trener sprzedaży, trener biznesu, coach sprzedaży, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenia z negocjacji, indywidualny trening sprzedaży, kurs ze sprzedaży, coaching handlowców, coaching sprzedawców, pozyskiwanie klinetów, prospecting, warsztat dla handlowców, warsztat dla sprzedawców, standardy sprzedaży

Co robię, aby prowadzone przeze mnie szkolenia były efektywne biznesowo?

Co robię, aby prowadzone przeze mnie szkolenia były efektywne biznesowo?

Co robię, aby prowadzone przeze mnie szkolenia były efektywne biznesowo?

Każde szkolenie, warsztat, które realizuję u Klienta, poprzedzony jest mozolnym procesem poznawczym. To przypomina rozwiązywanie zagadki detektywistycznej lub wywiad prowadzony przez lekarza. Ważne jest aby uczestnicy przyjmowali wiedzę w miłej atmosferze, mimo że czasem warto nimi potrząsnąć, bo zmiana nie zawsze musi być miła. Zdarza się, że trzeba poczuć, że się topisz. Bo to otwiera umysł na naukę pływania.

Co po szkoleniu?

Gdy po zakończonym projekcie, słyszę od uczestników pochwały, dziękuję i zachowuję spokój. Dlaczego? Ponieważ dla mnie najważniejsze jest to aby Klient wykorzystał zdobytą wiedzę, wdrażając to czego się dowiedział w realizowanych codziennie procesach. Gdy po jakimś czasie dzwonię do Klienta z pytaniem „jak sprzedaż”, a on mi odpowiada „ROŚNIE aż miło, dzięki Twojemu szkoleniu”. Wtedy wiem, że wykonałem dobrą robotę.

Jak to wygląda u Ciebie? Jak sprawdzasz skuteczność swoich działań u Klienta?

Znalazłeś w tekście: „Co robię, aby prowadzone przeze mnie szkolenia były efektywne biznesowo?” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Maciej Kozubik 3Autor: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Sprzedaży i Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami w ramach firmy Grupa Kozubik i Partnerzy.