page contents

Rady trenera – Dlaczego niesprzedawanie jest takie ważne w sprzedaży?

Praktyka sprzedaży pokazuje, że większość czasu handlowcy poświęcają na “niesprzedawanie”. W takcie spotkań z prospektami (potencjalnymi klientami) lub klientami najczęściej zajmują się wysłuchiwaniem tłumaczeń, dlaczego nie kupi tego czy owego. Zawieranie transakcji to tylko ułamek pracy. Praktyka zawodowa, każdego handlowca (sprzedawcy) kształtuje się dzięki nieudanym transakcją.

Jeżeli będziesz podchodził do pracy jak przegrany to przegrasz. Słysząc krytykę swojego produktu, własnej osoby i jednocześnie komplementów pod adresem konkurencji, bierzesz to do siebie i przejmujesz się tym, zastanów się głęboko dokąd cię to doprowadzi. To permanentne pranie mózgu, któremu podlega każdy handlowiec. Musisz powiedzieć STOP, bo marny twój los. Twoja siła jest w tobie. W twoich przekonaniach, w nastawieniu do siebie. Poczucie mocy jest stanem umysłu. 

Tego typu postawa podlega kształtowaniu, możesz to uczynić sam lub sama, jednak praca z coachem znacznie zwiększa szanse na osiągnięcie sukcesu. Dlatego zapraszam Cię do kontaktu z profesjonalistą – kliknij TUTAJ!

 

Znalazłeś w tekście elementy inspirujące i nowatorskie, a może nie zgadzasz się z autorem? Powiedz nam o tym, napisz z czym się nie zgadzasz, uargumentuj to, wzbogać tekst o swoje uwagi. Nic tak nie buduje atmosfery portalu jak inteligentni czytelnicy potrafiący zanalizować i wyartykułować swoje spostrzeżenia.

Autor: Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami.