trener sprzedaży, trener biznesu, coach sprzedaży, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenia z negocjacji, indywidualny trening sprzedaży, kurs ze sprzedaży, coaching handlowców, coaching sprzedawców, pozyskiwanie klinetów, prospecting, warsztat dla handlowców, warsztat dla sprzedawców, standardy sprzedaży, Maciej Kozubik

Rady trenera sprzedaży cz. 4 – dlaczego Jobs i Trump to moi idole?

Istotnym wyzwaniem wielu przedsiębiorców jest znalezienie odpowiednich kandydatów na członków zespołu biznesowego. Sprzedaż misji swojego biznesu, wizji i celów długoterminowych jest ważnym czynnikiem kształtującym obraz zespołu. „Chcesz spędzić resztę swojego życia sprzedając wodę z cukrem lub chcesz zmieniać świat?” to słowa, którymi Steve Jobs przekonał Johna Sculley’a do objęcia fotela prezesa w firmie Apple.

Wizja o cele biznesowe!

Rady trenera sprzedaży cz. 4 – dlaczego Jobs i Trump to moi idole?

Rady trenera sprzedaży cz. 4 – dlaczego Jobs i Trump to moi idole?

Jeżeli nie sprzedaż wizji biznesu, nie pokażesz celów długoterminowych, zapomnisz o misji firmy to nie znajdziesz wartościowych członków do swojego zespołu. Zespół stworzony dzięki źle dokonanej sprzedaży, nie będzie działał efektywnie, nie będzie szedł w stronę celu. Co w konsekwencji może doprowadzić do katastrofy. Tego chcesz? Wydaje mi się, że nie. Dlatego rekrutuj odpowiednich ludzi, którzy kupią twoją ideę. Którzy chcą, wraz z tobą realizować długofalowe cele.

Skuteczna komunikacja, po co mi to?

Cały proces tworzenia i rozwijania zespołu biznesowego oparty jest na skutecznej komunikacji. Komunikacja jest istotną częścią sprzedaży. Aby firma rozwijała się potrzebuje energii, której źródłem jest sprzedaż z zyskiem. Każdy zaproszony do współpracy wnosi swoją wartość do wartości zespołu. Osiągany dzięki temu efekt synergiczny (współdziałanie różnych czynników, którego efekt jest większy niż suma poszczególnych oddzielnych działań) jest zarzewiem bieżących i przyszłych sukcesów. Donald Trump powiedział: „sprzedałem dzięki mojej energii i entuzjazmowi”. Ty możesz zrobić to samo.

Szybki wniosek.

Budowanie skutecznie działającego biznesu nie jest możliwe z pominięciem sprzedaży. Cała seria tekstów z cyklu Rady trenera sprzedaży, ma na celu zwrócenie twojej uwagi na potrzebę rozwoju swoich umiejętności sprzedażowych. Jeżeli tego jeszcze nie robisz to zacznij, bo warto.

Chcesz profesjonalnej pomocy w przekształceniu swojego biznesu w firmę dającą godne pieniądze? Może szukasz takiego pomysłu? Pomogę w obu sytuacjach. Kliknij TU!

Maciej Kozubik PFaZnalazłeś w tekście elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Autor: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.