15 Sposobów Pozyskiwania Klientów
- Szybko dowiesz się jak docierać do klientów. E-Book “15 Sposobów Pozyskiwania Klientów” to ponad 80 stron wartościowej wiedzy.
- Bonus w formie kursu online (ABC Prospectingu) pomoże Ci w przygotowaniu fundamentów pod proponowane rozwiązania, zawarte w e-booku.
- Poznasz wady i zalety każdego rozwiązani oraz przykładowe koszty. Ułatwi Ci to świadome podjęcie decyzji o wyborze najlepszych dla siebie sposobów.
- Dzięki listom kontrolnym zaplanujesz i wdrożysz idealny dla Ciebie system pozyskiwania klientów. Przestaniesz tracić czas i pieniądza na działania nieskuteczne.
- Plany Działań Wdrożeniowych ułatwią Ci przekucie wiedzy na codzienność zawodową (znajduje się w bonusowym kursie ABC Prospectingu).
- Zapiszesz się od razu na mój newsletter. A dzięki wysyłanym wiadomościom wejdziesz na jeszcze wyższy poziom umiejętności sprzedażowych.
W skrócie, kilka słów o zestawie e-booku + kurs.
-
E-book: 15 sposobów pozyskiwania klientów
- Ilość stron w ebook’u: 81
- Kurs: ABC Prospectingu (ABC Pozyskiwania Klientów)
- Długość kursu: 4 dni (każdego dnia otrzymasz dostęp do jednej lekcji)
- Autor: Maciej Kozubik
- Wszystko wyślę do Ciebie na maila, którego podasz w formularzu (powyżej).
Dlaczego powstał ten zestaw?
- Celem tego zestawu (e-booka: 15 Sposobów Pozyskiwania Klientów i kursu online: ABC Prospectingu) jest dostarczenie Ci wiedzy związanej z pozyskiwaniem klientów. Ponieważ każda firma jest inna, to prowadzenie działań zmierzających do pozyskania klientów, powinno być dostosowane do jej specyfiki i wpływających na nią okoliczności.
- Ten zestaw ma Ci pomóc wejść na wyższy poziom pozyskiwania klientów.
- Jeśli wiedzę z kursu i e-book’a w drożysz w życie zauważysz jak łatwo pozyskiwać klientów, a pomoże Ci w tym Plan Działań Wdrożeniowych, który jest częścią kursu.
- Fakt, że od razu zapisujesz się na mój newsletter powoduję, że będę Ci towarzyszył w podnoszeniu umiejętności sprzedażowych.
Co Mi da ten zestaw?
- Szybko dowiesz się jak docierać do klientów. E-book „15 Sposobów Pozyskiwania Klientów” to ponad 80 stron wartościowej wiedzy.
- Bonus w formie kursu online (ABC Prospectingu) pomoże Ci w przygotowaniu fundamentów pod proponowane rozwiązania, zawarte w e-booku, czyli pozyskiwania klientów.
- Poznasz wady i zalety każdego rozwiązani oraz przykładowe koszty. Ułatwi Ci to świadome podjęcie decyzji o wyborze najlepszych dla siebie sposobów pozyskiwania klientów.
- Dzięki listom kontrolnym zaplanujesz i wdrożysz idealny dla Ciebie system pozyskiwania klientów. Przestaniesz tracić czas i pieniądza na działania nieskuteczne.
- Plany Działań Wdrożeniowych ułatwią Ci przekucie wiedzy z zestawu na codzienność zawodową (znajduje się on w bonusowym kursie ABC Prospectingu)
- Zapiszesz się od razu na mój newsletter. A dzięki wysyłanym wiadomościom wejdziesz na jeszcze wyższy poziom umiejętności sprzedażowych.
Jakie sposoby pozyskiwania klientów są opisane w e-book’u?
- Strona Internetowa (strona WWW).
- E-mail marketing.
- Newsletter.
- Marketing treści – content marketing.
- Marketing w mediach społecznościowych.
- Płatna reklama w Internecie – reklama kontekstowa.
- Sklep internetowy.
- Ulotki, szyldy, banery, plakat.
- Udział w zorganizowanych networkingach.
- Telemarketing.
- SMS marketing.
- Udział w konferencjach biznesowych.
- Udział w targach czy imprezach branżowych jako wystawca.
- Organizacja eventów marketingowych.
- Influencer marketing – współpraca z osobami znanymi w mediach społecznościowych.
W jakiej formie jest każdy rozdział?
Każdy z rozdziałów jest przygotowany w taki sam sposób i zawiera:
- Wstęp, aby wyjaśnić, czym charakteryzuje się dany sposób pozyskiwania klientów.
- Opis plusów i minusów.
- Przykładowe koszty, z jakimi należy się liczyć.
- Listę kontrolną ułatwiającą przygotowanie i wdrożenie każdego ze sposobów.
- Źródła, z jakich korzystałem.
Jak wygląda bezpłatny kurs ABC Prospectingu?
- Przez 4 dni będę wysyłać do Ciebie maila z jedną lekcją, która pomoże Ci lepiej wykorzystać wiedzę zawartą w e-book’u: 15 Sposobów Pozyskiwania Klientów.
- Każdego dnie będę zapraszał Cię również do wykonania zadanie domowe. Nazwałem je Planem Działań Wdrożeniowych. Dzięki temu wiedzę przekujesz na swoją praktykę zawodową.
- Ostatniego, 4 dnia zaproszę Cię do zaprojektowania własnego Planu Działań Prospectingowych, który będzie zwieńczeniem Twojej pracy z kursem ABC Prospectingu i e-book’a: 15 Sposobów Pozyskiwania Klientów.
- Całość kursu to prawie 58 minut.
- Jakie tytuły mają poszczególne filmy w kursie?
-
- 1 film: Podstawy.
- 2 film: Persona klienta docelowego.
- 3 film: Sposoby i systemy pozyskiwania klientów.
- 4 film: Planowanie działań.
Kim jest autor zestawu?
- Maciej Kozubik – Dyplomowany Coach, Trener Sprzedaży i Biznesu, Ekonomista. Absolwent dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Pracował w korporacjach, w tym międzynarodowych. Praktyk biznesu. Nieprzerwanie podąża przed siebie, wyznacza sobie ambitne cele i szuka nowych inspiracji. To, co go wyróżnia, to silna wiara w ludzi i ich potencjał, dlatego namawia ich do inwestowania w siebie i rozwijania swoich pasji. Jest przekonany, że każdy jest stworzony, by odnosić sukcesy. Dzisiaj zajmuje się coachingiem i szkoleniami, w ramach firmy szkoleniowej Grupa Kozubik i Partnerzy.
- Liczby, które przemawiają same za siebie:
- 21 lat doświadczenia handlowego,
- 13 lat doświadczenia biznesowego,
- 11 lat doświadczenia coachingowego,
- 10 lat doświadczenia trenerskiego,
- 4 lata doświadczenia kierowniczego.