Pozyskiwanie klientów – szkolenie online
- Szkolenie „Pozyskiwanie klientów” pomoże Ci w dotarciu do klientów zainteresowanych twoją ofertą, mających pieniądze, które chętnie wydadzą na twoje produkty i usługi.
- Dowiesz się jak przekonania pomagają lub przeszkadzają w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży.
- Przygotujesz strategię docierania do firm lub osób „pragnących” twoich produktów lub usług.
- Zaplanujesz działania, które włączysz do swojej codzienności sprzedażowej, dzięki Planowi Działań Wdrożeniowych.
- Poznasz dobre praktyki związane ze stroną WWW, komunikacji mailowej, telefonicznej i osobistej.
- Nauczysz się skutecznych technik pozyskiwania klientów opartych na sprawdzonych wzorcach psychologicznych i przesłankach ekonomicznych.
- Dowiesz się jak rozmawiać na spotkaniach biznesowych, aby ludzie chcieli robić z tobą interesy.

Cena: 837,20 PLN Brutto (zw. VAT)
zamiast 1495 PLN
za 5 spotkań i wdrożenie.
Forma szkolenia?
- Warsztat praktyczny, z elementami wprowadzenia teoretycznego, w formie wykładu.
- Indywidualne spotkanie z trenerem (Google Meet).
- Spotkania online 5 razy po 60 minut intensywnego warsztatu, w odstępach tygodniowych.
- Praca własna do wykonania między poszczególnymi sesjami.
- Na życzenie uczestnika, jego sesja szkoleniowa może zostać nagrana (możliwość wielokrotnego odtworzenia).
- Plan Działań Wdrożeniowych.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Właściciele mikro i małych firm.
- Przyszli przedsiębiorcy tworzący biznesplan.
- Początkujący handlowcy.
- Handlowcy chcący podnieść efektywność pozyskiwania klientów.
- Menedżerowie sprzedaży chcący przygotować model pozyskiwania klientów dla swojej firmy i współpracujących handlowców.
- Freelancerzy (trenerzy personalni, coachowie, graficy itd.).
- Pośrednicy finansowi (agent ubezpieczeniowy, pośrednik leasingowy, faktoringowy, kredytowy itp.).
- Wszyscy inni zainteresowani problematyką pozyskiwania klientów.
Cel szkolenia?
- Przygotowanie uczestników do stworzenia i uruchomienia procesu pozyskiwania klientów.
Efekt szkolenia?
- Stworzenie indywidualnej strategii działań pozyskiwania klientów (prospectingu).
- Przygotowanie narzędzi wspierających pozyskiwanie klientów.
- Wdrożenie procesu pozyskiwania klientów (dzięki Planowi Działań Wdrożeniowych).
- Nagranie sesji szkoleniowej (na życzenie uczestnika).
Plan szkolenia?
- Przekonania wspierające i ograniczające proces pozyskiwania klientów i sprzedaży. Co zmienić, a co rozwijać?
- Stworzenie strategii pozyskiwania klientów i poszczególnych działań taktycznych.
- Zdobywanie wiedzy o rynku i konkurencji oraz oczekiwań klientów.
- Przegląd sposobów pozyskiwania klientów (online i offline) i dostosowanie ich do własnych potrzeb i możliwości.
- Zaprojektowany proces pozyskiwania klientów (online i offline).
- Wdrożenie wiedzy ze szkolenia do codzienności zawodowej uczestnika.
Co wyróżnia to szkolenie?
- Jest realizowane w formule indywidualnej (tylko trener i uczestnik), co daje maksymalne skupienie na twoich potrzebach biznesowych.
- Praktyczne szkolenie połączone z pracą własną (warsztat) i procesem wdrożenia wiedzy do codzienności zawodowej uczestników.
- W szkoleniu uczestniczysz raz, a efekty biznesowe możesz odczuwać przez lata.
- Zwrot z inwestycji w szkolenie (ROI), może zwrócić się już po pierwszej sprzedaży.
- Nagranie, do którego możesz wiele razy wracać (nagranie zostanie przygotowane na Twoje życzenie).
Prowadzący?
Maciej Kozubik – ekonomista, coach i trener sprzedaży, przedsiębiorca, wieloletni handlowiec. Liczby, które przemawiają same za siebie:
- 21 lat doświadczenia handlowego,
- 13 lat doświadczenia biznesowego,
- 11 lat doświadczenia coachingowego,
- 10 lat doświadczenia trenerskiego,
- 4 lata doświadczenia kierowniczego.