page contents
Referencje za szkolenie “Motywacja w praktyce”.

Referencje za szkolenie “Motywacja w praktyce”.

Referencje za szkolenie “Motywacja w praktyce”.

Z przyjemnością rekomenduje Pana Macieja Kozubika z firmy Grupa Kozubik i Partnerzy jako godnego polecenia partnera biznesowego (coacha i trenera biznesu).

Pan Maciej poprowadził w dniu 21-09-2018 szkolenie zatytułowane „Motywacja w praktyce”. Szkolenie było realizowane dla naszego partnera biznesowego z branży automotiv i objęło 11 osobową grupę projekt menedżerów i inżynierów.

Zakres szkolenia obejmował następujące zagadnienia:

  • Elementy motywacji błyskawicznej
  • Skuteczna komunikacja z pracownikiem (członkiem zespołu)
  • Budowanie motywacji i zaangażowanie pracownika (członka zespołu)
  • Proces demotywacji
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Komunikację międzypokoleniową
  • Plan Działań Wdrożeniowych

Pan Maciej Kozubik realizował także wparcie poszkoleniowe: szkolenie uzupełniające w formie webinarium oraz indywidualną opiekę trenerską, dla każdego uczestnika szkolenia, przez okres 30 dni.

Zarówno zakres tematyczny, jak i przydatność zawodowa szkolenia została ocenione przez uczestników i zamawiającego bardzo wysoko.

W naszej opinii Pan Maciej Kozubik z firmy Grupa Kozubik i Partnerzy gwarantuje wysoką efektywność i jakość usług szkoleniowych. Standard oferty stoi na najwyższym poziomie, a baza wiedzy, jaką dysponuje budzi podziw.

Poza tym, współpraca z nim była niezwykle komfortowa. Wykazał się wnikliwością na etapie badania potrzeb rozwojowych uczestników, profesjonalnie dostosował zagadnienia i przebieg zajęć do oczekiwań klienta i elastycznie reagował zarówno podczas przygotowań, jak i samego szkolenia.

Dzięki odpowiedniemu podejściu Firmy Pana Macieja Kozubika, kontrahent czuje się potraktowany z właściwą atencją i zaangażowaniem. Możemy zapewnić, że Firma uczciwie szacuje potrzeby klienta i dopasowuje do niej swoją ofertę. Polecamy współpracę z Firmą Grupa Kozubik i Partnerz.

W imieniu Konsorcjum GrowTeam

Dorota Wiśniewska

 

Autor wpisu: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

3 szkolenia, 5 dni warsztatowych, tylko za 697 PLN (tylko do 31-07-2018)

3 szkolenia, 5 dni warsztatowych, tylko za 697 PLN (tylko do 31-07-2018)

Letnia Akademia GRKP – 3 szkolenia, 5 dni warsztatowych, tylko za 697 PLN (tylko do 31-07-2018)

Co się kryje za informacjami znajdującymi się w nagłówku? Firma Grupa Kozubik i Partnerzy organizuje serię uzupełniających się 3 szkoleń, w bardzo atrakcyjnej cenie. Szkolenia będą obejmować: umiejętności coachingowe, trenerskie oraz warsztat wystąpień publicznych. Prowadzone będzie przeze mnie oraz partnera w firmie Damiana Sodola.

Kiedy będą odbywać się szkolenia? 04-05.08.2018 (Coach), 11-12.08.2018 (Trener), 18.08.2018 (Warsztat Wystąpień Publicznych).

Gdzie będą odbywać się te szkolenia? CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ŚLĄSK – Twój Start Up, Katowice przy ulicy Warszawskiej 36/1.

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ TO SZKOLENIE?
  • Zdobędziesz bardzo wartościowe kompetencje, które możesz wykorzystać w bieżącej pracy.
  • Usystematyzowanie wiedzy i umiejętności w obszarze coachingu i szkoleń.
  • Możliwość rozpoczęcia nowej kariery zawodowej, jako trener wewnętrzny, coach wewnętrzny, trener freelancer, coach freelancer.
  • Możliwość sprawdzenia, czy kariera jako coacha lub trenera jest dla mnie, angażując ułamek ceny (w porównaniu do studiów podyplomowych).
  • Zajęcia są prowadzone przez trenerów i coachów z dużym doświadczeniem biznesowym i korporacyjnym.
  • Gwarantujemy wsparcie poszkoleniowe w formie indywidualnej opieki każdego uczestnika (bezpłatnie przez 30 dni po szkoleniu).
  • Moduł dodatkowy, w formie webinarium: Sprzedaż usług coachingowych i trenerskich.
ILE MOGĘ ZAROBIĆ PRACUJĄC JAKO COACH LUB TRENER?
  • Wszystko zależy od tego jaki kierunek wybierzesz. Możesz zostać trenerem wewnętrznym, którego zarobki oscylują między 5.000 PLN, a 8.000 PLN brutto. Zwykle trenerzy wewnętrzni zarabiają 5.600 PLN i szkolą ok. 15 dni w miesiącu. Jako trener freelancer możesz zarobić więcej, ale będzie to wymagało większego zaangażowania z twojej strony. Współpracując z firmami szkoleniowymi możesz oczekiwać stawek na poziomie 800 PLN, a 1200 PLN, za dzień szkoleniowy. Są trenerzy zarabiający ponad 10.000 PLN miesięcznie.
  • Jako coach rozliczasz się zwykle za sesję, która trwa do 90 minut. Stawki rynkowe wahają się miedzy 100 PLN, a 450 PLN za sesję. W projektach korporacyjnych możesz oczekiwać stawek na poziomie 300 PLN za sesję lub więcej. Zdarzają się coachowie, których stawka to 500 Euro za sesję.
CO BĘDĘ WIEDZIEĆ PO SZKOLENIU?
  • Jak przeprowadzić skuteczną analizę potrzeb szkoleniowych.
  • Jak zaprojektować szkolenie efektywne biznesowo.
  • Jak prowadzić szkolenia tak, aby dawały efekt, wykorzystując cykl Kolba.
  • Jakie pytania w coachingu należy wykorzystywać, a jakie są bezużyteczne.
  • Jak prowadzić sesję coachingową nastawioną na realizację celu lub rozwiązanie problemu.
  • Jak zaprojektować proces coachingowi.
  • Jak występować publicznie.
  • Jak poruszać się po scenie.
  • Jak projektować atrakcyjne prezentacje.
  • Jak zaprojektować wystąpienie publiczne angażujące słuchaczy.
  • Jak stosować zaprezentowane narzędzia trenerskie i coachingowe.
  • Co robić, aby sprzedać swoje usługi jako coach i/lub trener.

Zakres wiedzy będzie uzależniony od wybranego szkolenia. Powyżej prezentujemy wiedzę, jaką nabędziesz uczestnicząc we wszystkich 3 warsztatach i webinarium.

CO BĘDĘ UMIEĆ PO SZKOLENIU?
  •  Przeprowadzić analizę potrzeb szkoleniowych, która umożliwi zaprojektowanie szkolenia odpowiadającego potrzebom organizacji i pracownikom.
  • Projektować szkolenia efektywne biznesowo, poprawiające wskaźniki biznesowe.
  • Projektować szkolenie zaspokajające potrzeby edukacyjne organizacji i jej pracowników.
  • Przeprowadzić szkolenie w sposób merytoryczny i atrakcyjny.
  • Zadawać pytania niesugerujące, ale inspirujące do szukania rozwiązania.
  • Przeprowadzić sesję coachingową, wspierającą klienta w realizacji celu lub rozwiązaniu problemu.
  • Wykorzystywać narzędzia coachingowe, zaprezentowane w trakcie szkolenia.
  • Połączyć umiejętności coachingowe i trenerskie w procesach mentoringowych.
  • Sprzedać swoje usługi jako coach i/lub trener.
  • Występować publicznie.
  • Projektować prezentacje.

Zakres umiejętności będzie uzależniony od wybranego szkolenia. Powyżej prezentujemy umiejętności, jakie nabędziesz uczestnicząc we wszystkich 3 warsztatach i webinarium.

DLA KOGO SĄ TE SZKOLENIA?
  • Dla początkujących coachów, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę i umiejętności przygotowujące do pracy coachingowej.
  • Dla początkujących trenerów, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę i umiejętności przygotowujące do pracy trenerskiej.
  • Dla osób zainteresowanych rozpoczęciem kariery coach.
  • Dla osób zainteresowanych rozpoczęciem kariery w branży trenerskiej.
  • Dla menedżerów i konsultantów poszukujących możliwości rozwoju zawodowego i chcących korzystać w swojej pracy z elementów coachingowych i/lub trenerskich.
  • Dla osób poszukujących nowych możliwości zawodowych, zainteresowanych uczeniem osób dorosłych (trener) i/lub ich wsparciem w osiąganiu sukcesu (coach).
  • Dla osób planujących awans wewnętrzny, które będą odpowiedzialne za rozwój i wsparcie pracowników (np. awans handlowca na stanowisko kierownicze).
  • Dla pracowników działów HR, produkcji, sprzedaży i innych zainteresowanych podnoszeniem kompetencji zawodowych.
  • Wszystkich zainteresowanych rozwojem zawodowym i osobistym.
CO OBEJMUJE CENA SZKOLENIA?
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniu.
  • Materiały merytoryczne.
  • Imienny certyfikat.
  • Dostęp do grupy na Facebooku.
  • Bezpłatny udział w webinarium: Sprzedaż usług coachingowych i trenerskich (tylko dla uczestników wybierających pełny program: Coach i Trener poziom podstawowy w cenie 697 PLN).
  • Bezpłatną indywidualną opiekę trenerską przez okres 30 dni (o wartości 1500 PLN) we wszystkich 3 tematach szkoleniowych.

Możesz wybrać 3 szkolenia w ramach Letniej Akademii GRKP edycja 2018 (Coach – poziom podstawowy, Trener – poziom podstawowy i Warsztat wystąpień publicznych) w promocyjnej cenie 697 PLN za 5 dni szkoleniowych (oszczędzając 2.194 PLN). TYLKO DO 31.07.2018.

GRATIS bezpłatny webinar: Sprzedaż usług coachingowych i trenerskich (termin zostanie ustalony z uczestnikami na warsztatach).

KIM SĄ PROWADZĄCY?

MACIEJ KOZUBIK, Coach i Trener Biznesu, Partner Prowadzący w firmie Grupa Kozubik i Partnerzy

Dyplomowany coach, trener biznesu, ekonomista. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży – w branży finansowej, reklamowej i FMCG. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach (dzisiaj Uniwersytet Ekonomiczny) i WSB w Poznaniu, na której skończył Akademię Trenerów Biznesu oraz Akademię Coacha. Ukończył międzynarodowe kursy: CoachWise Essentials Program i Team Coach (ICF Continuing Coach Education). Zrealizował program specjalizujący trener i coach sprzedaży. Na co dzień współpracuję z osobami, którym zależy na zwiększaniu własnej efektywności. Coachingowo pracował ze sportowcami, wyższą kadrą zarządzającą, handlowcami i pracownikami sektora bankowego, ludźmi biznesu oraz z przyszłymi przedsiębiorcami. Dodatkowo kooperuję z osobami, którym zależy na wykorzystaniu najnowszej wiedzy i doświadczenia. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu praktycznej przedsiębiorczości i przywództwa, sprzedaży i rozwoju osobistego.

DAMIAN SODOL, Coach, Trener, Partner w firmie Grupa Kozubik i Partnerzy

Akredytowany Coach ICF na poziomie ACC, Trener, Praktyk Racjonalnej Terapii Zachowań. Od 2000 r, praktyk sprzedaży na różnych szczeblach i stanowiskach w branży techniki sanitarnej, grzewczej i kuchennej. Ukończył studia o specjalności Psychologia Społeczna Stosowana. W wolnych chwilach zajmuje się coachingiem jeden na jeden oraz coachingiem zespołowym w obszarach biznesowych oraz życia osobistego. Podczas szkoleń korzysta z doświadczenia zawodowego oraz wykorzystuje integralnie zdobytą wiedzę. Miłośnik gór, narciarstwa, rolek, sportów walki, instruktor wspinaczki i karate. Uwielbia polską kinematografię lat 70, 80 i 90-tych.

Regulamin usługi: https://kozubikipartnerzy.pl/coach-trener

Znalazłeś w publikacji: „3 szkolenia, 5 dni warsztatowych, tylko za 697 PLN (tylko do 31-07-2018)” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Prowadzący: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Obsługa klienta na 5 gwiazdek – szkolenie

Obsługa klienta na 5 gwiazdek – szkolenie

Obsługa klienta na 5 gwiazdek – szkolenie

Badania potwierdzają, że koszty pozyskania nowego klienta są znacznie wyższe niż utrzymania obecnego. Jak sprawiać aby klient czuł naszą szczególną troskę i chciał kupować więcej? Jak jakość obsługi klienta, po tym gdy dokonał zakupu wpływa na kolejne transakcje? Jak dbałością i zorientowaniem na potrzeby klienta zwiększać zyski i wpływać na jego lojalność?

Dowiedz się tego podczas warsztatu profesjonalnej obsługi klienta i podnieś umiejętności posprzedażowe własne oraz zespołu.

Na szkoleniu dowiesz się jak:

  • Podnieść efektywność biznesową przez doskonalenie obsługi klienta
  • Profilować typy klientów
  • Generować pozytywne doświadczenia klienta
  • Budować lojalność klienta
  • Wdrażać standaryzację procesu obsługi klienta
  • Rozmawiać z klientem aby czuł się swobodnie i komfortowo

Metody szkoleniowe:

  • Mini wykłady i prezentacje
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Case Study
  • Superwizje indywidualne i grupowe
  • Dyskusje

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • Nabędzie wiedzę o skutecznej profesjonalnej obsłudze klienta
  • Potrafi zastosować poznane profile klientów w sytuacji pozyskiwania i obsługi klientów
  • Potrafi utrzymywać relacje z klientem prowadzącą do kolejnych zakupów
  • Potrafi prowadzić rozmowy w sytuacjach trudnych (reklamacja, windykacja)

Kiedy i gdzie?

  • 28 czerwca 2018 w godz. 9:00 – 16:00 w Katowicach
  • Cena: 499 zł netto za osobę
  • Kolejna osoba z jednej firmy -10%

BEZPŁATNIE dla członków TECHMINE BUSINESS HUB

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający wzięcie udziału.

REJESTRACJA

Znalazłeś w publikacji: „Obsługa klienta na 5 gwiazdek – szkolenie” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Prowadzący: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Trening Umiejętności Negocjacyjnych

Trening Umiejętności Negocjacyjnych

Trening Umiejętności Negocjacyjnych

Każdy z nas negocjuje każdego dnia. Zwłaszcza w biznesie jest to umiejętność, którą warto doskonalić bo przekłada się wprost na wyniki. Z negocjacjami jest trochę jak z polem bitwy – szczęście sprzyja tym przygotowanym. Jeśli przeciwnik stosuje nieetyczne zagrania, warto potrafić je dostrzegać i neutralizować. Poznanie i jednoczesne praktyczne ćwiczenie skutecznych technik, jest najlepszą drogą do osiągania zamierzonych celów. Intuicja pomaga w negocjacjach, jednak znajomość technik i taktyk może wznieść Twoje naturalne umiejętności na wyższy poziom.

Biorąc udział w warsztacie umiejętności negocjacyjnych:

  • Poznasz kilkadziesiąt skutecznych technik
  • Nauczysz się bronić przed nieetycznymi zagrywkami
  • Zdiagnozujesz swój preferowany styl rozwiązywania konfliktów

Ten warsztat negocjacyjny to minimum teorii i maksimum praktyki. Scenki i gry negocjacyjne pozwolą od razu przećwiczyć poznane techniki.

Podczas warsztatu omówione zostaną:

  • Podstawowe pojęcia związane z procesem negocjacyjnym – BATNA, ZOPA, warunki brzegowe
  • Jak przygotować się do negocjacji z konkretnym klientem – definiowanie celu i obszaru negocjacji
  • Rodzaje i charakterystyka negocjacji na linii klient – firma
  • Popularne techniki negocjacyjne, które mogą wypaczyć wynik ustalonego porozumienia
  • Techniki obrony przed presją cenową
  • Psychologiczne aspekty negocjacji – emocje, asertywność, perswazja, manipulacja
  • Etyczne i manipulacyjne techniki negocjacyjne wykorzystywane w rozmowie o pieniądzach

Uczestnicząc w warsztacie negocjacyjnym będziesz potrafić:

  • Lepiej negocjować warunki handlowe
  • Zapobiegać eskalowaniu konfliktów w relacjach z klientami
  • Lepiej radzić sobie ze stresem, emocjami i manipulacją
  • Efektywniej zmierzać do porozumienia z partnerem biznesowym sektora bankowego i ludźmi biznesu.

Kiedy? 28 maja 2018 w godz. 9:00 – 16:00

Cena: 499 zł netto za osobę

Kolejna osoba z jednej firmy -10%

BEZPŁATNIE dla członków TECHMINE BUSINESS HUB

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający wzięcie udziału.

 

Rejestracja

 

Znalazłeś w publikacji: „Trening Umiejętności Negocjacyjnych” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Prowadzący: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Przegląd Narzędzi Zarządzania Projektami Rozwojowymi

Przegląd Narzędzi Zarządzania Projektami Rozwojowymi

Przegląd Narzędzi Zarządzania Projektami Rozwojowymi

Spotkanie dotyczyć będzie prezentacji szeregu narzędzi i rozwiązań, dedykowanych wzmocnieniu Efektywności Biznesowej Projektów Rozwojowych (obrona certyfikacyjna Trenerów Standardu HRD BP). Wszystkie narzędzia są wypracowane przez doświadczonych trenerów/menedżerów w oparciu o założenia Standardu Partnerstwa Biznesowego w Rozwoju Ludzi (Standard HRD BP), opracowanego przez Stowarzyszenie PSTD (Polish Society for Training and Development).

Rejestracja dla gości.

12.30 – 13.00  Wprowadzenie w założenia Standardu HRD BP i listę narzędzi dedykowanych wzmocnieniu Efektywności Biznesowej Szkoleń

13.00 – 13.30 Fundament projektów rozwojowych – pakiet narzędzi do badania potrzeb szkoleniowych

O rzetelnej analizie potrzeb szkoleniowych napisano wiele książek i artykułów. W trakcie prezentacji narzędzi pokażę skuteczne sposoby wykonania analizy projektowej i uwarunkowań biznesowych projektu. To właśnie badanie potrzeb szkoleniowych jest kluczem do przygotowania dopasowanego do potrzeb biznesowych firmy i uczestników procesu rozwojowego.

Katarzyna Kunowska- Filolog, socjolog, trener i konsultant zarządzania, facylitator. Realizuj projekty, których głównym celem jest uwolnienie efektywności i potencjału organizacji, zespołów i osób indywidualnych. Interesują ją tematy związane z rozwojem potencjału ludzkiego – maksymalizacją ich efektywności i rozwojem talentów danej jednostki.Bliskimi zagadnieniami dla niej są zasady kaizen i eko rozwiązania. Interesuje się komunikacja z wykorzystaniem metody Nonviolence Comunication.

Doświadczenie zawodowe zdobywała jako konsultant w agencjach doradztwa personalnego. Prowadziła projekty rekrutacyjne; wdrażała i nadzorowała usługi outsourcingu personalnego i outsourcingu usług w branżach logistycznych, automotivei produkcyjnych. Prowadziła szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników, warsztaty zakresu kadry – płace, rekrutacja, sprzedaż, obsługa klienta, komunikacja, BHP, pakiet Office. Posiada uprawnienia audytorskie w zakresie normy ISO 9001:2008; z wyróżnieniem ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością łącząc ideę doskonalenia systemu jakości z koncepcją rozwoju personelu w oparciu o wartości i kulturę organizacyjną.

Posiada ponad 12 lat doświadczeń w zakresie obsługi klienta, z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych. Jej celem w rozmowach z klientami jest budowanie długofalowego partnerstwa. Koordynuje projekty i szkolenia biznesowych w Akademii WSB;prowadzi własną firmę.

13.30 – 14.00 Road To Goal – czyli mapa korzyści biznesowych dla projektu rozwoju menedżerów działów obsługi klienta

Każdy trener funkcjonujący na rynku szkoleń wie jak rozpisać korzyści wynikające z przeprowadzonego szkolenia. Jednak w mojej prezentacji podejście do korzyści zostanie pokazane pod kątem biznesowym. Zaprezentuję Mapę Korzyści Biznesowych, która jest narzędziem wspierającym partnerstwo biznesowe w projektach rozwojowych.

Marek Kucab – Trener kompetencji interpersonalnych, trener wewnętrzny dużej firmy ogólnopolskiej z branży analityki medycznej. Absolwent Zarządzania Kadrami Przedsiębiorstwa AGH w Krakowie oraz studiów podyplomowych Trener Biznesu i Organizator Szkoleń na WSE w Krakowie. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie z zakresu tworzenia i zarządzania zespołami pracowniczymi, obsługi klienta, prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych. Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji interpersonalnych. Prowadził również liczne zajęcia integracyjne dla różnych grup zawodowych. Opracował wiele autorskich projektów szkoleniowych. Współpracował min. z organizacjami skupiającymi pracowników służby zdrowia. Jego pasją jest komunikacja we wszelkiej odmianie oraz zgłębianie dynamiki zespołów i ich przewagi w działaniu. Interesuje się również zagadnieniami motywowania i inicjowania twórczości pracowników.

14.30 – 15.00   “Starter Motywacyjny” – narzędzia do budowania skutecznej motywacji uczestników szkolenia i ich przełożonych.

Komunikacja i motywacja to jedne z najczęściej zamawianych tematów szkoleniowych. W ramach prezentacji prezentacji narzędzia “Starter Motywacyjny” pokażę w jaki sposób zbudować odpowiednią motywacje uczestników szkolenia jeszcze przed jego rozpoczęciem. Zmiana, przez którą przechodzą uczestnicy szkoleń może wywoływać trudności. Dzięki odpowiednio zaprojektowanej komunikacji firma zdobywa świadomych pracowników.

Justyna Mazur – Handlowiec z natury, trener z praktycznym doświadczeniem z zakresu rozwoju kompetencji sprzedażowych, menedżerskich i tzw. kompetencji twardychDoświadczenie w biznesie zdobywałam pracując przez 10 lat na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży w branży motoryzacyjnej oraz prowadząc własną firmę w zakresie obsługi B2B oraz B2C. Podczas swojej kariery zawodowej sprzedawałam zarówno produkty jak i usługi. Zdobyte doświadczenia oraz wiedza merytoryczna stanowią doskonałe zaplecze podczas pracy trenera. Obecnie pracując jako trener wewnętrzny w jednym z francuskich towarzystw ubezpieczeniowych odpowiadam za badanie i identyfikację potrzeb szkoleniowych, projektowanie, organizację i prowadzenie szkoleń w zakresie umiejętności “miękkich” i “twardych”, współprowadzenie procesów Development Center, wsparcie handlowców podczas pracy w terenie oraz ewaluację szkoleń. Biorę także czynny udział w tworzeniu programów rozwojowych dla pracowników.

15:00 – 15.30   Program Działań Wdrożeniowych Akademii Sprzedaży, czyli co zrobić aby szkolenie przyniosło wymierne efekty.

Aby szkolenie rozumiane jako proces przyniosło wymierne efekty biznesowe nie powinno kończyć się na sali szkoleniowej. Moment w którym uczestnicy miejsce szkolenia to kluczowy aspekt jego efektywności, wtedy właśnie rozpoczyna się wdrożenie nabytych umiejętności. Jak zaplanować skuteczne wdrożenie będą mogli przekonać się Państwo podczas mojej prezentacji dotyczącej Programu Działań Wdrożeniowych

Maciej Kozubik – Dyplomowany coach i trener biznesu, ekonomista, przedsiębiorca. Posiada wieloletnie doświadczenie w biznesie oraz sprzedaży – w branży finansowej, reklamowej i FMCG. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach i WSB w Poznaniu (Akademia Coacha i Akademia Trenerów Biznesu). Ukończył międzynarodowe kursy: CoachWise Essentials Program i Team Coach (ICF Continuing Coach Education). Uzyskał tytuł: trenera i coach sprzedaży.

Właściciele firm proszą mnie o pomoc, gdy:

  • planują podnieść poziom sprzedaży i zdobyć nowych klientów
  • planują osiągnąć bardzo ambitne cele biznesowe i zdobyć nowych klientów
  • pracownicy nie pracują tak jak powinni
  • tempo rozwoju firmy nie jest takie jakie powinno być
  • jakość obsługi klienta jest zła

15.30 – 16.00    “Smart Report” – raport poszkoleniowy nastawiony na ewaluację efektywności biznesowej

Plan Działań Wdrożeniowych to najmocniejsze narzędzie wspierania wpływu szkolenia na konkretne rezultaty biznesowe, ale też i najtrudniejsze do użycia. Jak je wprowadzić by rzeczywiście zadziałało.

Barbara Łączna – z wykształcenia historyk, z pasji i wykonywanej pracy – trenerka, konsultantka, współwłaścicielka firmy doradczej. Z powodzeniem łączy bogate doświadczenie pracy w samorządzie, stowarzyszeniach i biznesie. Przez wiele lat kierowała projektami badawczymi, prorozwojowymi i doradczymi w Związku Powiatów Polskich, od wielu lat współpracuje także ze Związkiem Miast Polskich, gminami, organizacjami pozarządowymi i przedsiębiorcami jako niezależna doradczyni i trenerka.

Ma duże doświadczenie z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, funduszy strukturalnych, zarządzania projektami, budowania partnerstw lokalnych, zarządzania strategicznego i zarządzania zasobami ludzkimi. Bierze udział w tworzeniu lokalnych i regionalnych strategii rozwoju, programów rewitalizacji oraz strategii promocyjnych. Jej misją zawodową jest przebywanie wśród ludzi otwartych na zmiany i współdziałanie na rzecz rozwoju samorządów lokalnych, organizacji pozarządowych i biznesu. W pracy z ważny jest dla niej kontekst społeczny – partycypacja obywatelska, innowacje w sferze społecznej, psychologia społeczna. Pracowała jako specjalistka i trenerka w projektach międzykulturowych i skierowanych do grup wykluczonych.

Od 15 lat prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania projektami, budowania społeczeństwa obywatelskiego, planowania strategicznego, rewitalizacji, rozwoju produktu turystycznego i empatycznej komunikacji. Prowadzi warsztaty, wykłady, szkolenia, sesje indywidualne, konsultacje. Pracuje zarówno z klientem indywidualnym na warsztatach otwartych, jak i z zespołami w organizacjach pozarządowych, samorządach i przedsiębiorstwach. W życiu zawodowym czerpie inspiracje z idei Komunikacji Bez Przemocy autorstwa Marshalla Rosenberga, Pracy Byron Katie, IANLP i wierzy, że otwarty dialog oraz autentyczność są drogami do sukcesu.

źródło: https://218424-9kopia1kopia1.evenea.pl/

Znalazłeś w tekście: „Przegląd Narzędzi Zarządzania Projektami Rozwojowymi” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Warto się uczyć. Podsumowanie zimowej Akademii Przedsiębiorczości.

Warto się uczyć. Podsumowanie zimowej Akademii Przedsiębiorczości.

Warto się uczyć. Podsumowanie zimowej Akademii Przedsiębiorczości.

Dwa tygodnie Zimowej Akademii Przedsiębiorczości w MDK Jordan trwającej od 29.01 do 09.02 br. pozwoliły najlepszym uczniom zapoznać się z działaniami ośmiu siemianowickich firm.

Poniedziałkowe spotkania przeznaczone były na grę biznesową prowadzoną przez Macieja Kozubika, właściciela Firmy Grupa Kozubik i Partnerzy. Celem gry było zebranie jak największej kwoty pieniędzy. Młodzież podczas zabawy odpowiedziała sobie na pytania: „jak prowadzić własną firmę i zarabiać duże pieniądze?”

We wtorki uczestnicy mieli możliwość poznania zasad funkcjonowania Urzędu Miasta. Dowiedzieli się o jego historii i tradycji oraz zapoznali się z typowym dniem pracy urzędników i radnych. Atrakcją była wizyta na sali sesyjnej, w której za kilka dni miała odbyć się kolejna sesja Rady Miasta. Uczniowie z przejęciem zasiedli w fotelach radnych. Po powrocie do MDK Jordan, na młodych czekała niespodzianka w postaci szkolenia dotyczącego sposobu reagowania w sytuacji ekstremalnej. Prowadził je właściciel firmy P-Med, Paweł Bednarczyk. W bardzo ciekawy i wyczerpujący sposób przedstawił on następujące tematy: bezpieczne ferie, zachowanie przy zamarzniętych akwenach, pierwsza pomoc, zatrucie tlenkiem węgla i związane z nim zagrożenia, jak również ewakuacja z miejsc objętych pożarem oraz sposób właściwego korzystania z numerów alarmowych.

Dzieci miały także możliwość zapoznania się z obsługą urządzenia AED, popularnie zwanego defibrylatorem. Na koniec każdy z uczestników otrzymał imienne zaświadczenie o ukończeniu kursu, przeprowadzonego w trakcie Akademii.

W środy młodych adeptów sztuki biznesu przywitały gościnne progi firmy Adient Seating Poland Sp. z o.o., gdzie uczestniczyli oni w ćwiczeniach, przygotowanych przez dział ciągłego doskonalenia, których celem było nauczenie się niekonwencjonalnego i pozbawionego schematów myślenia.

Pokazy przygotowane przez siemianowickie firmy Auto Zastępcze i MMJ były z kolei głównym punktem czwartkowych spotkań młodzieży ze światem biznesu. Najczęściej uczniowie zadawali pytania na temat działania światłowodu oraz internetu, komputera i tworzenia sieci. Firma Auto Zastępcze przywiozła następnie lawetę, a na niej samochód zastępczy, za którego kierownicą można było zasiąść.

Piątki czyli ostatni dzień turnusu zimowej Akademii Przedsiębiorczości, były dniem wizyt w firmie Elstan. Młodzi mogli tam, między innymi zmontować instalację oświetleniową i złożyć swoją własną rozdzielnię elektryczną. Następnie młodzież udała się do siemianowickiej filii banku BZ WBK, gdzie zapoznała się z historią oraz ze specjalistycznym zabezpieczeniem banknotów, a także zaprojektowała swoje własne monety. Zwieńczeniem turnusów Zimowej Akademii Przedsiębiorczości było uroczyste wręczenie uczestnikom pamiątkowych dyplomów, które nastąpiło o godzinie 14:00 w MDK Jordan.

W czasie trwania dwóch turnusów dzieci uczestniczyły także w zajęciach rekreacyjnych, między innymi pokazach judo organizowanych przez Sebastiana Gwoździa oraz Przemysława Matyjaszka, a także mogły zapoznać się z działaniami różnych urządzeń edukacyjnych i rozmówić się z Panem Andrzejem Lebkiem – siemianowickim majster- klepką.

Paweł Cwalina, Głos Miasta. Siemianowicka Gazeta Samorządowa. Numer 3 (36) z 28 marca 2018.

Znalazłeś w tekście: „Warto się uczyć. Podsumowanie zimowej Akademii Przedsiębiorczości.” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.