page contents

Jak podnieść jakość obsługi klienta w zespole, bez dużej inwestycji?

Cześć, kilka dni temu klient zadał mi pytanie: co mam zrobić, nie mam budżetu na szkolenia i coaching, a muszę podnieść efektywność obsługi klienta, w swoim zespole? Jedyne co przyszło mi do głowy to zaproponować mu przeczytanie dwóch określonych książek. Tymi książkami są:

Klient w centrum uwagi.

Po pierwsze: Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi. Autorstwa Roberta Zycha.

Która dotyczy obsługi klienta. Pokazuje też, w jaki sposób nauczyć twojego pracownika ściśle określonych procedur – jeśli ty je znasz. Będziesz miał możliwość poznania, w ograniczonym zakresie, pewnych umiejętności trenerskich i będziesz mógł „skopiować” je prosto z książki.

Szef w relacji z zespołem.

Druga książka to: Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu. Autorstwa Roberta Zycha i Agnieszki Zych.

Z tej książki dowiesz się, jak proces grupowy wpływa na rozwój zespołu. Książka jest napisana przez praktyka biznesowego (Rober Zych) i sportowca (Agnieszka Zych). Bardzo ciekawe doświadczenie. Zobaczysz jak wiele elementów przenosi się z biznesu na sport i ze sportu na biznes.

Jeśli nie masz pieniędzy na szkolenie u Roberta lub u mnie, to możesz zainwestować trochę ponad stówę, w zakupienie tych dwóch książek. Ja ci to rekomenduję: Maciej Kozubik, coach i trener biznesu.

Znalazłeś w filmie “Rekomendacja dwóch książek Roberta Zycha” elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać film o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Prowadzący: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem, szkoleniami.