page contents

Obsługa klienta na 5 gwiazdek – szkolenie

Badania potwierdzają, że koszty pozyskania nowego klienta są znacznie wyższe niż utrzymania obecnego. Jak sprawiać aby klient czuł naszą szczególną troskę i chciał kupować więcej? Jak jakość obsługi klienta, po tym gdy dokonał zakupu wpływa na kolejne transakcje? Jak dbałością i zorientowaniem na potrzeby klienta zwiększać zyski i wpływać na jego lojalność?

Dowiedz się tego podczas warsztatu profesjonalnej obsługi klienta i podnieś umiejętności posprzedażowe własne oraz zespołu.

Na szkoleniu dowiesz się jak:

  • Podnieść efektywność biznesową przez doskonalenie obsługi klienta
  • Profilować typy klientów
  • Generować pozytywne doświadczenia klienta
  • Budować lojalność klienta
  • Wdrażać standaryzację procesu obsługi klienta
  • Rozmawiać z klientem aby czuł się swobodnie i komfortowo

Metody szkoleniowe:

  • Mini wykłady i prezentacje
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Case Study
  • Superwizje indywidualne i grupowe
  • Dyskusje

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • Nabędzie wiedzę o skutecznej profesjonalnej obsłudze klienta
  • Potrafi zastosować poznane profile klientów w sytuacji pozyskiwania i obsługi klientów
  • Potrafi utrzymywać relacje z klientem prowadzącą do kolejnych zakupów
  • Potrafi prowadzić rozmowy w sytuacjach trudnych (reklamacja, windykacja)

Kiedy i gdzie?

  • 28 czerwca 2018 w godz. 9:00 – 16:00 w Katowicach
  • Cena: 499 zł netto za osobę
  • Kolejna osoba z jednej firmy -10%

BEZPŁATNIE dla członków TECHMINE BUSINESS HUB

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający wzięcie udziału.

REJESTRACJA

Znalazłeś w publikacji: „Obsługa klienta na 5 gwiazdek – szkolenie” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy, potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Prowadzący: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.