page contents
3 szkolenia, 5 dni warsztatowych, tylko za 697 PLN (tylko do 31-07-2018)

3 szkolenia, 5 dni warsztatowych, tylko za 697 PLN (tylko do 31-07-2018)

Letnia Akademia GRKP – 3 szkolenia, 5 dni warsztatowych, tylko za 697 PLN (tylko do 31-07-2018)

Co się kryje za informacjami znajdującymi się w nagłówku? Firma Grupa Kozubik i Partnerzy organizuje serię uzupełniających się 3 szkoleń, w bardzo atrakcyjnej cenie. Szkolenia będą obejmować: umiejętności coachingowe, trenerskie oraz warsztat wystąpień publicznych. Prowadzone będzie przeze mnie oraz partnera w firmie Damiana Sodola.

Kiedy będą odbywać się szkolenia? 04-05.08.2018 (Coach), 11-12.08.2018 (Trener), 18.08.2018 (Warsztat Wystąpień Publicznych).

Gdzie będą odbywać się te szkolenia? CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ŚLĄSK – Twój Start Up, Katowice przy ulicy Warszawskiej 36/1.

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ TO SZKOLENIE?
  • Zdobędziesz bardzo wartościowe kompetencje, które możesz wykorzystać w bieżącej pracy.
  • Usystematyzowanie wiedzy i umiejętności w obszarze coachingu i szkoleń.
  • Możliwość rozpoczęcia nowej kariery zawodowej, jako trener wewnętrzny, coach wewnętrzny, trener freelancer, coach freelancer.
  • Możliwość sprawdzenia, czy kariera jako coacha lub trenera jest dla mnie, angażując ułamek ceny (w porównaniu do studiów podyplomowych).
  • Zajęcia są prowadzone przez trenerów i coachów z dużym doświadczeniem biznesowym i korporacyjnym.
  • Gwarantujemy wsparcie poszkoleniowe w formie indywidualnej opieki każdego uczestnika (bezpłatnie przez 30 dni po szkoleniu).
  • Moduł dodatkowy, w formie webinarium: Sprzedaż usług coachingowych i trenerskich.
ILE MOGĘ ZAROBIĆ PRACUJĄC JAKO COACH LUB TRENER?
  • Wszystko zależy od tego jaki kierunek wybierzesz. Możesz zostać trenerem wewnętrznym, którego zarobki oscylują między 5.000 PLN, a 8.000 PLN brutto. Zwykle trenerzy wewnętrzni zarabiają 5.600 PLN i szkolą ok. 15 dni w miesiącu. Jako trener freelancer możesz zarobić więcej, ale będzie to wymagało większego zaangażowania z twojej strony. Współpracując z firmami szkoleniowymi możesz oczekiwać stawek na poziomie 800 PLN, a 1200 PLN, za dzień szkoleniowy. Są trenerzy zarabiający ponad 10.000 PLN miesięcznie.
  • Jako coach rozliczasz się zwykle za sesję, która trwa do 90 minut. Stawki rynkowe wahają się miedzy 100 PLN, a 450 PLN za sesję. W projektach korporacyjnych możesz oczekiwać stawek na poziomie 300 PLN za sesję lub więcej. Zdarzają się coachowie, których stawka to 500 Euro za sesję.
CO BĘDĘ WIEDZIEĆ PO SZKOLENIU?
  • Jak przeprowadzić skuteczną analizę potrzeb szkoleniowych.
  • Jak zaprojektować szkolenie efektywne biznesowo.
  • Jak prowadzić szkolenia tak, aby dawały efekt, wykorzystując cykl Kolba.
  • Jakie pytania w coachingu należy wykorzystywać, a jakie są bezużyteczne.
  • Jak prowadzić sesję coachingową nastawioną na realizację celu lub rozwiązanie problemu.
  • Jak zaprojektować proces coachingowi.
  • Jak występować publicznie.
  • Jak poruszać się po scenie.
  • Jak projektować atrakcyjne prezentacje.
  • Jak zaprojektować wystąpienie publiczne angażujące słuchaczy.
  • Jak stosować zaprezentowane narzędzia trenerskie i coachingowe.
  • Co robić, aby sprzedać swoje usługi jako coach i/lub trener.

Zakres wiedzy będzie uzależniony od wybranego szkolenia. Powyżej prezentujemy wiedzę, jaką nabędziesz uczestnicząc we wszystkich 3 warsztatach i webinarium.

CO BĘDĘ UMIEĆ PO SZKOLENIU?
  •  Przeprowadzić analizę potrzeb szkoleniowych, która umożliwi zaprojektowanie szkolenia odpowiadającego potrzebom organizacji i pracownikom.
  • Projektować szkolenia efektywne biznesowo, poprawiające wskaźniki biznesowe.
  • Projektować szkolenie zaspokajające potrzeby edukacyjne organizacji i jej pracowników.
  • Przeprowadzić szkolenie w sposób merytoryczny i atrakcyjny.
  • Zadawać pytania niesugerujące, ale inspirujące do szukania rozwiązania.
  • Przeprowadzić sesję coachingową, wspierającą klienta w realizacji celu lub rozwiązaniu problemu.
  • Wykorzystywać narzędzia coachingowe, zaprezentowane w trakcie szkolenia.
  • Połączyć umiejętności coachingowe i trenerskie w procesach mentoringowych.
  • Sprzedać swoje usługi jako coach i/lub trener.
  • Występować publicznie.
  • Projektować prezentacje.

Zakres umiejętności będzie uzależniony od wybranego szkolenia. Powyżej prezentujemy umiejętności, jakie nabędziesz uczestnicząc we wszystkich 3 warsztatach i webinarium.

DLA KOGO SĄ TE SZKOLENIA?
  • Dla początkujących coachów, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę i umiejętności przygotowujące do pracy coachingowej.
  • Dla początkujących trenerów, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę i umiejętności przygotowujące do pracy trenerskiej.
  • Dla osób zainteresowanych rozpoczęciem kariery coach.
  • Dla osób zainteresowanych rozpoczęciem kariery w branży trenerskiej.
  • Dla menedżerów i konsultantów poszukujących możliwości rozwoju zawodowego i chcących korzystać w swojej pracy z elementów coachingowych i/lub trenerskich.
  • Dla osób poszukujących nowych możliwości zawodowych, zainteresowanych uczeniem osób dorosłych (trener) i/lub ich wsparciem w osiąganiu sukcesu (coach).
  • Dla osób planujących awans wewnętrzny, które będą odpowiedzialne za rozwój i wsparcie pracowników (np. awans handlowca na stanowisko kierownicze).
  • Dla pracowników działów HR, produkcji, sprzedaży i innych zainteresowanych podnoszeniem kompetencji zawodowych.
  • Wszystkich zainteresowanych rozwojem zawodowym i osobistym.
CO OBEJMUJE CENA SZKOLENIA?
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniu.
  • Materiały merytoryczne.
  • Imienny certyfikat.
  • Dostęp do grupy na Facebooku.
  • Bezpłatny udział w webinarium: Sprzedaż usług coachingowych i trenerskich (tylko dla uczestników wybierających pełny program: Coach i Trener poziom podstawowy w cenie 697 PLN).
  • Bezpłatną indywidualną opiekę trenerską przez okres 30 dni (o wartości 1500 PLN) we wszystkich 3 tematach szkoleniowych.

Możesz wybrać 3 szkolenia w ramach Letniej Akademii GRKP edycja 2018 (Coach – poziom podstawowy, Trener – poziom podstawowy i Warsztat wystąpień publicznych) w promocyjnej cenie 697 PLN za 5 dni szkoleniowych (oszczędzając 2.194 PLN). TYLKO DO 31.07.2018.

GRATIS bezpłatny webinar: Sprzedaż usług coachingowych i trenerskich (termin zostanie ustalony z uczestnikami na warsztatach).

KIM SĄ PROWADZĄCY?

MACIEJ KOZUBIK, Coach i Trener Biznesu, Partner Prowadzący w firmie Grupa Kozubik i Partnerzy

Dyplomowany coach, trener biznesu, ekonomista. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży – w branży finansowej, reklamowej i FMCG. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach (dzisiaj Uniwersytet Ekonomiczny) i WSB w Poznaniu, na której skończył Akademię Trenerów Biznesu oraz Akademię Coacha. Ukończył międzynarodowe kursy: CoachWise Essentials Program i Team Coach (ICF Continuing Coach Education). Zrealizował program specjalizujący trener i coach sprzedaży. Na co dzień współpracuję z osobami, którym zależy na zwiększaniu własnej efektywności. Coachingowo pracował ze sportowcami, wyższą kadrą zarządzającą, handlowcami i pracownikami sektora bankowego, ludźmi biznesu oraz z przyszłymi przedsiębiorcami. Dodatkowo kooperuję z osobami, którym zależy na wykorzystaniu najnowszej wiedzy i doświadczenia. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu praktycznej przedsiębiorczości i przywództwa, sprzedaży i rozwoju osobistego.

DAMIAN SODOL, Coach, Trener, Partner w firmie Grupa Kozubik i Partnerzy

Akredytowany Coach ICF na poziomie ACC, Trener, Praktyk Racjonalnej Terapii Zachowań. Od 2000 r, praktyk sprzedaży na różnych szczeblach i stanowiskach w branży techniki sanitarnej, grzewczej i kuchennej. Ukończył studia o specjalności Psychologia Społeczna Stosowana. W wolnych chwilach zajmuje się coachingiem jeden na jeden oraz coachingiem zespołowym w obszarach biznesowych oraz życia osobistego. Podczas szkoleń korzysta z doświadczenia zawodowego oraz wykorzystuje integralnie zdobytą wiedzę. Miłośnik gór, narciarstwa, rolek, sportów walki, instruktor wspinaczki i karate. Uwielbia polską kinematografię lat 70, 80 i 90-tych.

Regulamin usługi: https://kozubikipartnerzy.pl/coach-trener

Znalazłeś w publikacji: „3 szkolenia, 5 dni warsztatowych, tylko za 697 PLN (tylko do 31-07-2018)” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Prowadzący: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Warto się uczyć. Podsumowanie zimowej Akademii Przedsiębiorczości.

Warto się uczyć. Podsumowanie zimowej Akademii Przedsiębiorczości.

Warto się uczyć. Podsumowanie zimowej Akademii Przedsiębiorczości.

Dwa tygodnie Zimowej Akademii Przedsiębiorczości w MDK Jordan trwającej od 29.01 do 09.02 br. pozwoliły najlepszym uczniom zapoznać się z działaniami ośmiu siemianowickich firm.

Poniedziałkowe spotkania przeznaczone były na grę biznesową prowadzoną przez Macieja Kozubika, właściciela Firmy Grupa Kozubik i Partnerzy. Celem gry było zebranie jak największej kwoty pieniędzy. Młodzież podczas zabawy odpowiedziała sobie na pytania: „jak prowadzić własną firmę i zarabiać duże pieniądze?”

We wtorki uczestnicy mieli możliwość poznania zasad funkcjonowania Urzędu Miasta. Dowiedzieli się o jego historii i tradycji oraz zapoznali się z typowym dniem pracy urzędników i radnych. Atrakcją była wizyta na sali sesyjnej, w której za kilka dni miała odbyć się kolejna sesja Rady Miasta. Uczniowie z przejęciem zasiedli w fotelach radnych. Po powrocie do MDK Jordan, na młodych czekała niespodzianka w postaci szkolenia dotyczącego sposobu reagowania w sytuacji ekstremalnej. Prowadził je właściciel firmy P-Med, Paweł Bednarczyk. W bardzo ciekawy i wyczerpujący sposób przedstawił on następujące tematy: bezpieczne ferie, zachowanie przy zamarzniętych akwenach, pierwsza pomoc, zatrucie tlenkiem węgla i związane z nim zagrożenia, jak również ewakuacja z miejsc objętych pożarem oraz sposób właściwego korzystania z numerów alarmowych.

Dzieci miały także możliwość zapoznania się z obsługą urządzenia AED, popularnie zwanego defibrylatorem. Na koniec każdy z uczestników otrzymał imienne zaświadczenie o ukończeniu kursu, przeprowadzonego w trakcie Akademii.

W środy młodych adeptów sztuki biznesu przywitały gościnne progi firmy Adient Seating Poland Sp. z o.o., gdzie uczestniczyli oni w ćwiczeniach, przygotowanych przez dział ciągłego doskonalenia, których celem było nauczenie się niekonwencjonalnego i pozbawionego schematów myślenia.

Pokazy przygotowane przez siemianowickie firmy Auto Zastępcze i MMJ były z kolei głównym punktem czwartkowych spotkań młodzieży ze światem biznesu. Najczęściej uczniowie zadawali pytania na temat działania światłowodu oraz internetu, komputera i tworzenia sieci. Firma Auto Zastępcze przywiozła następnie lawetę, a na niej samochód zastępczy, za którego kierownicą można było zasiąść.

Piątki czyli ostatni dzień turnusu zimowej Akademii Przedsiębiorczości, były dniem wizyt w firmie Elstan. Młodzi mogli tam, między innymi zmontować instalację oświetleniową i złożyć swoją własną rozdzielnię elektryczną. Następnie młodzież udała się do siemianowickiej filii banku BZ WBK, gdzie zapoznała się z historią oraz ze specjalistycznym zabezpieczeniem banknotów, a także zaprojektowała swoje własne monety. Zwieńczeniem turnusów Zimowej Akademii Przedsiębiorczości było uroczyste wręczenie uczestnikom pamiątkowych dyplomów, które nastąpiło o godzinie 14:00 w MDK Jordan.

W czasie trwania dwóch turnusów dzieci uczestniczyły także w zajęciach rekreacyjnych, między innymi pokazach judo organizowanych przez Sebastiana Gwoździa oraz Przemysława Matyjaszka, a także mogły zapoznać się z działaniami różnych urządzeń edukacyjnych i rozmówić się z Panem Andrzejem Lebkiem – siemianowickim majster- klepką.

Paweł Cwalina, Głos Miasta. Siemianowicka Gazeta Samorządowa. Numer 3 (36) z 28 marca 2018.

Znalazłeś w tekście: „Warto się uczyć. Podsumowanie zimowej Akademii Przedsiębiorczości.” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Akademia Przedsiębiorczości zima 2018 – referencje

Akademia Przedsiębiorczości zima 2018 – referencje

Akademia Przedsiębiorczości zima 2018 – referencje

W dniu dzisiejszym miałem przyjemność odebrać kolejne referencje związane z zimową pracą szkoleniowo – edukacyjną. Poniżej możesz przeczytać ich treść. Bardzo dziękuję pracownikom Siemianowickiego Urzędu Miasta za obdarzone zaufanie, które będzie owocować współpracą, w kolejnych projektach.

Urząd Miasta Siemianowice Śląskie pragnie poinformować, że współpracował z Panem Maciejem Kozubikiem z Grupy Kozubik i Partnerzy przy organizacji zajęć dla dzieci podczas Akademii Przedsiębiorczości.

Zajęcia prowadzone przez Pana Macieja Kozubika odbyły się w okresie ferii zimowych 2018 roku, raz w tygodniu i trwały 2 godziny. Uczestnicy akademii, podczas zajęć w formie Gry Biznesowej, poznali jak wielką wartość ma pieniądz oraz jak funkcjonuje świat przedsiębiorczości. Dzieci, wcielając się w przedstawicieli różnych zawodów, miały za zadanie sprzedać jak najwięcej swoich produktów. Zajęcia bardzo spodobały się młodzieży.

Urząd Miasta po raz kolejny jest zadowolony ze współpracy z Panem Maciejem Kozubikiem przy organizacji Akademii Przedsiębiorczości i ma nadzieję na współpracę w przyszłości.

Kierownik Biura Obsługi Inwestora, Jakub Nowak.

Znalazłeś w tekście: „Akademia Przedsiębiorczości zima 2018 – referencje” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Autor: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Czy zastanawiasz się, jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku? Badania wykazały, że jest to możliwe przy wykorzystaniu szkoleń, rozwijających pracowników firmy. Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jakie są efekty biznesowe prowadzenia szkoleń?
  • Jak rozwija się firma, gdy nie szkoli pracowników?

Na początek trochę wyników badań nad efektywnością szkoleń:

  • 14% wzrost zysku ze sprzedaży, w 1143 firmach, które zrealizowały dobrze zaprojektowany i przeprowadzony proces szkoleniowy,
  • tylko 4% wzrost, w 24 tysiącu firm, które nie szkoliły pracowników,
  • 33% wzrost zysku, w odniesieniu do pojedynczego przeszkolonego pracownika (tylko 11% wzrost w grupie nie szkolonej).

Jaki można wyciągnąć z tego wniosek?

Wydatki na szkolenie stanowią bardzo dobrą inwestycję, która może przynieść konkretne wyniki finansowe. Oczywiście powiązane jest to z dobrze zaprojektowanym procesem edukacyjnym, przeprowadzonym szkoleniem i programem wdrożeniowym.

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Niski wzrost firmy (4%) to efekt rozwijającej się gospodarki. Można powiedzieć, że nie kształcąc pracowników firma będzie się rozwijać minimalnie.

Jeśli założymy, że firma ma zysk na poziomie 1 miliona PLN to szkoląc pracowników, w kolejnym roku może założyć dodatkowe 140.000 PLN gdy będzie szkolić pracowników lub tylko 40.000 PLN gdy tego zaniecha.

Przy koszcie dnia szkoleniowego oferowanego przez Macieja Kozubika od 2.997 PLN to czysty zysk lub 659 PLN za osobę w szkoleniu otwartym.

Mając na uwadze, że koszty szkoleń stanowią istotny udział w budżecie firmy, jest to około 8% kosztów pracy. Należy te pieniądze wydawać z należytą starannością i podporządkować ich wydatkowanie oczekiwanym wynikom biznesowym. Warto odpowiedzieć sobie na pytanie jakie wskaźniki biznesowe mają ulec poprawie w związku z przeprowadzonym szkoleniem?

Odpowiadając na pytanie w tytule: Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku? Szkoląc pracowników, z wykorzystaniem odpowiednich programów. Zaprojektowanych pod kątem podniesienia efektywności biznesowej firmy. Przeprowadzonych przez trenerów z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Zawierających program działań wdrożeniowych. Zauważ, że efekt 33% jest w przeliczeniu na pracownika, przy efekcie firmy na poziomie 14%. Co stanowi 250% efektywności firm, które nie szkolą pracowników.

Dane statystyczne pochodzą z książki: Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji. Maria Łaguna w: Psychologia zarządzania w organizacji. Pod redakcją Anna Maria Zawadzka, PWN, Warszawa 2010.

Znalazłeś w tekście: „Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Autor: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Co warto wiedzieć o zwrocie z inwestycji w coaching na poziomie 700%?

Co warto wiedzieć o zwrocie z inwestycji w coaching na poziomie 700%?

Co warto wiedzieć o zwrocie z inwestycji w coaching na poziomie 700%?

Czy zastanawiałeś się nad fenomenem coachingu, który może dać 700% zwrotu z inwestycji? Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jakie efekty daje coaching?
  • W jakich obszarach najczęściej stosuje się coaching w firmach?
  • Obszarach wpływu coachingu na wyniki organizacji?

Na wstępie należy odpowiedzieć sobie na pytanie: czym jest coaching?

Czym jest coaching? Coaching to skuteczna metoda rozwoju ludzi w pewnych obszarach, u podstawy której znajdują się pytania, a nie jak się często wydaje sugestie i rady.  Celem w coachingu jest przekuwanie strategii porażki, na strategię sukcesu, dlatego też w procesie coach nie zajmuje się treścią, a właśnie tą strategią. Coach jest specjalistą procesu coachingowego, a nie tematyki jakiej dotyczy coaching. Tu ekspertem jest klient.

Jakie efekty daje coaching?

Według badań przeprowadzonych przez Association Resource Centre Inc i PricewaterhuseCooper LLP (PwC) zwrot z inwestycji w coaching prezentuje się następująco:

  • 86% pytanych organizacji ma dodatni zwrot z inwestycji
  • 19% respondentów wskazała na 50-krotny zwrot z inwestycji (ROI na poziomie 5000%)
  • 28% organizacji zauważyło zwrot większy niż 1000% ale niższy niż 5000%
  • Mediana (wartość środkowa) to 700%

Mediana na poziomie 700% wskazuje, że takiego poziomu zwrotu inwestycji w coaching może oczekiwać firma inwestując w swoich pracowników.

Związek obszarów wpływu coachingu na wyniki organizacji.

Na wyniki finansowe oraz na kulturę organizacji ma wpływ coaching co pokazują, wspomniane wyżej badania ARC Inc oraz PwC z roku 2009. Prezentuje się to w następujący sposób:

  • 33% wpływ na ogólną poprawę
  • Lepsza poprawa pracy zespołowej na poziomie 13%
  • Poprawa komunikacji o 9%
  • Lepsze wyniki/poprawa umiejętności w 7%
  • W 6% wzmocnienie umiejętności przywódczych

Wnioski z badania można wyciągnąć następujące:

  • Wykorzystanie coachingu miało wpływ na korzyści finansowe
  • Coaching wpłynął na poprawę komunikacji
  • Coachingowe wzmocnienie umiejętności przywódczych wpłynęło na wzrost efektywności i jakość pracy

„Mediana firm w obszarze coachingu: biznes, executive i przywództwo jest jeszcze wyższe, na poziomie 1150%. Badanie ukazujące wysoki poziom zadowolenia uczestników coachingu (coachee), na pytanie, czy powtórzyliby to doświadczenie, 96% z nich odpowiedziało twierdząco.” (Joanna Flanegan, ROI z coachingu w organizacji – co sprawiło, że coaching przynosi lepsze rezultaty niż najlepsze szkolenie?)

Dlatego skorzystaj z oferty coachingowej skierowanej do przedsiębiorców i menadżerów. Pamiętaj, że coaching jest wykorzystywany do wzmocnienia efektów szkolenia, w szczególności realizowanych przez Grupę Kozubik i Partnerzy.

Opracowanie na podstawie raportu: ROI z coachingu w organizacji – co sprawiło, że coaching przynosi lepsze rezultaty niż najlepsze szkolenie? Joanna Flanegan oraz PwC Global Consumer Awareness Study International Coach Federaton (2010), Association Resource Centre Inc., PricewaterhuseCooper LLP (PwC), ICF Global Coaching Client Study (2009).

Znalazłeś w tekście: „Co warto wiedzieć o zwrocie z inwestycji w coaching (ROI) na poziomie 700%?” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Autor: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Luźno o biznesie sezon 2 – odcinek 3

Luźno o biznesie sezon 2 – odcinek 3

Luźno o biznesie sezon 2 – odcinek 3

Zapraszam cię do zobaczenia już trzeciego odcinak serii Luźno o biznesie. W tym odcinku poruszymy tematy związane z awansowaniem pracowników, na wyższe stanowiska. Opowiemy o niebezpieczeństwie, jakie niosą za sobą, konkursy na wyższe stanowiska. W szczególności takie nie poparte przygotowaniem szkoleniowym przyszłego menadżera. Wspomnimy o niebezpieczeństwie wynikający z brak tak zwanej “Bazy wiedzy”. Przypomnimy, jak należy posługiwać się CRM (z angielskiego: customer relationship management ). CRM to systemem informatycznym, wspomagającym procedury zarządzania kontaktami z klientami.  Na koniec dowiecie się, dlaczego każda wizyta, u klienta, kosztuje 400 PLN.

Zaczynamy!

Gdy firma awansuje handlowca, na stanowisko kierownicze, może to prowadzić do sytuacji, w której traci dobrego sprzedawcę i zyskuje miernego managera. Którego po miesiącu zwalnia, za brak efektów. Rozwiązaniem jest jasna ścieżka kariery. Bo awans powinien być procesem, a nie odbywać się z dnia na dzień. Bez przygotowania i wypełnienia luki kompetencyjnej, którą warto niwelować, przed wyborem pracownika na wyższe stanowisko.

Co dalej?

Można pracownikowi powierzyć obowiązki tożsame z danym stanowiskiem, będzie przykładowo handlowcem pełniącym obowiązki kierownika sprzedaży, w trakcie jego nieobecności. Może zostać mentorem nowoprzyjętych pracowników, trenerem lub coachem wewnętrznym.

Co sądzisz o konkursie na stanowiska managerskie?

Lepszym rozwiązaniem jest program managerski – odpowiada Agnieszka Głód, w którym pracownik podnosi kompetencje, ale również realizuje dotychczasowe zadania. Program ma wyznaczone jasne zasady i kryteria. Warto zadbać również o alternatywne rozwiązania dla tych co nie osiągnęli określonego poziomu, a są wartościowymi pracownikami.


Znalazłeś w publikacji „Luźno o biznesie sezon 2 – odcinek 3” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Prowadzący: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami, w ramach firmy szkoleniowej Grupa Kozubik i Partnerzy.