page contents
Trening Umiejętności Negocjacyjnych

Trening Umiejętności Negocjacyjnych

Trening Umiejętności Negocjacyjnych

Każdy z nas negocjuje każdego dnia. Zwłaszcza w biznesie jest to umiejętność, którą warto doskonalić bo przekłada się wprost na wyniki. Z negocjacjami jest trochę jak z polem bitwy – szczęście sprzyja tym przygotowanym. Jeśli przeciwnik stosuje nieetyczne zagrania, warto potrafić je dostrzegać i neutralizować. Poznanie i jednoczesne praktyczne ćwiczenie skutecznych technik, jest najlepszą drogą do osiągania zamierzonych celów. Intuicja pomaga w negocjacjach, jednak znajomość technik i taktyk może wznieść Twoje naturalne umiejętności na wyższy poziom.

Biorąc udział w warsztacie umiejętności negocjacyjnych:

  • Poznasz kilkadziesiąt skutecznych technik
  • Nauczysz się bronić przed nieetycznymi zagrywkami
  • Zdiagnozujesz swój preferowany styl rozwiązywania konfliktów

Ten warsztat negocjacyjny to minimum teorii i maksimum praktyki. Scenki i gry negocjacyjne pozwolą od razu przećwiczyć poznane techniki.

Podczas warsztatu omówione zostaną:

  • Podstawowe pojęcia związane z procesem negocjacyjnym – BATNA, ZOPA, warunki brzegowe
  • Jak przygotować się do negocjacji z konkretnym klientem – definiowanie celu i obszaru negocjacji
  • Rodzaje i charakterystyka negocjacji na linii klient – firma
  • Popularne techniki negocjacyjne, które mogą wypaczyć wynik ustalonego porozumienia
  • Techniki obrony przed presją cenową
  • Psychologiczne aspekty negocjacji – emocje, asertywność, perswazja, manipulacja
  • Etyczne i manipulacyjne techniki negocjacyjne wykorzystywane w rozmowie o pieniądzach

Uczestnicząc w warsztacie negocjacyjnym będziesz potrafić:

  • Lepiej negocjować warunki handlowe
  • Zapobiegać eskalowaniu konfliktów w relacjach z klientami
  • Lepiej radzić sobie ze stresem, emocjami i manipulacją
  • Efektywniej zmierzać do porozumienia z partnerem biznesowym sektora bankowego i ludźmi biznesu.

Kiedy? 28 maja 2018 w godz. 9:00 – 16:00

Cena: 499 zł netto za osobę

Kolejna osoba z jednej firmy -10%

BEZPŁATNIE dla członków TECHMINE BUSINESS HUB

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający wzięcie udziału.

 

Rejestracja

 

Znalazłeś w publikacji: „Trening Umiejętności Negocjacyjnych” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Prowadzący: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Czy zastanawiasz się, jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku? Badania wykazały, że jest to możliwe przy wykorzystaniu szkoleń, rozwijających pracowników firmy. Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jakie są efekty biznesowe prowadzenia szkoleń?
  • Jak rozwija się firma, gdy nie szkoli pracowników?

Na początek trochę wyników badań nad efektywnością szkoleń:

  • 14% wzrost zysku ze sprzedaży, w 1143 firmach, które zrealizowały dobrze zaprojektowany i przeprowadzony proces szkoleniowy,
  • tylko 4% wzrost, w 24 tysiącu firm, które nie szkoliły pracowników,
  • 33% wzrost zysku, w odniesieniu do pojedynczego przeszkolonego pracownika (tylko 11% wzrost w grupie nie szkolonej).

Jaki można wyciągnąć z tego wniosek?

Wydatki na szkolenie stanowią bardzo dobrą inwestycję, która może przynieść konkretne wyniki finansowe. Oczywiście powiązane jest to z dobrze zaprojektowanym procesem edukacyjnym, przeprowadzonym szkoleniem i programem wdrożeniowym.

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?

Niski wzrost firmy (4%) to efekt rozwijającej się gospodarki. Można powiedzieć, że nie kształcąc pracowników firma będzie się rozwijać minimalnie.

Jeśli założymy, że firma ma zysk na poziomie 1 miliona PLN to szkoląc pracowników, w kolejnym roku może założyć dodatkowe 140.000 PLN gdy będzie szkolić pracowników lub tylko 40.000 PLN gdy tego zaniecha.

Przy koszcie dnia szkoleniowego oferowanego przez Macieja Kozubika od 2.997 PLN to czysty zysk lub 659 PLN za osobę w szkoleniu otwartym.

Mając na uwadze, że koszty szkoleń stanowią istotny udział w budżecie firmy, jest to około 8% kosztów pracy. Należy te pieniądze wydawać z należytą starannością i podporządkować ich wydatkowanie oczekiwanym wynikom biznesowym. Warto odpowiedzieć sobie na pytanie jakie wskaźniki biznesowe mają ulec poprawie w związku z przeprowadzonym szkoleniem?

Odpowiadając na pytanie w tytule: Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku? Szkoląc pracowników, z wykorzystaniem odpowiednich programów. Zaprojektowanych pod kątem podniesienia efektywności biznesowej firmy. Przeprowadzonych przez trenerów z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Zawierających program działań wdrożeniowych. Zauważ, że efekt 33% jest w przeliczeniu na pracownika, przy efekcie firmy na poziomie 14%. Co stanowi 250% efektywności firm, które nie szkolą pracowników.

Dane statystyczne pochodzą z książki: Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji. Maria Łaguna w: Psychologia zarządzania w organizacji. Pod redakcją Anna Maria Zawadzka, PWN, Warszawa 2010.

Znalazłeś w tekście: „Jak zwiększyć zysk firmy o 33% w ciągu roku?” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Autor: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.

Historia pewnych negocjacji – nowa wersja

Historia pewnych negocjacji – nowa wersja

Historia pewnych negocjacji

To miał być najważniejszy kontrakt, w dotychczasowej historii firmy. Dlatego postanowiłem zrobić wszystko, aby doszło do jego podpisania. Określiłem, co musimy uzyskać, jakie warunki jesteśmy w stanie spełnić, ile musimy zarobić.

Na spotkanie dotarłem chwilę przed ustaloną godziną. Na miejscu przywitała mnie sekretarka, w idealnie dopasowanym żakiecie. Zaproponowała kawę, na którą przystałem. Wyobraźnia zaczęła płatać figle. „Nie” – powiedziałem do siebie. Przyszedłem tu robić biznes, a nie szukać żony, kochanki czy też …

Choć może kolejną kawę wypiją z Panią Anią na dole w restauracji?

Historia pewnych negocjacji - nowa wersja

Historia pewnych negocjacji – nowa wersja

Choć może kolejną kawę wypiją z Panią Anią, na dole w restauracji? Wiem, pomyślałem i uśmiechnąłem się w duchu. Szybko dopnę kontrakt i zaproszę ją, od razu, na lunch. Od razu powiem co chcę, jaka jest moja granica, poniżej której nie mogę zejść z ceną, terminem i jakością. Dzięki temu szybciej spędzę miłą chwilę, w towarzystwie uroczej Anny. Wtem, do sali konferencyjnej, w której zostałem ugoszczony, wmaszerował Prezes. Chłop wielki jak szafa gdańska. Wita się ze mną, przedstawia dyrektora finansowego, prawnika i głównego marketingowca. Siadamy za wielkim, dębowym stołem. Zaczynam. Szybko przedstawiam warunki współpracy, już czując smak posiłku jedzonego w towarzystwie seksownej Anki, bo przecież szybko zaczniemy mówić sobie po imieniu. Może da się zaprosić na kolację i … śniadanie. Ciałem jestem w sali konferencyjnej, wyobraźnią daleko stąd.

Nagle wstaje prawnik …

Nagle wstaje prawnik i podważa moje argumenty, dyrektor finansowy łapie się za głowę mówiąc, że cena jest za wysoka, a marketingowiec bez słowa kręci głową. Po 5 godzinach negocjacji, uzyskałem połowę, z tego co chciałem. Pani Ania zdążyła iść do domu, a ja zacząłem zastanawiać się, gdzie popełniłem błąd? No przecież, olśniło mnie gdy wsiadałem do samochodu. Nie byłem skoncentrowany na celu spotkania. Po drugie od razu podałem dolną granicę oczekiwań licząc na randkę z sympatyczną Anią, zamiast żądać więcej niż oczekiwałem. Jaki więc powinienem wyciągnąć wniosek dla siebie z tego spotkania? Muszę pamiętać jaki jest cel, to podstawa skutecznego działania, nie tylko negocjacji. Mam żądać więcej niż spodziewam się uzyskać. Po trzecie emocje to ważny element w życiu każdego człowieka. Chyba najważniejszy wniosek to, że uczę się całe życie.

Znalazłeś w tekście: “Historia pewnych negocjacji – nowa wersja” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać wpis o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Prowadzący: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem, szkoleniami.