trener sprzedaży, trener biznesu, coach sprzedaży, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla sprzedawców, szkolenia z negocjacji, indywidualny trening sprzedaży, kurs ze sprzedaży, coaching handlowców, coaching sprzedawców, pozyskiwanie klinetów, prospecting, warsztat dla handlowców, warsztat dla sprzedawców, standardy sprzedaży, Maciej Kozubik

Coaching

Sprawdź poniżej, który z zakresów coachingu odpowiada Twoim potrzebom i kliknij “WIĘCEJ” aby poznać szczegóły oferty i umówić rozmowę o współpracy.

Poniżej znajdują się również informacje, dzięki którym łatwiej będzie Ci podjąć decyzje o współpracy ze mną. Znajdziesz również referencje, jakie otrzymałem od moich klientów oraz sekcje — Najczęściej Zadawane Pytanie (z ang. FAQ).

coaching dla przyszłego przedsiębiorcy Maciej Kozubik

Coaching dla przyszłego przedsiębiorcy (startupu)

Cena od 349 PLN Brutto (zw. z VAT)

Jedni uważają, że sukces w biznesie zależy od kontaktów i pieniędzy, a inni, że od know-how i motywacji. Każdy z tych czynników odgrywa ważną rolę, ale żaden nie gwarantuje sukcesu. Dlatego, aby projekt „własna firma” nie zmienił się w porażkę, należy odpowiednio przygotować się do niego.

life coaching coaching życiowy Maciej Kozubik

Life coaching inaczej coaching życiowy

Cena od 349 PLN Brutto (zw. z VAT)

Coaching życiowy (life coachingu) skupia się na określeniu celu życia i dążeniu do jego realizacji. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowego stylu życia w celu podniesienia zadowolenia, poczucia spełnienia i ogólnej satysfakcji. Life coaching, to budowanie lepszej przyszłości dzisiaj!

coaching dla handlowców coaching dla sprzedawców Maciej Kozubik

Coaching dla sprzedawców (handlowców)

Cena od 349 PLN Brutto (zw. z VAT)

Jest kierowany do handlowców i właścicieli małych firm. Ma pomóc w zbudowaniu stabilnego i silnego procesu sprzedaży oraz wewnętrznej motywacji do codziennych zadań sprzedażowych. Ma przemienić zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży.

coaching małego biznesu small business coaching Maciej Kozubik

Coaching małego biznesu inaczej Small Business Coaching

Cena od 349 PLN Brutto (zw. z VAT)

Coaching małego biznesu (Small Business Coaching) kierowany jest do przedsiębiorców, właścicieli małych firm. Proces coachingowy ma pomoc klientowi (coachee) w zbudowaniu stabilnej i silnej firmy oraz zdrowych relacji rodzinnych i zrównoważonego trybu życia.

coaching menedżerski Maciej Kozubik

Coaching menedżerski inaczej coaching dla kadry kierowniczej

Cena od 349 PLN Brutto (zw. z VAT)

Coaching menadżerki (dla kadry kierowniczej) ma pomóc klientowi (coachee) w zbudowaniu stabilnej pozycji zawodowej i efektywnego zespołu oraz zdrowych relacji rodzinnych i zrównoważonego trybu życia.

team coaching coaching zespołu coaching zespołowy

Team Coaching inaczej coaching zespołu

Cena od 3499 PLN Brutto (zw. z VAT)

Celem coachingu zespołu jest wspieranie jednostki i całego zespołu w dążeniu do określonego celu, poprzez wzrost zaangażowania i motywacji. Coach w trakcie coachingu zespołu pomaga zwiększyć samoświadomość każdego członka zespołu ale również, wzmocnienie relacji między nimi.

Dlaczego warto wybrać mnie jako swojego coacha?

Z

Wdrożenie

Większość sesji coachingowych kończy się zadaniem do wykonania przez Ciebie. Dlatego, że bardzo ważne jest co zrobisz miedzy sesjami.

Z

Gry i narzędzia coachingowe

W trakcie sesji coachingowych korzystam z narzędzi i gier coachingowych podnoszących efektywność procesu.

Z

Wdrożenie i wsparcie poszkoleniowe

Coaching może zostać wykorzystany jako uzupełnienie procesu szkoleniowe prowadzonego przeze mnie lub innego trenera.

Z

Asysta trenerska / coachingowa

Szkolenie indywidualne (dla handlowców, menedżerów i przedsiębiorców) realizowane na stanowisku pracy (w siedzibie firmy klienta lub w terenie). Czasem nazywane asystą trenerską lub coachingową.

Z

Forma prowadzonych zajęć

Zajęcia są realizowane w formie indywidualnego spotkanie. W dogodnym miejscu (u Ciebie w domu, w Twojej firmie lub gabinecie coachingowym). Możemy również skorzystać ze Skype / Google Meet lub telefonu.

W przypadku Coachingu zespołu ustalamy to indywidualnie.

Z

Coach praktyk

Doświadczenie sprzedażowe od 1999 roku, coachingowe od 2010 roku, szkoleniowe od 2011 roku.

  • Uprawnienia konsultanta DISC D3+BAI.
  • 4 dyplomy studiów wyższych.
  • 2 ukończone uczelnie.
  • 5 certyfikatów potwierdzających kompetencje coachingowe.
  • 24 certyfikaty potwierdzające kompetencje trenerskie i biznesowe.
  • Ponad 10 lat doświadczenia coachingowego.
  • Ponad 11 lat doświadczenia trenerskiego.
  • Ponad 13 lat w biznesie i 4 lata na stanowisku kierowniczym.
  • Ponad 8.000 przeszkolonych osób (na sali szkoleniowej i za pośrednictwem Internetu).
  • Ponad 10.000 odbytych spotkań sprzedażowych.

Opinie moich klientów.

Maciej Kozubik współpracował jako zewnętrzny coach/mentor CoachWise S.A. (d. Coaching Center) przy realizacji projektu “Śląski Program Innowacji”, który prowadzony był w okresie 02.2012-10.2012. Pan Maciej zrealizował: sesje coachingowe dla początkujących przedsiębiorców dla 10 osób, 82 godziny; sesje mentoringowe dla początkujących przedsiębiorców dla 12 osób 115 godzin. Jego praca oceniona jest na bardzo dobrą przez uczestników programu zarówno w obszarze kompetencji jak i realizacji programu merytorycznego.

Paweł Sankowski Partner Zarządzający, CoachWise S.A. (d. Coaching Center)

Pan Maciej Kozubik – jako coach i mentor – prowadził indywidualne spotkania doradcze z uczestnikami projektu. Zarówno jako coach i mentor wykazał się profesjonalizmem w prowadzeniu indywidualnych spotkań. Wiedza merytoryczna, otwartość, terminowość oraz silna motywacja cechująca pana Maciej sprawiły, że doradztwo prowadzone przez niego cieszyło się pozytywnymi opiniami. Potwierdzają ten fakt wyniki badań ewaluacyjnych. Uczestnicy ocenili kompetencje i umiejętności coacha na poziomie 5,7 przy skali od 1 do 6, tak samo jak wartość dostarczonego przez Pana Macieja programu wsparcia.

Krzysztof Jaszczuk Członek Zarządu, Sysco Polska Sp. z o.o.

Pan Maciej Kozubik jako coach jest szczególnym rodzajem partnera biznesowego. Prowadząc proces doradczy w sposób zorganizowany i zorientowany na interes Klienta dąży do zbudowania relacji w wyniku której zostaną osiągnięte wszelkie cele operacyjne procesu coachingowego. Coaching u Pana Macieja ma charakter zracjonalizowany i zoperacjonalizowany a przez to proces doradczy jest bardzo konkretny (cechuje go bardzo wysoka rzetelność i trafność pod względem metodologii). Zapraszam do efektywnej współpracy z Panem Maciejem Kozubikiem, ponieważ: jest godnym zaufania partnerem biznesowym; aktywnie wspiera w znajdowaniu rozwiązań sytuacji problemowych; jest osobą, która odpowiedzialnie podchodzi do procesu coachingu/doradztwa/mentoringu; pomaga osiągnąć cele związane z rozwojem zawodowym w biznesie; jestem przekonany, że ustawi żagle swojego Klienta na “wiatr sukcesu”.

Piotr Mechelewski przedsiębiorca, Flashop

Coaching z Maciejem był moim pierwszym coachingiem, który wynikał z głębokiej potrzeby zmiany i odbył się pod koniec 2010 roku. Podczas próbnego spotkania coachingowego miałam okazję przekonać się jak daleka jestem od prawdy – czym jest coaching. Kolejne kilka spotkań stało się metodą do szerszego spojrzenia na świat, rozwijania inteligencji emocjonalnej, w szczególności stania się lepszą zawodniczką, lepszym sportowcem. Maciej pokazał mi różne punkty widzenia zachowując pełną neutralność, pobudzał wyobraźnię, wykorzystywał różne narzędzia coachingowe. Dla mnie pełen profesjonalizm. Widząc ambicję Macieja, który sam w sobie również poszukuje drogi do bycia coraz to lepszym coachem i mając jako przykład swoje doświadczenia z procesu coachingowego, który w pełni przygotował mnie na nowe wyzwania, polecam go z czystym sumieniem.

Żaneta Skowrońska wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski, Członkini Kadry narodowej w Ujeżdzeniu, uczestniczka Mistrzostw Europy i Mistrzostw Świata, Polski Związek Jeździecki

Najczęściej Zadawane Pytania

Aby poznać odpowiedź na interesujące Cię pytanie, wystarczy kliknąć w pytanie, a odpowiedź pojawi się po chwili.

Co to jest coaching?

Coaching to forma uczenia się, w której jedna osoba (coach) wspiera drugą (podopiecznego – coachee) w korzystnym dla podopiecznego procesie uczenia się i samorozwoju.

Różne formy coachingu mają pewną cechę wspólną pomagają – ludziom podążać w pewnym określonym kierunku.

Prosty przykład coachingu możemy znaleźć w dziedzinie sportu. Trener pomaga zawodnikowi poprawić sprawność i uzyskiwać lepsze, pożądane przez niego wyniki. W przypadku golfisty może to być zwycięstwo w ważnym turnieju albo po prostu poprawa chwytu. Rola trenera polega na zastosowaniu szczegółowych zasad osiągania sukcesu w taki sposób, by golfista zmierzał drogą eksperymentalnego uczenia się i poprawy.

Coaching polega z reguły na rozmowie lub serii rozmów dwóch osób. Coach zmierza do tego, by rozmowa przynosiła podopiecznemu korzyści w jego uczeniu się i posuwaniu się naprzód.

Rozmowy coachingowe można prowadzić na wiele różnych sposobów i w najrozmaitszych warunkach. I tak na przykład coachingiem jest rozmowa dwóch osób siedzących w pokoju i omawiających sprawy, które podopieczny chce zmienić. Bywa on wtedy nazywany ,,coachingiem nieaktywnym”.

Coaching może polegać także na tym, że coach obserwuje podopiecznego w jakimś działaniu – na przykład podczas prowadzenia zebrania, a następnie omawia z nim to doświadczenie. Można wtedy mówić o ,,coachingu aktywnym”.

źródło: Coaching, Julie Starr, Warszawa 2005, str 189 – 190

Czym nie jest coaching?

Należy pamiętać o tym, czym coaching nie jest. Nie jest on w szczególności:

  • sformalizowanym szkoleniem, takim jak na przykład kurs;
  • terapią, psychoanalizą, psychoterapią;

sposobem na to, by ktoś inny rozwiązał za nas nasze problemy.

Coaching nie jest sformalizowanym szkoleniem, jak na przykład kurs

Sformalizowane szkolenie przewiduje ustalony program nauczania oraz opracowaną z góry dydaktykę mającą zapewnić opanowanie tego programu. Jeśli na przykład uczestniczyli państwo w kursie obsługi komputera, to mieli państwo okazję przekonać się, że szkoleniowiec często stosował sformalizowane metody gwarantujące opanowanie pewnego materiału w określonym czasie.

Schemat coachingu jest bardziej elastyczny i uwzględnia konkretne cele podopiecznego. Na kierunek i treść sesji coachingowej wpływają obie strony – zarówno podopieczny, jak i coach. Coaching zakłada, że rzeczywista odpowiedzialność za uczenie się spoczywa na podopiecznym oraz zachęca do uczenia się również po zakończeniu sesji.

Coaching nie jest terapią, psychoanalizą, psychoterapia

Choć coaching nie jest terapią i nie powinien być w ten sposób postrzegany, to jednak stanowi sensowną propozycję dla ludzi, którzy być może zastanawiali się nad skorzystaniem z jakiejś formy specjalistycznego doradztwa przy rozwiązywaniu swego problemu. Coaching sprzyja między innymi pogłębieniu samoświadomości i pełniejszemu zrozumieniu własnej sytuacji i warunków. Działanie na rzecz zmiany zaczyna się niekiedy od zwykłej zmiany punktu widzenia. Błędne wyobrażenia o sobie w rodzaju „nie potrafię” czy „nie mogę” da się zakwestionować, odkrywając świeże sposoby podejścia do sytuacji i idee.

Coaching nie jest sposobem na to, by ktoś inny rozwiązał za nas nasze problemy

Fundamentalna zasada coachingu głosi, że sam człowiek jest ostatecznie odpowiedzialny za swoje życie i za osiągane wyniki. Skoro przyznajemy, że jesteśmy za coś odpowiedzialni, to wynika stąd, że mamy nad tym władzę i możemy na to oddziaływać. Jeśli na przykład nie uzyskują państwo pożądanych wyników w pracy, coach może zachęcić państwa do:

  • lepszego zrozumienia sytuacji,
  • opracowania nowych pomysłów czy metod radzenia sobie z tą sytuacją,
  • podjęcia konstruktywnych działań zmierzających do uzyskania pożądanych wyników.

Coach nie będzie jednak udzielał państwu instrukcji w sprawie konkretnych działań ani też podejmował ich za państwa. Postępując w ten sposób, przejmowałby od państwa odpowiedzialność, a tym samym ograniczał ich sprawcze możliwości.

źródło: Coaching, Julie Starr, Warszawa 2005, str. 191 – 192

Jaka jest efektywność coachingu?

Fakty na temat coachingu:

  • 86 % firm deklaruje dodatni zwrot z inwestycji w coaching (ROI).
  • Średnio jest to 7-krotny wzrost zysków z każdej zainwestowanej złotówki.
  • 50-krotny zysk, to wartość ROI uzyskana przez prawie co piątą firmę.

Źródło: Joanna Flanagan, (ROI z coachingu w organizacjach co sprawia, że coaching przynosi lepsze rezultaty niż najlepsze szkolenie?, 2013)

Dlaczego ludzie i firmy korzystają z coachingu?

Ludzie korzystają z usług specjalistów od coachingu, ponieważ chcą poprawić swą sytuację i osiągnąć cele. Chcą poznać nowe sposoby myślenia i podchodzenia do sytuacji życiowych, aby uzyskiwać lepsze wyniki. Często spotykane cele coachingu to na przykład poprawa organizacji i efektywności pracy, zwiększenie pewności siebie w określonych sytuacjach czy po prostu lepsze radzenie sobie w relacjach z ludźmi.

Wykwalifikowany coach posługuje się pewną kombinacją obserwacji, wypytywania, słuchania i przekazywania informacji zwrotnych (przypis Macieja Kozubika: oraz gier i narzędzi coachingowych), aby poprowadzić rozmowę coachingową bogatą w znaczenia i wydatnie wspierającą uczenie się. Dla podopiecznego z kolei rozmowa ta jest doświadczeniem skupienia i uwagi, dzięki czemu może pogłębić swą świadomość i lepiej zrozumieć własną sytuację. Odkrywa także nowe sposoby rozwiązywania problemów, uzyskiwania lepszych wyników i ogólnie łatwiejszej realizacji swych celów. Do najczęstszych korzyści osiąganych dzięki coachingowi należą:

  • wzmocnienie poczucia skupienia i ukierunkowania;
  • poprawa samoświadomości, znajomości samego siebie;
  • zwiększenie zdolności do nawiązywania relacji z ludźmi i oddziaływania na nich;
  • wzmocnienie motywacji;
  • poprawa osobistej efektywności, na przykład umiejętności ukierunkowanego działania;
  • zwiększenie zaradności i elastyczności, na przykład umiejętności radzenia sobie ze zmianą.

źródło: Coaching, Julie Starr, Warszawa 2005, str 190 – 191

Czego coach będzie oczekiwać od państwa?

Coach będzie zachęcał państwa do stałego zaangażowania w proces coachingu. Oznacza to udział w sesjach, prowadzenie (w razie potrzeby) własnych notatek i trzymanie się wszelkich uzgodnień podjętych podczas sesji.

Coach potrzebuje ponadto państwa otwarcia na potencjalne oddziaływanie coachingu. Oznacza to, uczciwy i szczery udział w rozmowach. Jeśli na przykład uważają państwo, że jakieś elementy coachingu się nie sprawdzają, coach musi się o tym dowiedzieć. Jeśli mają państwo jakieś obawy czy problemy, proszę je zgłaszać. Jeśli wiedzą państwo, dlaczego pojawia się jakiś problem, proszę to powiedzieć. Siła i skuteczność coachingu w wielkim stopniu zależą od poziomu otwarcia i zaufania, w relacji między coachem, a podopiecznym.

źródło: Coaching, Julie Starr, Warszawa 2005, str. 192 – 193

Czego mogę oczekiwać od coacha?

Rola coacha polega na zapewnianiu podopiecznemu szczególnego rodzaju wsparcia. Trener skupia się wyłącznie na sytuacji podopiecznego, czyniąc to z uwagą i zaangażowaniem, jakie rzadko można spotkać poza sesjami coachingowymi.

Coach słucha podopiecznego ze szczerym pragnieniem zrozumienia, kim jest podopieczny, co myśli i w jaki ogólnie sposób doświadcza świata. Uzyskaną w ten sposób wiedzę przekazuje mu na powrót, uzupełniając ją o pewnego rodzaju obiektywną ocenę ułatwiającą uchwycenie wyrazistego obrazu całej sytuacji. W toku rozmów coachingowych zachęca podopiecznego do podejmowania wyzwań, pokonywania przeszkód i przystępowania do działania.

Relacja coachingowa jest inna niż wszystkie – po prostu dlatego, że obejmuje kombinację obiektywnego dystansu i zaangażowania na rzecz celów podopiecznego. Ponieważ relacja ta opiera się na zaufaniu i otwartości, treść rozmów coachingowych jest traktowana jako poufna. Jeśli inicjatywa przeprowadzenia coachingu wyszła od strony trzeciej, coach uzgodni z państwem najlepszą metodę zaangażowania jej bądź stałego informowania.

źródło: Coaching, Julie Starr, Warszawa 2005, str. 192