trener sprzedaży, trener biznesu, coach sprzedaży, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenia z negocjacji, indywidualny trening sprzedaży, kurs ze sprzedaży, coaching handlowców, coaching sprzedawców, pozyskiwanie klinetów, prospecting, warsztat dla handlowców, warsztat dla sprzedawców, standardy sprzedaży, Maciej Kozubik

15 Sposobów Pozyskiwania Klientów 

  1. Szybko dowiesz się jak docierać do klientów. E-Book “15 Sposobów Pozyskiwania Klientów” to ponad 80 stron wartościowej wiedzy.
  2. Bonus w formie kursu online (ABC Prospectingu) pomoże Ci w przygotowaniu fundamentów pod proponowane rozwiązania, zawarte w e-booku.
  3. Poznasz wady i zalety każdego rozwiązani oraz przykładowe koszty. Ułatwi Ci to świadome podjęcie decyzji o wyborze najlepszych dla siebie sposobów.
  4. Dzięki listom kontrolnym zaplanujesz i wdrożysz idealny dla Ciebie system pozyskiwania klientów. Przestaniesz tracić czas i pieniądza na działania nieskuteczne.
  5. Plany Działań Wdrożeniowych ułatwią Ci przekucie wiedzy na codzienność zawodową (znajduje się w bonusowym kursie ABC Prospectingu).
  6. Zapiszesz się od razu na mój newsletter. A dzięki wysyłanym wiadomościom wejdziesz na jeszcze wyższy poziom umiejętności sprzedażowych.
15 Sposobów Pozyskiwania Klientów i kurs ABC Prospectingu

W skrócie, kilka słów o  zestawie e-booku + kurs.

  • E-book: 15 sposobów pozyskiwania klientów
  • Ilość stron w ebook’u: 81
  • Kurs: ABC Prospectingu (ABC Pozyskiwania Klientów)
  • Długość kursu: 4 dni (każdego dnia otrzymasz dostęp do jednej lekcji)
  • Autor: Maciej Kozubik
  • Wszystko wyślę do Ciebie na maila, którego podasz w formularzu (powyżej).

Dlaczego powstał ten zestaw?

  • Celem tego zestawu (e-booka: 15 Sposobów Pozyskiwania Klientów i kursu online: ABC Prospectingu) jest dostarczenie Ci wiedzy związanej z pozyskiwaniem klientów. Ponieważ każda firma jest inna, to prowadzenie działań zmierzających do pozyskania klientów, powinno być dostosowane do jej specyfiki i wpływających na nią okoliczności.
  • Ten zestaw ma Ci pomóc wejść na wyższy poziom pozyskiwania klientów.
  • Jeśli wiedzę z kursu i e-book’a w drożysz w życie zauważysz jak łatwo pozyskiwać klientów, a pomoże Ci w tym Plan Działań Wdrożeniowych, który jest częścią kursu.
  • Fakt, że od razu zapisujesz się na mój newsletter powoduję, że będę Ci towarzyszył w podnoszeniu umiejętności sprzedażowych.

Co Mi da ten zestaw?

  • Szybko dowiesz się jak docierać do klientów. E-book „15 Sposobów Pozyskiwania Klientów” to ponad 80 stron wartościowej wiedzy.
  • Bonus w formie kursu online (ABC Prospectingu) pomoże Ci w przygotowaniu fundamentów pod proponowane rozwiązania, zawarte w e-booku, czyli pozyskiwania klientów.
  • Poznasz wady i zalety każdego rozwiązani oraz przykładowe koszty. Ułatwi Ci to świadome podjęcie decyzji o wyborze najlepszych dla siebie sposobów pozyskiwania klientów.
  • Dzięki listom kontrolnym zaplanujesz i wdrożysz idealny dla Ciebie system pozyskiwania klientów. Przestaniesz tracić czas i pieniądza na działania nieskuteczne.
  • Plany Działań Wdrożeniowych ułatwią Ci przekucie wiedzy z zestawu na codzienność zawodową (znajduje się on w bonusowym kursie ABC Prospectingu)
  • Zapiszesz się od razu na mój newsletter. A dzięki wysyłanym wiadomościom wejdziesz na jeszcze wyższy poziom umiejętności sprzedażowych.

Jakie sposoby pozyskiwania klientów są opisane w e-book’u?

  • Strona Internetowa (strona WWW).
  • E-mail marketing.
  • Newsletter.
  • Marketing treści – content marketing.
  • Marketing w mediach społecznościowych.
  • Płatna reklama w Internecie – reklama kontekstowa.
  • Sklep internetowy.
  • Ulotki, szyldy, banery, plakat.
  • Udział w zorganizowanych networkingach.
  • Telemarketing.
  • SMS marketing.
  • Udział w konferencjach biznesowych.
  • Udział w targach czy imprezach branżowych jako wystawca.
  • Organizacja eventów marketingowych.
  • Influencer marketing – współpraca z osobami znanymi w mediach społecznościowych.

 

W jakiej formie jest każdy rozdział?

Każdy z rozdziałów jest przygotowany w taki sam sposób i zawiera:

  • Wstęp, aby wyjaśnić, czym charakteryzuje się dany sposób pozyskiwania klientów.
  • Opis plusów i minusów.
  • Przykładowe koszty, z jakimi należy się liczyć.
  • Listę kontrolną ułatwiającą przygotowanie i wdrożenie każdego ze sposobów.
  • Źródła, z jakich korzystałem.

Jak wygląda bezpłatny kurs ABC Prospectingu?

  • Przez 4 dni będę wysyłać do Ciebie maila z jedną lekcją, która pomoże Ci lepiej wykorzystać wiedzę zawartą w e-book’u: 15 Sposobów Pozyskiwania Klientów.
  • Każdego dnie będę zapraszał Cię również do wykonania zadanie domowe. Nazwałem je Planem Działań Wdrożeniowych. Dzięki temu wiedzę przekujesz na swoją praktykę zawodową.
  • Ostatniego, 4 dnia zaproszę Cię do zaprojektowania własnego Planu Działań Prospectingowych, który będzie zwieńczeniem Twojej pracy z kursem ABC Prospectingu i e-book’a: 15 Sposobów Pozyskiwania Klientów.
  • Całość kursu to prawie 58 minut.
  • Jakie tytuły mają poszczególne filmy w kursie?
    • 1 film: Podstawy.
    • 2 film: Persona klienta docelowego.
    • 3 film: Sposoby i systemy pozyskiwania klientów.
    • 4 film: Planowanie działań.

Kim jest autor zestawu?

  • Maciej Kozubik 2 Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Sprzedaży i Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami, w ramach firmy szkoleniowej Grupa Kozubik i Partnerzy.
  • Liczby, które przemawiają same za siebie:
    • 21 lat doświadczenia handlowego,
    • 13 lat doświadczenia biznesowego,
    • 11 lat doświadczenia coachingowego,
    • 10 lat doświadczenia trenerskiego,
    • 4 lata doświadczenia kierowniczego.