna do wykonania między poszczególnymi sesjami.
  • Na życzenie uczestnika, jego sesja szkoleniowa może zostać nagrana (możliwość wielokrotnego odtworzenia).
  • Plan Działań Wdrożeniowych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Właściciele mikro i małych firm.
  • Przyszli przedsiębiorcy tworzący biznesplan.
  • Początkujący handlowcy.
  • Handlowcy chcący podnieść efektywność pozyskiwania klientów.
  • Menedżerowie sprzedaży chcący przygotować model pozyskiwania klientów dla swojej firmy i współpracujących handlowców.
  • Freelancerzy (trenerzy personalni, coachowie, graficy itd.).
  • Pośrednicy finansowi (agent ubezpieczeniowy, pośrednik leasingowy, faktoringowy, kredytowy itp.).
  • Wszyscy inni zainteresowani problematyką pozyskiwania klientów.

Cel szkolenia?

  • Przygotowanie uczestników do stworzenia i uruchomienia procesu pozyskiwania klientów.

Efekt szkolenia?

  • Stworzenie indywidualnej strategii działań pozyskiwania klientów (prospectingu).
  • Przygotowanie narzędzi wspierających pozyskiwanie klientów.
  • Wdrożenie procesu pozyskiwania klientów (dzięki Planowi Działań Wdrożeniowych).
  • Nagranie sesji szkoleniowej (na życzenie uczestnika).

Plan szkolenia?

  • Przekonania wspierające i ograniczające proces pozyskiwania klientów i sprzedaży. Co zmienić, a co rozwijać?
  • Stworzenie strategii pozyskiwania klientów i poszczególnych działań taktycznych.
  • Zdobywanie wiedzy o rynku i konkurencji oraz oczekiwań klientów.
  • Przegląd sposobów pozyskiwania klientów (online i offline) i dostosowanie ich do własnych potrzeb i możliwości.
  • Zaprojektowany proces pozyskiwania klientów (online i offline).
  • Wdrożenie wiedzy ze szkolenia do codzienności zawodowej uczestnika.

Co wyróżnia to szkolenie?

  • Jest realizowane w formule indywidualnej (tylko trener i uczestnik), co daje maksymalne skupienie na twoich potrzebach biznesowych.
  • Praktyczne szkolenie połączone z pracą własną (warsztat) i procesem wdrożenia wiedzy do codzienności zawodowej uczestników.
  • W szkoleniu uczestniczysz raz, a efekty biznesowe możesz odczuwać przez lata.
  • Zwrot z inwestycji w szkolenie (ROI), może zwrócić się już po pierwszej sprzedaży.
  • Nagranie, do którego możesz wiele razy wracać (nagranie zostanie przygotowane na Twoje życzenie).

Prowadzący?

  • Maciej Kozubik 3Maciej Kozubik – ekonomista, coach i trener sprzedaży, przedsiębiorca, wieloletni handlowiec. Liczby, które przemawiają same za siebie:
    • 21 lat doświadczenia handlowego,
    • 13 lat doświadczenia biznesowego,
    • 11 lat doświadczenia coachingowego,
    • 10 lat doświadczenia trenerskiego,
    • 4 lata doświadczenia kierowniczego.